To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

LPG - LPG???

Jezier - 11 Sierpień 2007, 23:42

Filtr fazy lotnej jesli jest zainstalowany (za reduktorem), nalezy wiemieniac co 15000, a fazy ciekłej co 30000 km. Przynajmniej takie sa warunki gwarancji na instalacje. mnie zdazylo sie zrobic ponad 50000 na jednym filtrze gazu fazy cieklej, i nie wypadlo z niego wiele grafitu. Ale to kwestia gazu jaki tankujecie. Podobno po zatankowaniu kiepskiej jakosci paliwa w skrajnym przypadku mozna zapchac filtr po spaleniu jednego baku.
ochnik - 12 Sierpień 2007, 07:57

ja wymnieniam z olejem co 10 tys ale to zalezy od stacji gdzie tankujesz gaz jest rozny ale stan mozesz sam latwo sprawdzic
WasilieW - 12 Sierpień 2007, 14:42

Mi powieedzieli po założeniu gazu, że już przy instalacjach IV generacji oferowanych dzisiaj, nie trzeba się przejmować gdzie się tankuje, bo instalacja sobie poradzi nawet z gorszym gazem i nie będzie problemów. Facet, który to mowił jeździ zagazowaną bmw740 już bardzo bardzo długo, i od jakiegoś czasu na gazie IV gen.
mario987 - 14 Sierpień 2007, 10:04

no dobra tylko zeszlismy troche od tematu powiedzcie gdzie w okolicach wawy najlepiej zalorzyc gaz bo sam chyba bede musial zmienic(obecnie kupilem samochodzik z gazem holenderskim ale niestety zwyklym, na trasie przy predkosciach 120-140 spalil mi niecale 12l przy silniku 2.0)
carlos - 14 Sierpień 2007, 10:40

mario987, co znaczy gaz holenderski zwykły?
mario987 - 14 Sierpień 2007, 16:34

chodzilo mi ze gaz zakladany w holandi ale 2 generacji nie sekwencja
a tak btw nie orientujecie sie jaki jest koszt przerobki instalacji 2 generacji na sekwencje ?? czy moze bardziej oplaca sie sprzedac ta i zalorzyc zupelnie nowa sekwencje ??

prazmo - 14 Sierpień 2007, 18:08

Lojek -gaz w polsce jest na tyle brudny, że filterek powinno się zmieniać co jakieś 10tyś km.

Nawiązując do pytania -jaki gaz w okolicach Warszawy.

Klika dni temu założyłem gaz STAG 300-4 (z szybszym wtryskiem) +butla w kole -55l -cała instalacja wyniosła mnie 1950zł -gaz oczywiście sekwencyjny.

Instalacja sprawuje się świetnie -żadnej różnicy pomiędzy gazem a benzyną -nie odczujesz nawet przełączenia z gazu na benz. -rewelacja.

Gaz zakładałem w Sielcach na ul. Targowej 22.
W Warszawie i okolicach za to samo chcieli ode mnie 2700zł. =zaoszczędziłem 700zł. -koszt dojazdu do Siedlec.

Serdecznie polecam:)

pozdr,
w

[ Dodano: 14 Sierpień 2007, 18:13 ]
PS.
Cytat:
Mi powieedzieli po założeniu gazu, że już przy instalacjach IV generacji oferowanych dzisiaj, nie trzeba się przejmować gdzie się tankuje, bo instalacja sobie poradzi nawet z gorszym gazem i nie będzie problemów. Facet, który to mowił jeździ zagazowaną bmw740 już bardzo bardzo długo, i od jakiegoś czasu na gazie IV gen.


Owszem instalacja sobie poradzi, ale na gorszym gazie przejeżdżasz o wiele mniej kilometrów.
Ostatnio robiłem mały teścik tankując :mb: C180 z sekwencją na poszczególnych stacjach w Warszawie i okolicach.
Test polegał na zatankowaniu 10l gazu i sprawdzeniu (w cyklu miejskim) ile przejadę na danym gazie.

Okazało się, że na okolicznych stacjach "U Pana Henia" przejechałem o aż 30km mniej niż na STATOILu. Osobiście wolę zapłacić za gaz 2.09zł na statoilu i jechać dłużej niż 1.94 zł i przejeżdżać o 30km mniej.

Pozdrawiam,
prazmo

gumolyt - 15 Sierpień 2007, 16:03

Jak na razie jestem zadowolony jeśli chodzi o spalanie, w cyklu mieszanym wyszło mi nieco ponad 9 litrów gazu, no oczywiście nie jeździłem szybko i w granicach rozsądku :)
Anonymous - 16 Sierpień 2007, 11:19

czy chodzi o siedlce??
ja też przymieżam sie do gazu w moim 2,3 kompressor, ale troche boje sie o wplyw lpg na turbine?? wiece coś o tym? pozdrawiam

Stasio - 21 Sierpień 2007, 11:42

Dzisiaj zakładam GAZ .Jest AKME IV generacji .Gazownik na ul.Instalatorów W-wa ,.Zakładał instalacje do BMW syna ,najprostszą i działa bez zarzutu 3 lata.Mam c200 kompresor i zobaczymy co będzie dalej.Zawsze to oszczędność ,zwróci się po około pół roku .Podobno Instalator instalował do kompresora i chodzi do tej pory.Co do AKME to są reklamacje ale nawet do renomowanych firm jest co zarzucić . Pozdrawiam.

