To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Elektryka - Wiązka silnika - regeneracja

Javoreczek - 5 Czerwiec 2015, 09:15

konrad5577 napisał/a:
Izolacja to taka jakby guma/silikon odporna na temperaturę 200 st. C oleje smary i kwasy.


Bez przesady, wystarczy zwykły FLRY po niecałą złotówkę z metr na największym portalu aukcyjnym. Ludzie na forach takim robią, ja w C180 też takim robiłem.
Co prawda przyznam, że też wszystko jednym kolorem :mrgreen:

atQ - 5 Czerwiec 2015, 12:31

Jakie to Polskie "idealnie zrobione" czyli materiał najtańszy syf z chin ale zapakowany pięknie dla oka. W takim razie po co regenerować wiązkę takim samych chu... materiałem jaki użyli inżynierowie w mercedesie??
kamil_0793 - 5 Czerwiec 2015, 13:09

Javoreczek napisał/a:
Co prawda przyznam, że też wszystko jednym kolorem
Co innego, jak robisz sobie, a co innego, jak ktoś robi komercyjnie :P
Jakoś też nie przemawia do mnie to, że cała wiązka jest jednym kolorem :(
atQ napisał/a:
W takim razie po co regenerować wiązkę takim samych chu... materiałem jaki użyli inżynierowie w mercedesie
Przesadzasz. Po 20 latach trudno mieć pretensje do producenta, że materiał uległ degradacji. Co innego, gdyby wiązki sypały się po 5 latach ;)
Javoreczek - 5 Czerwiec 2015, 13:41

atQ napisał/a:
W takim razie po co regenerować wiązkę takim samych chu... materiałem jaki użyli inżynierowie w mercedesie??


To nie jest taki sam materiał jakiego użyli inżynierowie z Mercedesa. Oni dali dupy wyjątkowo boleśnie stosując zmienione wiązki w latach bodaj 92-95, które w przyspieszony sposób ulegały rozkładowi. Ani wcześniej, ani później ten problem nie występował.
Także do regeneracji wiązki wystarczy typowy kabel do instalacji samochodowych o podwyższonej odporności na temperaturę, bo i tak przeżyje te samochody. Oczywiście jak ktoś chce, może se dać silikonowy.

kamil_0793 napisał/a:
Co innego, gdyby wiązki sypały się po 5 latach ;)


One się zaczynaly sypać już po 7-8 latach. A problemy z tego wynikały dopiero, w zależności od tego, kiedy ktoś coś dłubał przy tej wiązce (przy naprawie silnika np.). Jeśli nie była ruszana, to i 20 lat można jeździć z tą pokruszoną izolacją.

konrad5577 - 10 Czerwiec 2015, 14:41

Javoreczek Napisałeś, że użyłeś FLRY, a one mają w specyfikacji max. temp. pracy 85st.C. Nic się z nimi nie stało? Ile czasu na tym jeździsz?
Javoreczek - 10 Czerwiec 2015, 16:11

105 st. mają. Nic im się nie stało, przynajmniej do momentu kiedy sprzedałem C180. Jeździłem krótko, więc nie mam żadnych doświadczeń z ich trwałością, ale jestem przekonany, że dadzą radę. Czeka mnie zresztą ta sama robota w C250 i też tym kablem będę robił.
Jak wyżej wspomniałem, info o tym jakiego typu kabla użyć wziąłem z któregoś z for W124. Ten model też się przecież boryka z tym problemem. Także nie jest to mój pomysł, tylko idea sprawdzona już przez innych.

konrad5577 - 19 Lipiec 2015, 00:02

Javoreczek, dzięki za ostatnią pomoc. Trzymaj się tam. Widać, gdzieś na górze potrzebowali speca.
perzu126 - 19 Lipiec 2015, 09:00

Forum bez Javoreczka dużo straci. Ale może faktycznie wyżej jest potrzebny bardziej...

[ Dodano: 19 Lipiec 2015, 09:02 ]
atQ napisał/a:
Jakie to Polskie "idealnie zrobione" czyli materiał najtańszy syf z chin ale zapakowany pięknie dla oka. W takim razie po co regenerować wiązkę takim samych chu... materiałem jaki użyli inżynierowie w mercedesie??

Wszędzie tak robią- myślisz, że zachodnie koncerny rozpieszczają nas jakością? Polski jest fakt, że chu...e z zagranicy jest lepsze niż z Polski.

bartoszkra - 8 Styczeń 2016, 18:12

Czy ktos ogarnia czy kupie nowy przewód do czujnika polozenia walu ? najlepiej z wtyczcką..
GreenCreative - 6 Wrzesień 2016, 13:50

to jak w końcu opłaca się to oddać do zrobienia? :D zda to efekt?
Kawomar - 27 Grudzień 2016, 15:55

tak ja oddawałem do zrobienia wiązkę potem nie miałem już z nią problemów
Abdul - 2 Styczeń 2017, 08:25

Kawomar, a do kogo oddawałeś? :)
MB_Regeneracja - 5 Luty 2017, 21:15

Witam kolegów. Zajmuję się regeneracją wiązek, zapraszam do kontaktu. Naprawiam wiązki tylko MB. nierozbieralne wtyczki otwieram wymieniam okablowanie i zamykam szczelnie. Przewody wielokolorowe materiały profesjonalne, nie z Chin.
wiskontii - 5 Luty 2017, 21:52

MB_Regeneracja, telefon oficjalny,i jakie koszta
MB_Regeneracja - 6 Luty 2017, 17:42

Cześć,

Kontakt:
Łukasz - 512-636-823
Pisemna gwarancja 2 lata.

Cennik:
Wiązka silnika:
M111.920 - 530zł
M111.921 - 560zł
M111.940 - 560zł
M111.960 - 560zł

M104.9x2 - 755zł bez ASR
M104.9x2 - 780zł z ASR

Cena obejmuje:
- komplet nowego okablowania (kolory fabryczne lub zamienniki z opisem oryginalnego koloru),
- komplet węży osłonowych
- nowe wtyczki wtryskiwaczy wraz z nowymi pinami i uszczelkami,
- nowe konektory złącza komputera,
- opcjonalnie wymiana obudowy rozbieralnych wtyczek na nowe (kruszeją z czasem, ułamują się zatrzaski itd...)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group