To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - 2.2 CDi, automat Gaśnie :(.

perzu126 - 21 Listopad 2016, 23:15

To z tyłu listwy wtryskowej to zawór regulujący ciśnienie. Jak będzie za dużo (a pompa wysokiego ciśnienia ma dużą wydajność), to upuszcza. Generalnie po odpięciu czujnika ciśnienia silnik powinien zgasnąć. Generalnie wychodzi na to, że coś jest nie tak właśnie w tych okolicach. Jak będziesz na SD to sprawdź ciśnienia na railu. Najlepiej byłoby w trakcie jazdy, ale cieżko bo gniazdo diagnostyczne jest pod maską
Piotrucker - 22 Listopad 2016, 18:25

A jest możliwość by po vinie dojść tu na forum jaki powinien być tu ten czujnik?, bo mam w domu zapasowy który dostalem przy zakupie Mercedesa i on niby juz byl wymieniany, chodź obydwa mają inne numery.

Mówisz kolego że po odpieciu tego czujnika z przodu komory silnika (nie reduktora) powien zgasnac? :shock:

perzu126 - 22 Listopad 2016, 19:24

Tak, wg EPC można znaleźć nr czujnika. W Sprinterze bez czujnika silnik nie pracuje
Piotrucker - 23 Listopad 2016, 18:30

Epc? :oops:
Muciek - 23 Listopad 2016, 18:34

Elektroniczny katalog części Mercedesa (Electronic Parts Catalog).
Piotrucker - 25 Listopad 2016, 19:40

To po nr vin czy po wpieciu sd?
oliva - 26 Listopad 2016, 06:48

Piotrucker,
luknij http://www.auto-parts.spb...b&client=dr2000

badmojo - 26 Listopad 2016, 21:49

Piotrucker, Jak Ci po raz kolejny zgaśnie, to sprawdź czy masz paliwo w przewodzie wchodzącym do filtra paliwa...

[ Dodano: 26 Listopad 2016, 22:22 ]
I ja Ci mówię, że na 99,99% nie masz i nie jest to wina czujnika ciśnienia na listwie ani regulatora, który już zresztą wymieniłeś.
Czego dokładnie nie wiem, a też chętnie bym się dowiedział.
Przeczytaj sobie poniższy wątek. Nie wynika z niego rozwiązanie, ale przynajmniej unikniesz niepotrzebnych wydatków...
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=20047
Ja już wiem, że u mnie problem tkwi na odcinku od filtra paliwa do baku i dotyczy albo nieszczelności pomiędzy bakiem a filtrem albo w samym baku. Stawiam na to drugie.
Ale u mnie to zdarza się sporadycznie, a u Ciebie dość często i niestety wykluczyć nie możesz pompy wysokiego ciśnienia...

Piotrucker - 18 Grudzień 2016, 18:06

badmojo napisał/a:
Piotrucker, Jak Ci po raz kolejny zgaśnie, to sprawdź czy masz paliwo w przewodzie wchodzącym do filtra paliwa...

[ Dodano: 26 Listopad 2016, 22:22 ]
I ja Ci mówię, że na 99,99% nie masz i nie jest to wina czujnika ciśnienia na listwie ani regulatora, który już zresztą wymieniłeś.
Czego dokładnie nie wiem, a też chętnie bym się dowiedział.
Przeczytaj sobie poniższy wątek. Nie wynika z niego rozwiązanie, ale przynajmniej unikniesz niepotrzebnych wydatków...
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=20047
Ja już wiem, że u mnie problem tkwi na odcinku od filtra paliwa do baku i dotyczy albo nieszczelności pomiędzy bakiem a filtrem albo w samym baku. Stawiam na to drugie.
Ale u mnie to zdarza się sporadycznie, a u Ciebie dość często i niestety wykluczyć nie możesz pompy wysokiego ciśnienia...


No paliwo odziwo mam, przy dodawaniu gazu zaraz za założonym zaworkiem zwrotnym się trochę pieni, ale chyba to nie przeszkadza. Jedynie na 3cim biegu i wyżej przy gwałtownym dodaniu gazu gaśnie. Muszę jeszcze podłączyć przewód na krótko, bańka z ropa między nogi i zobaczymy czy gaśnie, bo naprawdę poddaję się...

badmojo - 1 Styczeń 2017, 19:55

Piotrucker, daj znać czy coś udało Ci się ustalić...?
Piotrucker - 7 Styczeń 2017, 00:47

Jutro umówiony jestem w serwisie słynącym z dobrej opini. Dopiero wczoraj wróciłem do domu po ponad tygodniu pracy.
Zobaczymy co jutro ustalą.

kubus838 - 7 Styczeń 2017, 03:38

A gdzie w Skierniewicach jest serwis mercedesa?

robert

Piotrucker - 13 Styczeń 2017, 15:17

Nie ma konkretnego. Ale w jednym pracuje osoba ktora 7 lat pracowała w serwisie mb. Aktualnie naprawia oldtimery :) .

[ Dodano: 12 Styczeń 2017, 12:24 ]
No i tak, tuż przed zgaśnięciem silnika do filtra dochodzi pewny ciąg spienionego paliwa tuż za zaworkiem zwrotnym 2sekundy i auto gaśnie. Jutro wrzucę filmik jak to wygląda.

Druga sprawa, czy gdy by byl zapieczony któryś wtrysk to by samochód rowno chodzil, bez butowania nonormalnie jejzdzil?. Tak mi przez tel powiedział mój mechanik, niestety aktualnie jest w Tomaszowie i dopiero w kolejny weekend będę mial podłączony komputer.

A i pytanie, czy w cdi moimgaśnie jest jjakiś filterek w baku wstepny, pompka czy inne dziadostwo które moglo by się zatkac?, czy tu tylko glowna pompa jest?

kubus838 - 13 Styczeń 2017, 15:56

Piotrucker napisał/a:

[ Dodano: 12 Styczeń 2017, 12:24 ]
No i tak, tuż przed zgaśnięciem silnika do filtra dochodzi pewny ciąg spienionego paliwa tuż za zaworkiem zwrotnym 2sekundy i auto gaśnie. Jutro wrzucę filmik jak to wygląda.


A zrób ten filmik i pokaż.

Piotrucker napisał/a:

Druga sprawa, czy gdy by byl zapieczony któryś wtrysk to by samochód rowno chodzil, bez butowania nonormalnie jejzdzil?. Tak mi przez tel powiedział mój mechanik, niestety aktualnie jest w Tomaszowie i dopiero w kolejny weekend będę mial podłączony komputer.


Nie, raczej by już miał problemy na wolnych obrotach. A przy butowaniu to by przerywał.

Piotrucker napisał/a:

A i pytanie, czy w cdi moimgaśnie jest jjakiś filterek w baku wstepny, pompka czy inne dziadostwo które moglo by się zatkac?, czy tu tylko glowna pompa jest?


Jest coś takiego w baku co się nazywa "inżektor". Jeżeli ten inżektor się zatka to może mieć problemy z odpaleniem.

Wyślij mi swój adres e-mail to Ci prześle schemat układu paliowego cdi. Bo tu na forum chyba coś nie działa dobrze - dotyczy załączników.

robert

Piotrucker - 14 Styczeń 2017, 18:00

https://www.youtube.com/watch?v=OYwg3wLVkVo


2 razy widać jak powietrze poszło w filtr, za drugim razem po dosłownie sekundzie, dwuch zgasł.

Czy gdzieś między bakiem a filtrem jet nieszczelność?, czy tyle to normalne?.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group