To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Problem z obrotami w202 2.8 R6

MattLow - 9 Styczeń 2015, 18:11
Temat postu: Problem z obrotami w202 2.8 R6
Witam wszystkich mam pewien problem z obrotami i nie wiem co robić. Gdy pedał gazu przytrzymam w jakimś położeniu to obroty przy przytrzymaniu np. 2000rpm to skacza od tysiąca do dwóch tysiecy , gdy piszcze pedal gazu to obroty skacza od 0 do 1000 . Autem ciężko jechać. Gdy pochodzi chwile to obroty się normuja do tych 600-700 i tak trzyma, lecz dotknięcie pedału gazu powoduje znów falowanie obrotów. . Jeśli wdepne mu do końca na postoju to reakcja pedału nie jest od razu tylko po chwili . Nie wiem czy też tak powinno być ale orzy schodzeniu obrotów słyszę jakieś syczenie nie wiem czy tak mają te silniki czy łapie gdzies lewe powietrze i co dodam jeszcze to z wydechu czuć nie przepaloną benzyne.
Silnik to 2.8 R6 rok auta to 1995.

wiskontii - 9 Styczeń 2015, 18:47

MattLow, Ten silnik to taka kaprysna jednostka i trzeba krok po kroku szukać choc biejestem specjalistą od tej jednostki to ze względu na staż na Tym Forum to troche juz przeczytane mam.Zacznimy od podstaw świece a jest ich niemało Kable Przebicie i co najważniejsze wiazka Silnika w jakim jest stanie do tego przepustnica tez wazna sprawa.
Napisz ile masz auto robiło to od początku i co względnie w nim robiłes,sa koledzy co mają tutaj 2.8 i znają je od podszewki i robili w nich wszystko łącznie z regeneracją wiazki

Tu poczytaj
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=361033#361033

MattLow - 9 Styczeń 2015, 19:57

Wiązkę sprawdzałem wczoraj i wygląda na ładną, nie pęka pancerz .
Do przepustnicy nie dotarłem jeszcze i chce zajrzec tam dziś jeśli dojade do domu ;)
Auto mam od 31 grudnia i byly problemy ze gasł po dłuższym postoju, a teraz ciężko jest jechać... Przepływomierz podmienialem i było tak samo, takze sprawdzę wtedy jeszcze przebicie na kablach i przepustnice.

Pierwsze sekundy to obroty bez trzymania pedału gazu od 30 sekundy trzymanie gazu na 2 tysiącach, poźniej 2.5 rpm , póżniej jest pokazane jak obroty się uspokoją do momentu dotknięcia gazu .
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

barto125 - 10 Styczeń 2015, 18:41

O, widzę że mój temat stał się podstawą do problemów z c280 :D

Pancerz z wiązki musisz rozciąć i zobaczyć same przewody, jak wyglądają.
Jeśli masz sprawną sondę, przepływomierz to problemy z za dużą dawką paliwa wynikają prawdopodobnie ze złych odczytów z przepustnicy.
Jak się zachowuje przepustnica po przełączeniu na zapłon ze zgaszonego silnika?

MattLow - 10 Styczeń 2015, 18:48

Widzę że nie jestem sam z tym silnikiem i w dodatku z okolic jesteś :)

Przeglądałem już wiązkę i dziś jeszcze raz to zrobiłem i jest na prawde w bardzo dobry stanie, nie pęka nigdzie jest w idealnym stanie, wygląda jak by była nowa założona.
Sonde jeszcze nie wiem czy mam sprawną, chciałem dziś podpiąć Merca pod kompa ale nie mogliśmy się połączyć nie wiem czemu ;/ A chciałem zobaczyć czy jakieś błędy wywala..

Jeśli chodzi o przepustnice na zgaszonym silniku i na zapłonie to coś tam sobie brzęczy bo dziś to usłyszałem nie wiem czy to dobrze czy źle ??

Sprawdzałem dziś przepustnice to jest czysta, nie ma żadnych osadów na niej, i mam pytanie czy jest coś takiego w tych mercedesach jak adaptacja przepustnicy ??

barto125 Jeśli będziesz chciał to można kiedyś poprzekładać części i diagnozować razem co jest nie tak :)

barto125 - 10 Styczeń 2015, 19:16

MattLow napisał/a:

Jeśli chodzi o przepustnice na zgaszonym silniku i na zapłonie to coś tam sobie brzęczy bo dziś to usłyszałem nie wiem czy to dobrze czy źle ??
Dobrze, podobno powinna się otworzyć i zamknąć.

MattLow napisał/a:
adaptacja przepustnicy ??
jest.

MattLow napisał/a:
barto125 Jeśli będziesz chciał to można kiedyś poprzekładać części i diagnozować razem co jest nie tak :)
Jak będziesz w okolicy, to zapraszam, podepnę Cię pod kompa od razu :D
Masz ASR?

Adin - 10 Styczeń 2015, 22:19

Witam. Mam problem z moja Gwazda ... mianowicie: bylo to 1.8 i przelozony zostal motor na 2.8 r6 zostalo wszystko przełożone jak nalezy podpiete przez znajomego elektryka ale nie mialem wtedy sondy i chlodnicy . Po zalozeniu tych czesci zostal odpalony. Ciezko odpala, pracuje nie rowno i nie wkreci sie wiecej niz 2300-2400 obr i smierdzi paliwem jakby nie spalal i nie mam pojecia co mu dolega i nie chce sie polaczyc z kompem... prosze o porady.
Abdul - 11 Styczeń 2015, 08:24

Adin, napisz na PW u kogo w Krk to robileś, być może znam magika który by Ci pomógł.
adikis - 11 Styczeń 2015, 09:32

Adin, a ze spytam jak wygląda wiązka silnikowa

dwa jak nie może się połączyć z kompem to coś źle podłączone

Adin - 11 Styczeń 2015, 13:05

adikis napisał/a:
Adin, a ze spytam jak wygląda wiązka silnikowa

dwa jak nie może się połączyć z kompem to coś źle podłączone


adkis wiązka jest otaśmowana cala w poniedzialek przegladne ja a poki co dwa kompy odmowily wspolpracy ale mam jeszcze jednego znajomego co mi sie tez jako nieliczny podpiął pod wczesniejsze 1.8 a co do spiecia obecnego silnika auto podpiete i pozniej na spokojnie sprawdzone wedlug schematow z autodaty

barto125 - 11 Styczeń 2015, 13:10

Zmierz przejście między wtyczką diagnostyczną, a komputerem.
Adin - 11 Styczeń 2015, 21:02

barto125 napisał/a:
Zmierz przejście między wtyczką diagnostyczną, a komputerem.


Co masz na myśli :?: :?: :?:

barto125 - 11 Styczeń 2015, 21:09

Dokładniej między gniazdem diagnostycznym, tam gdzie podłączasz komputer do sprawdzania błędów, a ECU od silnika.
Adin - 11 Styczeń 2015, 23:22

Silnik byl z w210 a tam zlacze jest w przestrzeni pasażerskiej ( w tunelu) a ja zostawilem tu gdzie bylo oryginalnie przy sterowniku z prawej stronu auta
MattLow - 12 Styczeń 2015, 14:55

Dzis jadąc do pracy zauważyłem że też falują obroty przy stałej prędkości, czy toczasem nie będzie pompa paliwa że podaje za małe ciśnienie na listwę wtryskową ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group