Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Przedni lewy górny wahacz MB
bubu_piotr - 30 Maj 2011, 04:43
waldek82,
Albo Lemforder, albo oryginalny, albo regeneracja oryginalnego !
Reszta to tanie "G"
waldek82 - 30 Maj 2011, 08:06
bubu_piotr napisał/a: | Albo Lemforder, albo oryginalny, albo regeneracja oryginalnego !
Reszta to tanie "G" |
święta prawda kolego!
bo jaki jest sens wymieniac same tuleje w nedznej podrobie jak za chwile zrobi sie luz na sworzniu?? wiec najlepiej bedzie wyjac ten wahacz i go w ziemi zakopac tak zeby tego dziadostwa nikt wiecej na oczy nie widział i kupic porzadny
Camel- - 30 Maj 2011, 11:57
perzu126 napisał/a: | Tylko pytanie: ile kosztuje regeneracja? |
80zł
Sprawdzał ktoś organoleptycznie czym się róznią wahacze do Sportów od zwykłych?
jjankiello - 30 Maj 2011, 16:33
Camel- napisał/a: | Sprawdzał ktoś organoleptycznie czym się róznią wahacze do Sportów od zwykłych? |
Kiedyś widziałem jakieś rysunki obu, to różnica była w ilości cycków na gumie koło długiej śruby... w jednej wersji był jeden, w drugiej dwa cycki - poza tym tylko numer jest inny... niestety nie pamiętam za cholerę, co to za dokument i rysunki były...
W ręku obu wersji nie miałem...
polofix - 30 Maj 2011, 17:50
ja np kupiłem na allegro od W210 z symbolicznym przebiegiem od młodego rocznika ,za 50zł, i okazało się że to oryginał w idealnym stanie. dałem w środek smaru i założyłem i jest jak narazie dobrze.
Camel- - 30 Maj 2011, 19:06
jjankiello, tylko tym? Hm... ciekawe. Może jakiś kąt mocowania sworznia? Po zmianie wahacza ciut koło mi się bardziej pochyliło z przodu. Adikis też coś wspominał, że na bez tych wahaczy miał mocniejsze pochylenie.
Niby porównywałem swój z tym co montuje (zdobyczny, mam kawałek zawieszenia) no i wyglądały na identyczne.
jjankiello - 31 Maj 2011, 03:17
Skoro zawieszenie sportowe jest niższe - miałoby to jakiś sens, żeby i wahacz nieco się różnił geometrycznie, ale gdziekolwiek nie pytałem, wszędzie mówiono, że zawieszenie (el. pasywne) jest w całości identyczne z pozostałymi wersjami (elegance/classic i esprit).
W każdym razie różnica jest na pewno w numerze i cenie. W ASO Lublin krzyknęli mi ok. 800pln, co sprawiło, że na chwilę zamilkłem...
Abdul - 21 Listopad 2013, 11:46
Ogrzeję kotleta.
Mam wywalony sworzeń na lewym górnym wahaczu - wymiana całego elementu czy da się to ratować wymianą sworznia...?
Camel- - 21 Listopad 2013, 11:52
Wymiana całego.
Są też firmy, które regenerują górne wahacze, ale nie wiem czy jest sens. Możesz się poorientować. Bubu_piotr jeździ na takich regenerowanych gratach, Miki też robi u tego samego magika i sobie chwalą.
Abdul - 21 Listopad 2013, 11:57
Camel-, to jeszcze zapytam, czy jest sens wymienić prawą + lewą stronę?
W Krk nie słyszałem o takim magiku, więc skończy się na Lemforderze, chyba że polecasz coś innego?
Zbieżności i kątów nie trzeba ustawiać po tym zabiegu - tak?
bubu_piotr - 21 Listopad 2013, 15:54
Abdul,
Ja zawsze wymieniam parami ! Gdyby to był prawy, to mam taki oryginał po regeneracji na zbyciu. Jak Cię stać, to kup Lemfordera.
kamil_0793 - 21 Listopad 2013, 18:23
bubu_piotr napisał/a: | Jak Cię stać | to kup oryginał
bubu_piotr - 21 Listopad 2013, 19:53
kamil_0793 napisał/a: | bubu_piotr napisał/a: | Jak Cię stać | to kup oryginał |
Bo dojdę do wniosku i napiszę, żeby kupił nowe auto !
kamil_0793 - 21 Listopad 2013, 20:13
bubu_piotr, oj tam, oj tam Szedłem w tym kierunku, że Lemforder w porównaniu do oryginału to groszowe sprawy
Abdul - 22 Listopad 2013, 08:06
bubu_piotr, dzięki za info Myślę o lemforderze i najprawdopodobniej na tym się skończy
kamil_0793 chciałbym oryginał, ale znów nie przesadzajmy Jeszcze jak widać mam coś do pogrzebania przy swoim Cześku, więc rozsądek musi zwyciężyć
Czyli taki zestaw byłby ok? Wiecie może dlaczego, jest różnica w cenie pomiędzy prawym a lewym?
Prawy:
http://www.iparts.pl/czes...35-2175001.html
Lewy:
http://www.iparts.pl/czes...35-2174902.html
W opisie:
"dla pojazdów z zawieszeniem sportowym" czyli z tego co mi wiadomo, do Sport i Esprit to to samo?
|
|
|