Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Problem z obrotami w202 2.8 R6
MattLow - 9 Styczeń 2015, 18:11 Temat postu: Problem z obrotami w202 2.8 R6 Witam wszystkich mam pewien problem z obrotami i nie wiem co robić. Gdy pedał gazu przytrzymam w jakimś położeniu to obroty przy przytrzymaniu np. 2000rpm to skacza od tysiąca do dwóch tysiecy , gdy piszcze pedal gazu to obroty skacza od 0 do 1000 . Autem ciężko jechać. Gdy pochodzi chwile to obroty się normuja do tych 600-700 i tak trzyma, lecz dotknięcie pedału gazu powoduje znów falowanie obrotów. . Jeśli wdepne mu do końca na postoju to reakcja pedału nie jest od razu tylko po chwili . Nie wiem czy też tak powinno być ale orzy schodzeniu obrotów słyszę jakieś syczenie nie wiem czy tak mają te silniki czy łapie gdzies lewe powietrze i co dodam jeszcze to z wydechu czuć nie przepaloną benzyne.
Silnik to 2.8 R6 rok auta to 1995.
wiskontii - 9 Styczeń 2015, 18:47
MattLow, Ten silnik to taka kaprysna jednostka i trzeba krok po kroku szukać choc biejestem specjalistą od tej jednostki to ze względu na staż na Tym Forum to troche juz przeczytane mam.Zacznimy od podstaw świece a jest ich niemało Kable Przebicie i co najważniejsze wiazka Silnika w jakim jest stanie do tego przepustnica tez wazna sprawa.
Napisz ile masz auto robiło to od początku i co względnie w nim robiłes,sa koledzy co mają tutaj 2.8 i znają je od podszewki i robili w nich wszystko łącznie z regeneracją wiazki
Tu poczytaj
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=361033#361033
MattLow - 9 Styczeń 2015, 19:57
Wiązkę sprawdzałem wczoraj i wygląda na ładną, nie pęka pancerz .
Do przepustnicy nie dotarłem jeszcze i chce zajrzec tam dziś jeśli dojade do domu
Auto mam od 31 grudnia i byly problemy ze gasł po dłuższym postoju, a teraz ciężko jest jechać... Przepływomierz podmienialem i było tak samo, takze sprawdzę wtedy jeszcze przebicie na kablach i przepustnice.
Pierwsze sekundy to obroty bez trzymania pedału gazu od 30 sekundy trzymanie gazu na 2 tysiącach, poźniej 2.5 rpm , póżniej jest pokazane jak obroty się uspokoją do momentu dotknięcia gazu .
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
barto125 - 10 Styczeń 2015, 18:41
O, widzę że mój temat stał się podstawą do problemów z c280
Pancerz z wiązki musisz rozciąć i zobaczyć same przewody, jak wyglądają.
Jeśli masz sprawną sondę, przepływomierz to problemy z za dużą dawką paliwa wynikają prawdopodobnie ze złych odczytów z przepustnicy.
Jak się zachowuje przepustnica po przełączeniu na zapłon ze zgaszonego silnika?
MattLow - 10 Styczeń 2015, 18:48
Widzę że nie jestem sam z tym silnikiem i w dodatku z okolic jesteś
Przeglądałem już wiązkę i dziś jeszcze raz to zrobiłem i jest na prawde w bardzo dobry stanie, nie pęka nigdzie jest w idealnym stanie, wygląda jak by była nowa założona.
Sonde jeszcze nie wiem czy mam sprawną, chciałem dziś podpiąć Merca pod kompa ale nie mogliśmy się połączyć nie wiem czemu ;/ A chciałem zobaczyć czy jakieś błędy wywala..
Jeśli chodzi o przepustnice na zgaszonym silniku i na zapłonie to coś tam sobie brzęczy bo dziś to usłyszałem nie wiem czy to dobrze czy źle ??
Sprawdzałem dziś przepustnice to jest czysta, nie ma żadnych osadów na niej, i mam pytanie czy jest coś takiego w tych mercedesach jak adaptacja przepustnicy ??
barto125 Jeśli będziesz chciał to można kiedyś poprzekładać części i diagnozować razem co jest nie tak
barto125 - 10 Styczeń 2015, 19:16
MattLow napisał/a: |
Jeśli chodzi o przepustnice na zgaszonym silniku i na zapłonie to coś tam sobie brzęczy bo dziś to usłyszałem nie wiem czy to dobrze czy źle ?? | Dobrze, podobno powinna się otworzyć i zamknąć.
MattLow napisał/a: | adaptacja przepustnicy ?? | jest.
MattLow napisał/a: | barto125 Jeśli będziesz chciał to można kiedyś poprzekładać części i diagnozować razem co jest nie tak | Jak będziesz w okolicy, to zapraszam, podepnę Cię pod kompa od razu
Masz ASR?
Adin - 10 Styczeń 2015, 22:19
Witam. Mam problem z moja Gwazda ... mianowicie: bylo to 1.8 i przelozony zostal motor na 2.8 r6 zostalo wszystko przełożone jak nalezy podpiete przez znajomego elektryka ale nie mialem wtedy sondy i chlodnicy . Po zalozeniu tych czesci zostal odpalony. Ciezko odpala, pracuje nie rowno i nie wkreci sie wiecej niz 2300-2400 obr i smierdzi paliwem jakby nie spalal i nie mam pojecia co mu dolega i nie chce sie polaczyc z kompem... prosze o porady.
Abdul - 11 Styczeń 2015, 08:24
Adin, napisz na PW u kogo w Krk to robileś, być może znam magika który by Ci pomógł.
adikis - 11 Styczeń 2015, 09:32
Adin, a ze spytam jak wygląda wiązka silnikowa
dwa jak nie może się połączyć z kompem to coś źle podłączone
Adin - 11 Styczeń 2015, 13:05
adikis napisał/a: | Adin, a ze spytam jak wygląda wiązka silnikowa
dwa jak nie może się połączyć z kompem to coś źle podłączone |
adkis wiązka jest otaśmowana cala w poniedzialek przegladne ja a poki co dwa kompy odmowily wspolpracy ale mam jeszcze jednego znajomego co mi sie tez jako nieliczny podpiął pod wczesniejsze 1.8 a co do spiecia obecnego silnika auto podpiete i pozniej na spokojnie sprawdzone wedlug schematow z autodaty
barto125 - 11 Styczeń 2015, 13:10
Zmierz przejście między wtyczką diagnostyczną, a komputerem.
Adin - 11 Styczeń 2015, 21:02
barto125 napisał/a: | Zmierz przejście między wtyczką diagnostyczną, a komputerem. |
Co masz na myśli
barto125 - 11 Styczeń 2015, 21:09
Dokładniej między gniazdem diagnostycznym, tam gdzie podłączasz komputer do sprawdzania błędów, a ECU od silnika.
Adin - 11 Styczeń 2015, 23:22
Silnik byl z w210 a tam zlacze jest w przestrzeni pasażerskiej ( w tunelu) a ja zostawilem tu gdzie bylo oryginalnie przy sterowniku z prawej stronu auta
MattLow - 12 Styczeń 2015, 14:55
Dzis jadąc do pracy zauważyłem że też falują obroty przy stałej prędkości, czy toczasem nie będzie pompa paliwa że podaje za małe ciśnienie na listwę wtryskową ??
|
|
|