[ Dodano: 22 Wrzesień 2007, 20:49 ]
Założyłem AKME na razie jest Ok ,.Jeżdże około 100 kilometrów dziennie ,spalanie jest na razie w granicach 13 do 15 litrów w mieście ,jazda z reguły spokojna .Tankuje na BP ,przeważnie na tej samej.Spróbuje pojechać do gazownika może trochę zdejmie ,zadowolony bym był jak by spadło do 11 - 12 litrów.Moc jest trochę słabsza ,ale gaz jest po to założony aby zaoszczędzić kasę, w razie czego można przełączyć na bęnzynę/ na przykład na wyścigach/.Kolego " jotjot " my mamy sprężarkę mechaniczną która wciska powietrze ,nie ma bezpośredniego styku z gazem. Za instalacje zapłaciłem 2,500.- .Wziołem w kredycie LUKAS na miejscu udzielają.

adurweb - 26 Styczeń 2008, 12:03

Ja mam C200 z 94 roku, mam sekwencję nową, około 3 miesięczną i niestety pomimo ciągłych regulacji i wymiany różnych jej podzespołów, nie sprawuje się dobrze na zimnym silniku i czuć brak mocy w aucie. Jak się nagrzeje to jest trochę lepiej, ale nie do końca.
Gazownik już odpuścił i kontaktował się z producentem instalacji (elpigaz) i tam po naradzie doszli do wniosku, że mój rocznik nie ma przepływomierza i to może być tego przyczyną i chcą mi zmienić instalację na zwykłą i oddać nadwyżkę pieniędzy ( 800 zł.).
Czy ta zwykła będzie dobra? Co o tym sądzicie? Miałem taką wcześniej w Golfie3 i nie miałem żadnych problemów.

Kolber - 26 Styczeń 2008, 14:48

adurweb napisał/a:
Ja mam C200 z 94 roku, mam sekwencję nową, około 3 miesięczną i niestety pomimo ciągłych regulacji i wymiany różnych jej podzespołów, nie sprawuje się dobrze na zimnym silniku i czuć brak mocy w aucie. Jak się nagrzeje to jest trochę lepiej, ale nie do końca.
Gazownik już odpuścił i kontaktował się z producentem instalacji (elpigaz) i tam po naradzie doszli do wniosku, że mój rocznik nie ma przepływomierza i to może być tego przyczyną i chcą mi zmienić instalację na zwykłą i oddać nadwyżkę pieniędzy ( 800 zł.).
Czy ta zwykła będzie dobra? Co o tym sądzicie? Miałem taką wcześniej w Golfie3 i nie miałem żadnych problemów.



wg mnie albo źle dobrana instalka sekwencyjna, albo kijowy gazownik....

jak kupiłem MB to miał sekwencję, ale auto dziwnie chodziło, falowały obroty, silnik potrafił "pierdnąć" na wolnych obrotach...

Mój gazownik stwierdził, że po prostu ktoś założył zbyt prostą instalkę ... (też sekwencja ale mniej zaawansowana)

po zmianie na AGC Zenit wszelkie w.w. problemy znikły...

moją instalkę gość zamontował w nexii u kumpla i gość jest bardzo zadowolony :)

To czy jest przepływka czy nie, nie ma moim zdaniem znaczenia.... Trzeba po prostu dobrać odpowiednio instalację do silnika....

Zenita miałem wcześniej w nubirze, gdzie nie było przepływomierza i sprawowała się równie dobrze jak w MB....

Napisz jeszcze dokładnie jaką masz instalkę....

pozdro

adurweb - 26 Styczeń 2008, 14:56

Instalkę mam firmy ELPIGAZ, ale czy na tej prostrzej instalce będzie auto gorzej się sprawowało?
chrzanio - 26 Styczeń 2008, 21:02

Ja w swojej :mb: mam zwykla instalacje Bigas i auto smiga na niej juz od ponad 10 lat to mniewa sie bardzo dobrze, delikatny spadek mocy moze i jest ale nie przeszkadza mi to, no i spalanie oczywiscie wieksze (14l/100km- miasto, 10-11/100km-trasa) auto juz kupilem z taka instalka i nie mam powodow do narzekan (brak jakich kolwiek strzalow itp.) Silnik ma kondyche jeszcze dobra, przy przebiegu 180000km i to wiekszosc na gazie to nawet oleju nie bierze :) Moim zdaniem jezeli moja gwiazda przy dosc energicznej jezdzie w miescie pochlania 12l benzyny to wole 14l na gazie;] PZdr
adurweb - 26 Styczeń 2008, 21:30

Będą mi wymieniać sekwencję na tą generację przed sekwencją z komputerem. Ciekawe jak stracę na mocy?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group