To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Automatyczna skrzynia biegów - obsługa, pytania ogólne

grucha383 - 8 Kwiecień 2008, 15:01

//
memek666 - 24 Maj 2009, 14:19

ja mam male pytanie odmosnie zmiany z D na 3 badz 2, czy mozna przeprowadzac zmiane lewarkiem w trakcie jazdy, jak wjezdzam w miasto nie chce zeby mi chodzil na wiekszym biegu, a kickdown'a nie ma jak zrobic, czy mozna bez zatrzymywania sie zmienic bieg z D na 3 lub 2?
Łukasz - 24 Maj 2009, 15:59

U mnie można :)
Camel- - 24 Maj 2009, 16:51

memek666, można można, czasami nawet trzeba :)
memek666 - 24 Maj 2009, 17:13

dzieki, czyli skrzynia od tego nie padnie :)
kondi - 29 Maj 2009, 07:02

Koledzy a ja mam taki problem, że dziś w nocy zaczeło mi autko wariować....
Ponieważ zmieniało mi biegi już przy 2tysiącach obrotów i nie mogłem nawet przeciągnąć, ale jak sam zrzuciłem bieg na 2,3 lub 4i gazowałem to mogłem rozkręcić go do kilku tys obrotów.
ale jak jechałem na D to zmieniał każdy bieg przy 2000.
A przyśpieszenie jest tragiczne.... (tzn brak). Czyżby turbina? Czy może przepływomierz?

C200 CDI. 1999rok.

grzesiekx - 29 Maj 2009, 07:28

Tryb awaryjny, poszukaj na forum bylo o tym duzoooo :twisted:
kondi - 29 Maj 2009, 15:01

grzesiekx napisał/a:
Tryb awaryjny, poszukaj na forum bylo o tym duzoooo :twisted:


Grzesiu to nie jest tryb awaryjny!
1.EPC nie wyskakuje.
2. obroty nie są na 3000 tylko 2000
3.w trybie awaryjnym auta nawet na biegu jałowym nie pociśniesz wiecej niż 3000 a ja mogę.


WIEC NIE MA TEGO DUŻO NA FORUM, szukałem.

grzesiekx - 29 Maj 2009, 15:35

Hmm jak jedziesz w trybie awaryjnym w automacie biegi zmienia wlasniie okolo 2000 obrotow, na biegu 4,5 mozesz dopiero pociagnac wyzej tak bylo u mnie (do 3000). Fakt na postoju nie moglem powyzej 3000 krecic. EPC takze mi nie wyskakiwalo ( na kompie było zero błędów) :) Ja bym spróbował na poczatek odpiąć akumulator na jakies 15-20 minut zeby się mniej wiecej komputer zresetował i zobaczyl co bedzie. Jezeli przez chwile bedzie dobrze to podjedz na komputer i zobacz jaki błąd wywalił. Możliwe, ze skrzynia załapała jakiś błąd.

Pozdrawiam.

kondi - 29 Maj 2009, 15:46

grzesiek a czy to może mieć wspólnego coś z tym że ostatnio przy mocniejszym wciskaniu pedała gazu z wydechu wywalało mi czarną chmurkę, by nie powiedzieć, że siekiere.....

Po 18mam podjechać do mechaniora w Piastowie i on ma rzucić okiem co i jak..
Nie będe odłączał akumulatora by zobaczył czy mechanicznie wszystko oki.
Bo może coś z turbiną już nie halo lub przepływomierz....
Ale ja to mogę gdybać.

grzesiekx - 29 Maj 2009, 19:13

Tą chmurę zaczął ci puszczac po tym jak się to stało czy wcześniej ?? U mnie było tak, ze miałem nieszczelny intercooler przez to zbierał sie nagar w całym układzie i własnie jak deptałem to kopcił, po wymianie jak depnęłem to kopcił tak potęznie, ze nic nie bylo za mną widać, dosłownie :) przycisnąłem go porządnie przez pare km i wszystko przeszło, przedmuchał się i teraz juz bąków nie puszcza :P
kondi - 30 Maj 2009, 12:50

grzesiekx napisał/a:
nieszczelny intercooler

hm. mechanik wzmienił mi coś ostatnio, że intercooler zapocony...
Ale od tego też włączałby się tryb awaryjny??
i te dziwne zachowania skrzyni....

grzesiekx - 30 Maj 2009, 16:32

Hmm zalezy gdzie jest zapocony :) Tak mi od dziury w intercoolerze włączał się tryb awaryjny :)
kondi - 30 Maj 2009, 19:55

a jaki koszt??
Bo u mnie to zapocone jest tu przy czujniku....
Bo nie wiem dokładnie gdzie intercooler.

jjankiello - 30 Maj 2009, 19:59

kondi napisał/a:
Bo u mnie to zapocone jest tu przy czujniku....

Jakim czujniku :?: Jest więcej niż jeden :idea:
Cytat:
Bo nie wiem dokładnie gdzie intercooler.

Zazwyczaj w pasie przednim za dolną częścią zderzaka :idea:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group