Elektryka - Problem z kluczykiem, centralnym zamkiem i stacyjką
Abdul - 15 Styczeń 2016, 08:11
magik0202, hehe nie, obok akumulatora w bagażniku
magik0202 - 15 Styczeń 2016, 08:14
no tak przecież nawet uzupełniając bezpieczniki wstawiłem też po przetłumaczeniu bezpiecznik komfortu, czyli to ta puszka obok akumulatora, w wolnej chwili ogarnę
to pudełko.
Dzięki póki co.
Abdul - 15 Styczeń 2016, 08:15
magik0202, ta "puszka" to nie bezpiecznik komfortu:) To jest moduł odpowiadający m.in. za sterowanie szybami i szyberdachem.
Toms666 - 25 Styczeń 2016, 23:25
Witam ,mam nadziej ze napisze w dobrym dziale , a mianowicie rzecz dotyczy odwiecznego problemu z immo na wstepie powiem tak ze oba kluczyki sa martwe i raczej nie ozyja. Auto to c200 benzyna z 96roku ze sterownikiem PMS ,zostalo otworzone od srodka drutem i jak wiadomo immo jest aktywne . Mam mozliwosc jego usuniecia ze sterownika ale przedtem mam pare pytan i tak, jesli bym dokupil i zainstalowal centralny zamek dokladany to czy przez otwacie owym centralnym zamkiem z pilota zdezaktywuje immo?? ,czy tez odrazu walic ze sterownikiem do usuniencia immo? . Dodam jeszcze ze rozrusznik kreci i wyglada na to ze albo zblokowany jest zaplon badz praca wtryskow . Korzystajac z kokazji ,a widze ze kolega wiskonti jest z Hamburga tak jak ja moze udalo by sie ten problem rozwiazac razem a przy okazji wypic jakis browar . Pozdrawiam Tomek
wiskontii - 25 Styczeń 2016, 23:54
Toms666, Witam Ciebie tak mieszkam w Hamburgu -Fiszbek
mój numer to 15214120660,niebede nic pisał bo to bardzo zawile i szerokie
Jestem pod tel,od rana do 13
Dopowiem tylko ze Tym sposobem co piszesz nic nie wskurasz
[ Dodano: 27 Styczeń 2016, 12:51 ]
Toms666, Spotkanie oczywiście aktualne i czekam na info
Zarazem poprosiłem zonę o zdjęcia starego IFZ
Tak wygląda rocznikowo do Twojego modelu
Toms666 - 6 Luty 2016, 19:24
Witam temat rozwiazany dzieki koledze wiskontii ,ja mialem to szczescie ze kolega akurat przebywa w Hamburgu dzieki czemu problem z immo (IFZ) zostal sprawnie i w stu procentach usuniety . Kolego wiskontii dziekuje Ci bardzo za fachowa rzetelna i szybka pomoc , z uwagi na to ,odznaka w postaci GWIAZDY
wiskontii - 6 Luty 2016, 20:27
Toms666 napisał/a: | Witam temat rozwiazany dzieki koledze wiskontii ,ja mialem to szczescie ze kolega akurat przebywa w Hamburgu dzieki czemu problem z immo (IFZ) zostal sprawnie i w stu procentach usuniety . Kolego wiskontii dziekuje Ci bardzo za fachowa rzetelna i szybka pomoc , z uwagi na to ,odznaka w postaci GWIAZDY |
Dziękuje za Podziękowania ,to był Mój obowiązek a ze miałem na stanie w Polsce zestaw IFZ to poratowałem
Cieszę się ze Gwiazda będzie teraz mogła s powrotem szlifować Niemiecki Asfalt
helwet - 7 Luty 2016, 13:05
wiskontii, mam do ciebie pytanie.
Czy słyszałeś kiedykolwiek o awaryjnym otwieraniu poprzez "wpuszczenie dymu" pod lewy tylny błotnik?
Podobno jest tam jakiś czujnik.
wiskontii - 7 Luty 2016, 13:28
helwet, Pierwsze słyszę a miałem rozebrane wszystko i nic tam nie zauważyłem
helwet - 7 Luty 2016, 13:39
Może to rzeczywiście smiesznie brzmi, ale tak powiedział mi gostek pracujący w serwisie. Też byłem zdziwiony. Dokładnie chodzi o polifta 1,8 benzyna.
Może jak ktoś będzie miał takie problemy to wypróbuje.
mariusz_z1 - 6 Kwiecień 2018, 17:00
Cześć, chciałbym odświeżyć trochę temat. Pacjent C180 polift, kluczyk "rybka".
Ostatnio po zgaszeniu i zamknięciu samochodu nie mogę go otworzyć z pilota, ani odpalić.
Pilot wysyła sygnał (sprawdzone telefonem).
Zagadką jest to, że ani przy lusterku ani w żadnym innym miejscu w samochodzie nie widzę żeby migały jakieś diody od immo (sprawdzane w nocy, więc raczej bym zauważył) - możliwe jest, że ich nie ma?
Wszystkie bezpieczniki zostały sprawdzone.
1. Czy możliwe jest żeby moduł od immo się wypiął w jakiś sposób i dlatego to wszystko nie działa?
2. Gdzie można go szukać żeby sprawdzić czy wszystko jest podpięte tak jak trzeba?
hipollo - 14 Kwiecień 2018, 21:59
rybka do regeneracji nie masz daleko do mnie w razie czego dzwon
|
|
|