To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zrób To Sam - Tarcze kotwiczne -Tył

lech149 - 4 Marzec 2015, 20:57
Temat postu: Tarcze kotwiczne -Tył
Można wymienić tarcze kotwiczne na tyle bez wymiany łożyska i rozbierania piasty.
Zamieszczę zdjęcia , jak mi ktoś powie , jak to zrobić , albo wyślę mu zdjęcia i On to zrobi .

oliva - 4 Marzec 2015, 21:00

lech149, http://zmniejszacz.pl/
lech149 - 4 Marzec 2015, 21:38

Nie chodzi o zmniejszanie , ale o umieszczenie ich na Forum .
asasyn18 - 4 Marzec 2015, 21:41

Klikasz na Img otwiera ci się okno http:// wklejasz linka i gotowe :)
oliva - 4 Marzec 2015, 21:45

lech149, zmniejszacz.pl wybierasz zdjęcie ,wciskasz na dole strony wykonaj i kopiujesz BBCode i wklejasz w post.
lech149 - 4 Marzec 2015, 22:38

Dziękuję , już wysłałem kol . kamil_0793@op.pl , ale przyda się na zaś . :D

[ Dodano: 4 Marzec 2015, 23:06 ]

kamil_0793 - 4 Marzec 2015, 23:12

Wstawiam zdjęcia przesłane przez lech149:




Generalnie rozwiązanie dosyć proste i logiczne, aczkolwiek nie zastosował bym go do nowych tarcz kotwicznych :P

perzu126 - 4 Marzec 2015, 23:43

Spodziewalem sie w sumie jakiejs rewolucji...
Pioterek - 4 Marzec 2015, 23:54

A ja dokładnie tego się spodziewałem co widać na foto :)
wiskontii - 5 Marzec 2015, 06:57

3/4 roboty mniej :D
lech149 - 5 Marzec 2015, 08:09

!00 zł łożysko + 200 zł tarcza + robota 200 zł (bez prasy hydraulicznej tego nie złożysz -rozłożysz)
+ 3/4 dnia .Może niewiele. Było jeszcze małe podcięcie na wysokości wejścia linki hamulca , ale zdjęcie nie wyszło .
To widoczne przecięcie zakleiłem sylikonem .

Może i gra nie warta . Jak uważacie .

wiskontii - 5 Marzec 2015, 12:09

lech149, Podaj Ten warsztat już szykuje BOMBĘ :shock:
misiek1122 - 5 Marzec 2015, 12:54

To co jest pokazane na tych zdjeciach to jakaś masakra...
Wystarczy odkręcić nakrętkę półosi i najzwyklejszym ściągaczem do łożysk wyciągnąć piastę z jedną szalą wewnętrzną łożyska. W rezultacie mamy full dostęp bez jakiegoś druciarstwa, nie niszczymy tym samym łożyska, wymieniamy blachę kotwiczną i zakładamy z powrotem piastę i dokręcamy. Praktykowane i sprawdzone.

lech149 - 5 Marzec 2015, 16:30

Przepraszam bardzo , ale wiadomości o niszczeniu łożysk przy wymianie osłon kotwicznych mam
od Was , kolegów z Forum. Zostało to potwierdzone w dwóch sklepach z częściami Mercedesa i dwóch stacjach ASO . Może jest taka relacja bez niszczenia łożysk , to bardzo poproszę .
Może gdybym miał nowiutką , to bym się zastanawiał . Dzisiaj kupiłem komplet felg alu z dobrymi oponami Uniroyal .To za te zaoszczędzone pieniądze (stówkę dołożyłem)

"
Pioterek

Pomógł: 249 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 2302
Skąd: Giżycko

Wysłany: 28 Listopad 2013, 19:10



marcinns1991, prowadził ślepy kulawego.
Nie masz pojęcia o czymś, to lepiej nic nie pisz: taka moja rada.

Nakrętka jest dwunastokątna, zabezpieczona przez zagięcie jej na czopie od półosi, nie ma tam żadnych imbusów itp. Można to porównać do przodu, ale w FWD, nie w MB.
Po odkręceniu nakrętki i wysunięciu półosi można sobie stukać w piastę trzy dniu przez drewienko i tak pewnie nie wyjdzie. Tam jest łożysko dwurzędowe i piasta siedzi w nim konkretnie, także najlepiej wywalić całą "zwrotnicę" na stół i wyprasować piastę prasą. Łożysko i tak do zmiany, więc tego młotkiem na aucie nie zrobisz.
_________________
Piotr
W114 230/8 Automatic '72 - w częściach
W124 300D '87 - ojcowy
S202 C250 Turbodiesel Sport ASB '97
W202 C180 Esprit ASB '93 - ex
"

wiskontii - 5 Marzec 2015, 16:55

lech149, Fajnie ale bez zdjęć się nie liczy cały czas czekam na temat i przedstawienie Twojego Wozidła w Temacie Nasze MB :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group