Ogólnie o C-klasie - archiwum - Kontrolka EDC
Jary - 29 Kwiecień 2008, 19:54
Daniel napisał/a: | nie pompa jest winna, tylko jej nieumiejetna obsluga.. |
Podpisuję sie pod tym w całej rozciągłości, a ceny napraw to pazerność "mechaników" żerujących na niewiedzy użytkowników
Anonymous - 29 Kwiecień 2008, 19:58
Jarkis napisał/a: | nie da sie powiedzieć ile można jeździć na takiej pompie - ja jeździłem ok pół roku, ale chciałem mieć to już za sobą i zrobiłem pompe |
Dzięki a ile cię to kosztowało i czy ktoś może powiedzieć coś na temat serwisu hoffman w Rzeszowie
Pozdrawiam
jaro - 2 Maj 2008, 16:19
cześć ja miałem podobny problem w c 220 d z pompą lucas zrobili mi to w lubartowie koszt tego czujnika z wymiana i uszczelnieniem pompy to 3200 zyli . a samo uszczelnienie około 400 zł. polecam ten serwis same diesle robią i mają czym naprawiać a nie jak inni ,,naciągacze na kase". pozdrawiam i powodzenia życze.
Jary - 3 Maj 2008, 20:32
jaro napisał/a: | zrobili mi to w lubartowie koszt tego czujnika z wymiana i uszczelnieniem pompy to 3200 zyli . a samo uszczelnienie około 400 zł. polecam ten serwis..mają czym naprawiać a nie jak inni ,,naciągacze na kase". pozdrawiam i powodzenia życze. |
Przecież polecasz naciągaczy- np. kpl uszczelek to 150 zł a reszta.....
kaisor1 - 3 Maj 2008, 21:21
Witam .
Moje auto gasło czsami zaraz po uruchomieniu i było słabsze , jezdziłem po serwisach podpinali pod kompa - jedni nie widzieli usterki inni chcieli remontować pompę , w końcu pojechałem do serwisu MB i bardzo szybko stwierdzili , że zacinał sie zawór gaszenia w pompie wtryskowej
- czasami zapalała sie kontrolka EDC
- przyczyną zapalenia EDC może być zbyt dużo powietrza w przewodach przy odpalaniu silnika .
moto_roman - 5 Maj 2008, 19:56
Ludzie co wy wygadujecie z tym paliwem!!
Co ma brudne paliwo do czujników elektrycznych w pompie LUCAS??
Pomyślcie trochę!!
Owszem zatkany filtr nie przepuści paliwa,złej jakości paliwo załatwi i pompę i wtryski,ale to mechanicznie, ale nie jest wstanie uszkodzić elektryki w pompie!!
Możecie wymieniać filtry i przewoda 2 razy w miesiącu a czujnik i tak klęknie jak przyjdzie na niego czas!!
konradkar - 5 Maj 2008, 21:03
he usmiac sie mozna czujnik klepie (LUDZIE TO ZWYKLA CEWKA KTORA NIE PEKA NIE SIADA ITP) BLEDY SA ZAZWYCZAJ GENEROWANE GDZIE INDZIEJ ale najlepiej zwalic na czujnik..... ech serwisy z tego zyja
Daniel - 5 Maj 2008, 21:32
moto_roman napisał/a: | Ludzie co wy wygadujecie z tym paliwem!!
Co ma brudne paliwo do czujników elektrycznych w pompie LUCAS??
Pomyślcie trochę!!
Owszem zatkany filtr nie przepuści paliwa,złej jakości paliwo załatwi i pompę i wtryski,ale to mechanicznie, ale nie jest wstanie uszkodzić elektryki w pompie!!
Możecie wymieniać filtry i przewoda 2 razy w miesiącu a czujnik i tak klęknie jak przyjdzie na niego czas!! |
no troche w tym prawdy masz...
ktos winny musi byc zawsze - ale nigdy nie uzytkownik
Wiesz, musisz sie przyzwyczaic, ze zyjemy w dziwnym Kraju.... w ktorym silniki cdi zalewa sie mixolem, skraca sie sprezyny i z classica robi sie esprita
to dlaczego niby nie mozna zwalic awarii pompy lukas-a na kiepskie paliwo
moto_roman - 6 Maj 2008, 21:48
Daniel,
Dlatego że jakość paliwa nie ma najmniejszego wpływu na elektrykę!!
Poprostu Pompa LUCAS to nie do końca dopracowany szajs!!
Dlaczego je przestali montować w nowszych modelach,skoro były takie dobre??
Tak samo jak Gaźnik 2EE w Volksvagenach!!
A my porostu mamy ten problem,że je mamy w naszych Autkach!!
Niemcy już dawno z tego wysiedli!!
Pozdro Roman
Daniel - 6 Maj 2008, 22:01
moto_roman napisał/a: | Daniel,
Dlatego że jakość paliwa nie ma najmniejszego wpływu na elektrykę!!
Poprostu Pompa LUCAS to nie do końca dopracowany szajs!!
Dlaczego je przestali montować w nowszych modelach,skoro były takie dobre??
Tak samo jak Gaźnik 2EE w Volksvagenach!!
A my porostu mamy ten problem,że je mamy w naszych Autkach!!
Niemcy już dawno z tego wysiedli!!
Pozdro Roman |
jedni maja problem a drudzy szukaja samochodu ktory nie ma pompy lukas-a
kazdy ma swoj wybor
nie musisz sie denerwowac - pompa lukas-a nie jest zla - to po prostu zarowno uzytkownicy jak i mechanicy nie maja wystarczajacej wiedzy, no i MB ktore jezdza w Polsce maja juz swoje kilometry.... to wszystko
konradkar - 8 Maj 2008, 16:35
zgadzam sie z poprzednikiem... a co do historii zycia pompy Lucasa:
Jak na tamte czasy byla to bardzo nowoczesna pompa (protoplasta comman....) mit ze firma upadla tez jest nieprawda poprostu polaczyla sie z delphii (nie pamietam jak sie to pisze) i nadal produkowala pompy (oczywiscie nie takie jak u nas bo technika poszla naprzod)
Ford, Citroen, Peugot, tez mialy pompy Lucasa przejrzyjcie allegro tyle ich samo co i bosha albo
vw wtryskiwacze to takie udane wynalazki..? za ktorych naprawe nikt sie nie wezmie, a wstawienie nowych (na jeden cylinder) dorownuje kosztowi naprawy calej pompy Lucasa
Jary - 8 Maj 2008, 22:09
konradkar napisał/a: | zgadzam sie z poprzednikiem... |
Ja też, wreszcie rozsądne głosy, a ceny napraw pomp Lucasa pochodzą z kosmosu
ozeasz - 9 Maj 2008, 23:16 Temat postu: Lucas czy Bosch ? W jaki sposób mogę okreslić jaką posiadam pompę w moim Mietku nie zaglądając pod maskę, czy da radę po samym nr VIN ?
Daniel - 10 Maj 2008, 08:22 Temat postu: Re: Lucas czy Bosch ?
ozeasz napisał/a: | W jaki sposób mogę okreslić jaką posiadam pompę w moim Mietku nie zaglądając pod maskę, czy da radę po samym nr VIN ? |
linka ci sie urwala?
moto_roman - 11 Maj 2008, 14:34
Postaraj się o AUTODATE,i tam możesz odszukać jaki masz silnik i jaka jest pompa!!
Albo podaj 6 pierwszych cyfr nr silnika to ci sprawdzę!!
|
|
|