Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Automatyczna skrzynia biegów - obsługa, pytania ogólne
grucha383 - 8 Kwiecień 2008, 15:01
//
memek666 - 24 Maj 2009, 14:19
ja mam male pytanie odmosnie zmiany z D na 3 badz 2, czy mozna przeprowadzac zmiane lewarkiem w trakcie jazdy, jak wjezdzam w miasto nie chce zeby mi chodzil na wiekszym biegu, a kickdown'a nie ma jak zrobic, czy mozna bez zatrzymywania sie zmienic bieg z D na 3 lub 2?
Łukasz - 24 Maj 2009, 15:59
U mnie można
Camel- - 24 Maj 2009, 16:51
memek666, można można, czasami nawet trzeba
memek666 - 24 Maj 2009, 17:13
dzieki, czyli skrzynia od tego nie padnie
kondi - 29 Maj 2009, 07:02
Koledzy a ja mam taki problem, że dziś w nocy zaczeło mi autko wariować....
Ponieważ zmieniało mi biegi już przy 2tysiącach obrotów i nie mogłem nawet przeciągnąć, ale jak sam zrzuciłem bieg na 2,3 lub 4i gazowałem to mogłem rozkręcić go do kilku tys obrotów.
ale jak jechałem na D to zmieniał każdy bieg przy 2000.
A przyśpieszenie jest tragiczne.... (tzn brak). Czyżby turbina? Czy może przepływomierz?
C200 CDI. 1999rok.
grzesiekx - 29 Maj 2009, 07:28
Tryb awaryjny, poszukaj na forum bylo o tym duzoooo
kondi - 29 Maj 2009, 15:01
grzesiekx napisał/a: | Tryb awaryjny, poszukaj na forum bylo o tym duzoooo |
Grzesiu to nie jest tryb awaryjny!
1.EPC nie wyskakuje.
2. obroty nie są na 3000 tylko 2000
3.w trybie awaryjnym auta nawet na biegu jałowym nie pociśniesz wiecej niż 3000 a ja mogę.
WIEC NIE MA TEGO DUŻO NA FORUM, szukałem.
grzesiekx - 29 Maj 2009, 15:35
Hmm jak jedziesz w trybie awaryjnym w automacie biegi zmienia wlasniie okolo 2000 obrotow, na biegu 4,5 mozesz dopiero pociagnac wyzej tak bylo u mnie (do 3000). Fakt na postoju nie moglem powyzej 3000 krecic. EPC takze mi nie wyskakiwalo ( na kompie było zero błędów) Ja bym spróbował na poczatek odpiąć akumulator na jakies 15-20 minut zeby się mniej wiecej komputer zresetował i zobaczyl co bedzie. Jezeli przez chwile bedzie dobrze to podjedz na komputer i zobacz jaki błąd wywalił. Możliwe, ze skrzynia załapała jakiś błąd.
Pozdrawiam.
kondi - 29 Maj 2009, 15:46
grzesiek a czy to może mieć wspólnego coś z tym że ostatnio przy mocniejszym wciskaniu pedała gazu z wydechu wywalało mi czarną chmurkę, by nie powiedzieć, że siekiere.....
Po 18mam podjechać do mechaniora w Piastowie i on ma rzucić okiem co i jak..
Nie będe odłączał akumulatora by zobaczył czy mechanicznie wszystko oki.
Bo może coś z turbiną już nie halo lub przepływomierz....
Ale ja to mogę gdybać.
grzesiekx - 29 Maj 2009, 19:13
Tą chmurę zaczął ci puszczac po tym jak się to stało czy wcześniej ?? U mnie było tak, ze miałem nieszczelny intercooler przez to zbierał sie nagar w całym układzie i własnie jak deptałem to kopcił, po wymianie jak depnęłem to kopcił tak potęznie, ze nic nie bylo za mną widać, dosłownie przycisnąłem go porządnie przez pare km i wszystko przeszło, przedmuchał się i teraz juz bąków nie puszcza
kondi - 30 Maj 2009, 12:50
grzesiekx napisał/a: | nieszczelny intercooler |
hm. mechanik wzmienił mi coś ostatnio, że intercooler zapocony...
Ale od tego też włączałby się tryb awaryjny??
i te dziwne zachowania skrzyni....
grzesiekx - 30 Maj 2009, 16:32
Hmm zalezy gdzie jest zapocony Tak mi od dziury w intercoolerze włączał się tryb awaryjny
kondi - 30 Maj 2009, 19:55
a jaki koszt??
Bo u mnie to zapocone jest tu przy czujniku....
Bo nie wiem dokładnie gdzie intercooler.
jjankiello - 30 Maj 2009, 19:59
kondi napisał/a: | Bo u mnie to zapocone jest tu przy czujniku.... |
Jakim czujniku Jest więcej niż jeden
Cytat: | Bo nie wiem dokładnie gdzie intercooler. |
Zazwyczaj w pasie przednim za dolną częścią zderzaka
|
|
|