To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Przedni lewy górny wahacz MB

grzesiekx - 24 Lipiec 2007, 21:18

Marek, obu oby bo jestem w anglii i nie mam zamiaru robic tego tutaj ;> przed wyjazdem pojechalem na warsztat i wymienili mi amortyzator bo powiedzieli ze to on no ale niestety dojechalem do anglii troche pojezdzilem nadszedl goracy dzien i to samo :( Jeszcze z 2 miesiace musi wytrzymac :)

Pozdrawiam.

Marek - 24 Lipiec 2007, 22:54

Wiesz trudno mi przez neta wyczuć co to stuka :P ale u mnie tak było jak piszesz - gorący dzień i tak skrzypiało że jechać nie mogłem.
Pozdrawiam, do usłyszenia i miłego pobytu.

Aloiz - 25 Lipiec 2007, 20:56

U mnie skrzypiał drążek kierowniczy i tez był objaw ze oddzywał sie w gorące dni....na którymś z łączeń.....nowy drążek plus zbieżność i po problemie.... 8)
grzesiekx - 25 Lipiec 2007, 20:57

Pojezdzimy zobaczymy... Dzieki :D
Kowal - 31 Lipiec 2007, 17:40

LYJO napisał/a:
Od samego momentu wyjazdu z parkingu na warsztat stuk wahacza zniknął.
Ale pomyślałem sobie, że za chwile sie odezwie.
Nic bardziej mylnego. Przyjechałem na warsztat i mechanicy stwierdzili ze wszystko jest OK.
Postanowiłem zrobić kilka kilometrów żeby w końcu ten stuk się odezwał.
Zrobiłem 60 km i ku mojemu i mechaników zdziwieniu nic !!!
Wygląda na to że się "samo naprawiło" :)


Miałem coś podobnego, czasami stukało mi przy prawym przednim kole, a czasami miałem spokój. Pojechałem do mechanika jak nie stukało i nic nie stwierdził dopiero jak pojechałem drugi raz (tym razem już stukało) to mechanik stwierdził ze to drążek kierowniczy po jego regeneracji problem stukania minął.
Pozdro

Aloiz - 31 Lipiec 2007, 17:59

Regeneracji czyli co dokładnie było robione...... bo u mnie też było stukanie to wymieniłem na nowy.....
carlos - 31 Lipiec 2007, 19:23

Ziola, pewnie wymienił końcówki :lol:
Aloiz - 31 Lipiec 2007, 19:35

Niby drążek kierowniczy jest nierozłączny....... :P
Kowal - 31 Lipiec 2007, 19:59

Ziola, Masz racje u nas drążek kierowniczy występuje jako jedna całość
Ziola napisał/a:
Regeneracji czyli co dokładnie było robione

Niestety nie potrafię odpowiedzieć Ci na to pytanie ponieważ oddałem auto do warsztatu i powiedziano mi ze po prostu zregenerowali drążek kierowniczy
Pozdro

tomi382 - 25 Maj 2011, 19:21

Trochę nie ogarniam jak można zregenerować górny sworzeń zwrotnicy skoro to niezołączna całość. Mnie czeka wymiana bo latem cicho ale zimą są stuki
bubu_piotr - 27 Maj 2011, 17:34

tomi382 napisał/a:
Trochę nie ogarniam jak można zregenerować górny sworzeń zwrotnicy skoro to niezołączna całość. Mnie czeka wymiana bo latem cicho ale zimą są stuki

Można, można :!:
Regenerowałem swego czasu u siebie oba górne. Są warsztaty co zrobią to fachowo i wahacz wytrzyma drugie tyle co do tej pory. Jest jeden warunek :!: Wahacz musi być oryginalny :!:

perzu126 - 28 Maj 2011, 07:18

Tylko pytanie: ile kosztuje regeneracja?
marcin.mmz - 28 Maj 2011, 10:23

W warszawie gościu regeneruje te wachacze ale nie polecam. kosztuje to chyba 150zł za jeden, oddajesz stary a on daje zregenerowany. Kolega zrobił taki zabieg, po pierwsze to przez 2 m-ce nie odręcała mu kierownica jak skręcał a za drugie 2 m-ce sworzeń dostał luzu. Ja wolałem kupić nowy, bodajże krafta za ok 120zł i zrobiłem na nim z 50tys. Sprawdzałem tydzień temu zawieszenie i wachacze są ok.
Ten kupiłem u tego Pana :http://allegro.pl/nowy-wahacz-gorny-lewy-mercedes-w202-w210-c208-i1635211558.html na taxi daje mi troche zniżek.

waldek82 - 29 Maj 2011, 14:27

Jak wymieniałem ten wahacz w swoim MB to tez kupiłem w sklepie zamiennik kosztował 115zł a wytrzymał całe 3 miesiace i tuleja kaput... juz lepiej wydac dwa razy wiecej i miec swiety spokój...
tomi382 - 29 Maj 2011, 22:30

Tuleja to element wymienny więc luz na tulei to pikuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group