Zrób To Sam - Tarcze kotwiczne -Tył
lech149 - 4 Marzec 2015, 20:57 Temat postu: Tarcze kotwiczne -Tył Można wymienić tarcze kotwiczne na tyle bez wymiany łożyska i rozbierania piasty.
Zamieszczę zdjęcia , jak mi ktoś powie , jak to zrobić , albo wyślę mu zdjęcia i On to zrobi .
oliva - 4 Marzec 2015, 21:00
lech149, http://zmniejszacz.pl/
lech149 - 4 Marzec 2015, 21:38
Nie chodzi o zmniejszanie , ale o umieszczenie ich na Forum .
asasyn18 - 4 Marzec 2015, 21:41
Klikasz na Img otwiera ci się okno http:// wklejasz linka i gotowe
oliva - 4 Marzec 2015, 21:45
lech149, zmniejszacz.pl wybierasz zdjęcie ,wciskasz na dole strony wykonaj i kopiujesz BBCode i wklejasz w post.
lech149 - 4 Marzec 2015, 22:38
Dziękuję , już wysłałem kol . kamil_0793@op.pl , ale przyda się na zaś .
[ Dodano: 4 Marzec 2015, 23:06 ]
kamil_0793 - 4 Marzec 2015, 23:12
Wstawiam zdjęcia przesłane przez lech149:
Generalnie rozwiązanie dosyć proste i logiczne, aczkolwiek nie zastosował bym go do nowych tarcz kotwicznych
perzu126 - 4 Marzec 2015, 23:43
Spodziewalem sie w sumie jakiejs rewolucji...
Pioterek - 4 Marzec 2015, 23:54
A ja dokładnie tego się spodziewałem co widać na foto
wiskontii - 5 Marzec 2015, 06:57
3/4 roboty mniej
lech149 - 5 Marzec 2015, 08:09
!00 zł łożysko + 200 zł tarcza + robota 200 zł (bez prasy hydraulicznej tego nie złożysz -rozłożysz)
+ 3/4 dnia .Może niewiele. Było jeszcze małe podcięcie na wysokości wejścia linki hamulca , ale zdjęcie nie wyszło .
To widoczne przecięcie zakleiłem sylikonem .
Może i gra nie warta . Jak uważacie .
wiskontii - 5 Marzec 2015, 12:09
lech149, Podaj Ten warsztat już szykuje BOMBĘ
misiek1122 - 5 Marzec 2015, 12:54
To co jest pokazane na tych zdjeciach to jakaś masakra...
Wystarczy odkręcić nakrętkę półosi i najzwyklejszym ściągaczem do łożysk wyciągnąć piastę z jedną szalą wewnętrzną łożyska. W rezultacie mamy full dostęp bez jakiegoś druciarstwa, nie niszczymy tym samym łożyska, wymieniamy blachę kotwiczną i zakładamy z powrotem piastę i dokręcamy. Praktykowane i sprawdzone.
lech149 - 5 Marzec 2015, 16:30
Przepraszam bardzo , ale wiadomości o niszczeniu łożysk przy wymianie osłon kotwicznych mam
od Was , kolegów z Forum. Zostało to potwierdzone w dwóch sklepach z częściami Mercedesa i dwóch stacjach ASO . Może jest taka relacja bez niszczenia łożysk , to bardzo poproszę .
Może gdybym miał nowiutką , to bym się zastanawiał . Dzisiaj kupiłem komplet felg alu z dobrymi oponami Uniroyal .To za te zaoszczędzone pieniądze (stówkę dołożyłem)
"
Pioterek
Pomógł: 249 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2302
Skąd: Giżycko
Wysłany: 28 Listopad 2013, 19:10
marcinns1991, prowadził ślepy kulawego.
Nie masz pojęcia o czymś, to lepiej nic nie pisz: taka moja rada.
Nakrętka jest dwunastokątna, zabezpieczona przez zagięcie jej na czopie od półosi, nie ma tam żadnych imbusów itp. Można to porównać do przodu, ale w FWD, nie w MB.
Po odkręceniu nakrętki i wysunięciu półosi można sobie stukać w piastę trzy dniu przez drewienko i tak pewnie nie wyjdzie. Tam jest łożysko dwurzędowe i piasta siedzi w nim konkretnie, także najlepiej wywalić całą "zwrotnicę" na stół i wyprasować piastę prasą. Łożysko i tak do zmiany, więc tego młotkiem na aucie nie zrobisz.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
"
wiskontii - 5 Marzec 2015, 16:55
lech149, Fajnie ale bez zdjęć się nie liczy cały czas czekam na temat i przedstawienie Twojego Wozidła w Temacie Nasze MB
|
|
|