Ogólnie o C-klasie - archiwum - Kontrolka EDC
Hubertus - 11 Marzec 2013, 19:58
U mnie dziwne stuki na Lucasie spowodowane były "kończeniem" się czujnika tłokorozdzielacza/czujnika położenia rotora pompy (z tyłu pompy pomiędzy przewodami paliwowymi wysokiego ciśnienia) - o ile dobrze to nazwałem.
xlukas3x - 11 Marzec 2013, 20:01
A jaki był koszt naprawy i czy te stuki były tylko na nie rozgrzanym silniku?
perzu126 - 11 Marzec 2013, 20:02
U mnie na zimnym silniku w okolicach 2000obr też pojawia sie dziwne szarpanie niekiedy. Wystarczy głebiej gazu dodać bądż upuścić i jest ok. Mam tak w sumie od zawsze i się tym nie przejmuje- jak nawali całkiem to wtedy będę myślał.
Hubertus, wymieniali Ci ten czujnik?
Pioterek - 11 Marzec 2013, 20:33
perzu126 napisał/a: | Hubertus, wymieniali Ci ten czujnik? |
Tak, z całą pompą w Sztumskiej Wsi na rzędówkę Boscha
Hubertus - 11 Marzec 2013, 21:29
perzu126 napisał/a: | Hubertus, wymieniali Ci ten czujnik? |
Pioterek napisał/a: | Tak, z całą pompą w Sztumskiej Wsi na rzędówkę Boscha |
Czujnik w Białymstoku w Diesel Bosch Serwis na Towarowej o ile dobrze pamiętam i zapewne dzięki niemu dojechałem do Sztumskiej na wymianę.
A tak poza konkursem to mój Lucas (na długim kablu) leży już z 2 lata w garażu tam gdzie go po powrocie położyłem i NIE CIEKNIE!
Jary - 12 Marzec 2013, 21:45
xlukas3x napisał/a: | Teraz nie wiem czy to przyczyna mechaniczna czy elektroniczna?? |
Co przy nim zrobiłeś po zakupie? Tylko tankowałeś, czy coś więcej ?
mlody21989 - 12 Marzec 2013, 23:25
perzu126, w sumie mój po zakupie tez mial podobne objawy, zmieniłem stacje i jak ręką odjął jak do tej pory, fakt przy każdym tankowaniu idzie albo mixol a teraz od jakiegoś czasu castrol TDA
perzu126 - 13 Marzec 2013, 06:36
Tez lałem kiedys mixol, ale nic nie pomogło. To wystepuje szczególnie w ujemnych temperaturach, nie zawsze więc może faktycznie wina paliwa ale idzie sie przyzwyczaić
mlody21989 - 13 Marzec 2013, 22:00
skyd możesz dodawać też a najprościej zmień stacje na jakąś lepszą i się okaże u mnie pomogło a tam gdzie wcześniej tankowałem to stacja już niezła opinie miała ale myślałem że w mojemu klekotowi różnicy nie zrobi jednak robiło szczególnie jak np. na 5 chciałem jechać koło 40 km/h i obroty spadły poniżej 2 tys. to zaczynała sie bujanka i trza było redukować
tomi382 - 13 Marzec 2013, 22:47
mlody21989 napisał/a: | na 5 chciałem jechać koło 40 km/h |
mlody21989, niezły kat z Ciebie
mlody21989 - 13 Marzec 2013, 23:15
nie kat tylko leń wiedziałem ze fryzjer darmowy będzie suszył a ręce zajęte akurat miałem teraz daje rade tak jechać
marcinns1991 - 14 Marzec 2013, 14:47
perzu126, mam to samo, żabka przy 2 tys obrotów, nie zawsze, tylko zimą, nic z tym nie robię bo nie wiem co może być nie tak, lucas nie cieknie, robiony 2 lata temu, podciśnienie chyba szczelne
xlukas3x - 26 Marzec 2013, 21:59
Jary napisał/a: |
Co przy nim zrobiłeś po zakupie? Tylko tankowałeś, czy coś więcej ? |
Przyczyną mojego problemu był prawdopodobnie zapowietrzający się układ paliwowy. W moim mercedesie było dokładane vebasto które jest zasilone z rurki podającej paliwo po przez trojak i wężyki gumowe na których były poluzowane opaski zaciskowe po dociągałem opaski wymieniłem filtr paliwa( główny nie znalazłem wstępnego), filtr powietrza oraz wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem uszczelki. Od tej pory problem znikł.
Jary - 28 Marzec 2013, 21:37
xlukas3x napisał/a: | wymieniłem filtr paliwa( główny nie znalazłem wstępnego) |
O to mi chodziło a wstępnego w nim nie ma.
szefos - 12 Czerwiec 2016, 22:37
Witajcie panowie. Od wczoraj jestem właścicielem W202 2.2d z 95 roku. Kupiłem go od znajomego po okazyjnej cenie, bo stał już mu jakiś czas na podwórku nie ruszany. Mimo, że długo stał zagadał prawie, że od kopa. Silnik chodzi ładnie i równo tylko mam problem gdy zaczne szybciej przyśpieszać i na nie ważne jakim biegu obroty przekroczą mi 2400-2500 obrotów i zapala sie kontrolka EDC i silnik gaśnie. Przy spokojnej jeździe do 2000 obrotów chodzi jak trzeba. Pomocy Co to może być?
|
|
|