Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Swap z 200D na 300D w w202 Realne ?
RokeR - 26 Grudzień 2016, 17:37
wiskontii słuchaj no tez nie dawno ten motor znalazłem ale nasuneło mi sie jeszcze pytanie , czy jak zastosuje skrzynie od w124 z 2,5 na krótkim wałku ( bo chyba taka ma być prawda ? ) to zegary będą mi normalnie funkcjonowały prędkościomierz i obrotomierz? a i jeszcze jedno , lewarek przy tej skrzyni do przeróbki czy jakimś cudem zepnę go z tą skrzynią ?
A, i ostatnie ..
Skrzynia z 2,5 z w202 ? spiął bym ją z tym silnikiem ? bo juz nie wiem w którą zainwestować
bo teraz zastanawiam sie jedynie nad skrzynią biegów , to mnie najbardziej matrwi , bo reszta to juz można rzec jest juz git .
wiskontii - 26 Grudzień 2016, 18:13
Skrzynia 124 jest inaczej mocowana
Skrzynie od w202 2,5 zepniesz --tu niema problemu,zegar twój będzie ciebie oszukiwał na wskazaniach i obrotach
oczywiście skrzynia na krótkim wałku
Ja bym szedł w kierunku skrzyni od w202 bo niema przeróbek mocowania
Popatrz sobie na skrzynie mocowań i zobaczysz różnice,jest to do ogarnięcia ale poco sobie robic dodatkowa robotę a na to samo wyjdzie,i pieniadze te same
Nie musisz patrzeć też na w124,czy w202 Popatrz na w210 toć to samo i pełno tego
RokeR - 26 Grudzień 2016, 18:27
Czyli idąc tym tokiem rozumowania hmm od 2.5 D w210 tez zepnę skrzynie prawda ? tutaj tez będzie bez przeróbek ? i co z lewarkiem jak byłaby skrzynia od w210?
hmmm a da się coś zrobić z tymi przekłamaniami na zegarach?
wiskontii - 26 Grudzień 2016, 18:36
lewarek pozostaje jeśli masz 5-biegowy,skrzynia jest taka sama jak w w202
Gorzej z dryfem bo tu trzeba dobrać bo pewnie w swoim masz z ABS i tu będzie kłopot
Zegary to najmniejszy kłopot to wisienka na torcie
RokeR - 26 Grudzień 2016, 19:05
czyli mój dyfer nie będzie ? a tak zapytam ? dlaczego zaznaczyłeś ze ma ABS ? co w tym takiego istotnego możesz mi wytłumaczyć ?
wiskontii - 26 Grudzień 2016, 19:09
masz czujnik w moście ABS
a mosty są z abs i bez czyli jak niema czujnika w moscie to czujniki sa zamontowane w kołach te nowsze rozwiązanie
RokeR - 26 Grudzień 2016, 19:59
Hmm aa jakie meski mialy ow podobny do nojego ktory zepne z walem ? A z mojego nie bedzie ? A jesli tak to ile wytrzyma ?
wiskontii - 26 Grudzień 2016, 20:26
202 do czerwca 96 miała abs w moście powyżej bez abs w tym miejscu i wówczas stosowano inna pompe
Tag ze rozważ dokładnie swój Swap aby to zastosować
RokeR - 26 Grudzień 2016, 23:13
no rozumiem , ale co się podzieje jak zepnę silnik z moim mostem ? i czy z innych meśków mogę ew zaadaptować dyferencjał ? i o jakim najlepiej przełożeniu ?
[ Dodano: 28 Grudzień 2016, 17:03 ]
Nic się z tym nie da zrobić ?
wiskontii - 18 Styczeń 2017, 20:47
Most ,3,67 z ABS ale to 500zł i wał inny czyli krzyzaki
RokeR - 29 Styczeń 2017, 20:42
to będe szukał coś ;d
Panowie sprawa wygląda następująco mam juz ten silniczek w domu i zastanawia mnie w nim kilka kwesti a mianowicie :
1. Z obudowy filtra oleju wychodzą 2 metalowe rurki i teraz pytanie , Gdzie one powinny być podłączone ?
2. Na dolocie jest czujnik z wypustem na rurkę od podciśnienia i kolejne me pytanko gdzie muszę się tym wpiąć by to miało ręce i nogi ? w sumie to tyle narazie aczkolwiek napewno do tematu powrócę i dodam jakieś zdjęcia z postępu prac ;p
Fiki - 29 Styczeń 2017, 21:15
wiskontii napisał/a: | 202 do czerwca 96 miała abs w moście powyżej bez abs w tym miejscu i wówczas stosowano inna pompe |
Myślę, że nie jest to do końca zasadą, bo auta wyposażone w ETS musiały mieć osobne sygnały z tylnych kół. Mój jest z września '95 i tak mam.
RokeR - 1 Luty 2017, 19:09
Panowie pytanie na szybko , drążek stabilizacyjny ? do zmiany czy upcha go ?
wiskontii - 1 Luty 2017, 23:41
podchwitliwe pytanie ---Do czego go chcesz upchac
Muciek - 1 Luty 2017, 23:46
Do trzysety pewnie
|
|
|