To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Kontrolka EDC

Jary - 29 Kwiecień 2008, 19:54

Daniel napisał/a:
nie pompa jest winna, tylko jej nieumiejetna obsluga..


Podpisuję sie pod tym w całej rozciągłości, a ceny napraw to pazerność "mechaników" żerujących na niewiedzy użytkowników :mb:

Anonymous - 29 Kwiecień 2008, 19:58

Jarkis napisał/a:
nie da sie powiedzieć ile można jeździć na takiej pompie - ja jeździłem ok pół roku, ale chciałem mieć to już za sobą i zrobiłem pompe


Dzięki a ile cię to kosztowało i czy ktoś może powiedzieć coś na temat serwisu hoffman w Rzeszowie

Pozdrawiam

jaro - 2 Maj 2008, 16:19

cześć ja miałem podobny problem w c 220 d z pompą lucas zrobili mi to w lubartowie koszt tego czujnika z wymiana i uszczelnieniem pompy to 3200 zyli . a samo uszczelnienie około 400 zł. polecam ten serwis same diesle robią i mają czym naprawiać a nie jak inni ,,naciągacze na kase". pozdrawiam i powodzenia życze.
Jary - 3 Maj 2008, 20:32

jaro napisał/a:
zrobili mi to w lubartowie koszt tego czujnika z wymiana i uszczelnieniem pompy to 3200 zyli . a samo uszczelnienie około 400 zł. polecam ten serwis..mają czym naprawiać a nie jak inni ,,naciągacze na kase". pozdrawiam i powodzenia życze.


Przecież polecasz naciągaczy- np. kpl uszczelek to 150 zł a reszta..... :?: :wink:

kaisor1 - 3 Maj 2008, 21:21

Witam .
Moje auto gasło czsami zaraz po uruchomieniu i było słabsze , jezdziłem po serwisach podpinali pod kompa - jedni nie widzieli usterki inni chcieli remontować pompę , w końcu pojechałem do serwisu MB i bardzo szybko stwierdzili , że zacinał sie zawór gaszenia w pompie wtryskowej
- czasami zapalała sie kontrolka EDC
- przyczyną zapalenia EDC może być zbyt dużo powietrza w przewodach przy odpalaniu silnika .

moto_roman - 5 Maj 2008, 19:56

Ludzie co wy wygadujecie z tym paliwem!!
Co ma brudne paliwo do czujników elektrycznych w pompie LUCAS??
Pomyślcie trochę!!
Owszem zatkany filtr nie przepuści paliwa,złej jakości paliwo załatwi i pompę i wtryski,ale to mechanicznie, ale nie jest wstanie uszkodzić elektryki w pompie!!
Możecie wymieniać filtry i przewoda 2 razy w miesiącu a czujnik i tak klęknie jak przyjdzie na niego czas!!

konradkar - 5 Maj 2008, 21:03

he usmiac sie mozna czujnik klepie (LUDZIE TO ZWYKLA CEWKA KTORA NIE PEKA NIE SIADA ITP) BLEDY SA ZAZWYCZAJ GENEROWANE GDZIE INDZIEJ ale najlepiej zwalic na czujnik..... ech serwisy z tego zyja
Daniel - 5 Maj 2008, 21:32

moto_roman napisał/a:
Ludzie co wy wygadujecie z tym paliwem!!
Co ma brudne paliwo do czujników elektrycznych w pompie LUCAS??
Pomyślcie trochę!!
Owszem zatkany filtr nie przepuści paliwa,złej jakości paliwo załatwi i pompę i wtryski,ale to mechanicznie, ale nie jest wstanie uszkodzić elektryki w pompie!!
Możecie wymieniać filtry i przewoda 2 razy w miesiącu a czujnik i tak klęknie jak przyjdzie na niego czas!!


no troche w tym prawdy masz... :)

ktos winny musi byc zawsze - ale nigdy nie uzytkownik ;)

Wiesz, musisz sie przyzwyczaic, ze zyjemy w dziwnym Kraju.... w ktorym silniki cdi zalewa sie mixolem, skraca sie sprezyny i z classica robi sie esprita ;)

to dlaczego niby nie mozna zwalic awarii pompy lukas-a na kiepskie paliwo :) :)

moto_roman - 6 Maj 2008, 21:48

Daniel,
Dlatego że jakość paliwa nie ma najmniejszego wpływu na elektrykę!!
Poprostu Pompa LUCAS to nie do końca dopracowany szajs!!
Dlaczego je przestali montować w nowszych modelach,skoro były takie dobre??
Tak samo jak Gaźnik 2EE w Volksvagenach!!
A my porostu mamy ten problem,że je mamy w naszych Autkach!!
Niemcy już dawno z tego wysiedli!!
Pozdro Roman

Daniel - 6 Maj 2008, 22:01

moto_roman napisał/a:
Daniel,
Dlatego że jakość paliwa nie ma najmniejszego wpływu na elektrykę!!
Poprostu Pompa LUCAS to nie do końca dopracowany szajs!!
Dlaczego je przestali montować w nowszych modelach,skoro były takie dobre??
Tak samo jak Gaźnik 2EE w Volksvagenach!!
A my porostu mamy ten problem,że je mamy w naszych Autkach!!
Niemcy już dawno z tego wysiedli!!
Pozdro Roman


jedni maja problem a drudzy szukaja samochodu ktory nie ma pompy lukas-a

kazdy ma swoj wybor :)

nie musisz sie denerwowac - pompa lukas-a nie jest zla - to po prostu zarowno uzytkownicy jak i mechanicy nie maja wystarczajacej wiedzy, no i MB ktore jezdza w Polsce maja juz swoje kilometry.... to wszystko :)

konradkar - 8 Maj 2008, 16:35

zgadzam sie z poprzednikiem... a co do historii zycia pompy Lucasa:
Jak na tamte czasy byla to bardzo nowoczesna pompa (protoplasta comman....) mit ze firma upadla tez jest nieprawda poprostu polaczyla sie z delphii (nie pamietam jak sie to pisze) i nadal produkowala pompy (oczywiscie nie takie jak u nas bo technika poszla naprzod)

Ford, Citroen, Peugot, tez mialy pompy Lucasa przejrzyjcie allegro tyle ich samo co i bosha albo
vw wtryskiwacze to takie udane wynalazki..? za ktorych naprawe nikt sie nie wezmie, a wstawienie nowych (na jeden cylinder) dorownuje kosztowi naprawy calej pompy Lucasa

Jary - 8 Maj 2008, 22:09

konradkar napisał/a:
zgadzam sie z poprzednikiem...


Ja też, wreszcie rozsądne głosy, a ceny napraw pomp Lucasa pochodzą z kosmosu :mb:

ozeasz - 9 Maj 2008, 23:16
Temat postu: Lucas czy Bosch ?
W jaki sposób mogę okreslić jaką posiadam pompę w moim Mietku nie zaglądając pod maskę, czy da radę po samym nr VIN ?
Daniel - 10 Maj 2008, 08:22
Temat postu: Re: Lucas czy Bosch ?
ozeasz napisał/a:
W jaki sposób mogę okreslić jaką posiadam pompę w moim Mietku nie zaglądając pod maskę, czy da radę po samym nr VIN ?


linka ci sie urwala?

moto_roman - 11 Maj 2008, 14:34

Postaraj się o AUTODATE,i tam możesz odszukać jaki masz silnik i jaka jest pompa!!
Albo podaj 6 pierwszych cyfr nr silnika to ci sprawdzę!!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group