Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - zmiana silnika, problemz odpaleniem
sylwek1992 - 21 Listopad 2016, 01:04 Temat postu: zmiana silnika, problemz odpaleniem Witajcie, zmienilem silnik w swoim MB z 2.8 na 3.2 od w210 pojawił się problem z odpaleniem. Nie odpala na komputerze od 3.2 ani na tym od 2.8 byly przekładane wiązki i tez nic nie dało. Próbowaliśmy z plakiem i tez żadnej reakcji tak jakby byl odcięty prąd na świece. Pewnie to immobilaizer? Czy da radę go jakos odciąć zeby dało się odpalić?
polofix - 21 Listopad 2016, 16:12 Temat postu: Re: zmiana silnika, problemz odpaleniem
sylwek1992 napisał/a: | Witajcie, zmienilem silnik w swoim MB z 2.8 na 3.2 od w210 pojawił się problem z odpaleniem. Nie odpala na komputerze od 3.2 ani na tym od 2.8 byly przekładane wiązki i tez nic nie dało. Próbowaliśmy z plakiem i tez żadnej reakcji tak jakby byl odcięty prąd na świece. Pewnie to immobilaizer? Czy da radę go jakos odciąć zeby dało się odpalić? |
Napisz VIN. Jeśli to starszy rocznik to może zwykłe kodowanie kluczyka się sprawdzi.
Nawet nie wiadomo jakie silniki podmieniałeś. Rzędówki?
sylwek1992 - 22 Listopad 2016, 11:16
Tak rzędówki. Vin podam wieczorem. Mój W202 jest z 94 roku a W210 chyba z 96 jest to silnik M104 3.2 220 koni. Bede miał jeszcze stacyjkę z kluczykiem od W210.
mariuszt0 - 22 Listopad 2016, 17:40
Bez tego nie zdziałasz nic, musisz mieć cały kpl z jednego auta
sylwek1992 - 22 Listopad 2016, 21:00
Stacyjkę bede miał jutro a mam wszystkie komputery i wiązkę z W210. A to vin mojej celiny WDB2020281F173016
wiskontii - 22 Listopad 2016, 21:50
sylwek1992, Wiadomo stacja jest inna ale najważniejsze to IFZ ,Pierścień na stacji i komputer silnika. Pamietaj w pilocie jest pestka która komunikuje się z komputerem i pozwala odpalać ,sam pilot służy tylko do otwierania Fury
I luterko z diodami czerwony-zielony ,tam jest czujnik podczerwieni
I jescze jedno jaki miał zastosowany IFZ w w210
Niema tego to kicha
sylwek1992 - 3 Grudzień 2016, 18:31
WDB2100551J003487 to jest numer vin samochodu z którego mam silnik
ralf - 3 Grudzień 2016, 19:13
Jeżeli miałeś IFZ a teraz siedzi IFZ z wersji z kluczykiem z pestką to będzie mały problem.
Robiłem swap u siebie była właśnie taka sytuacja.
Inne kostki przy IFZ, różnica w ilości przewodów.
Pomimo, że dysponowałem kompem z SD nie mogłem wspomóc się schematami bo ich nie ma
Najwcześniej w poniedziałek mogę podrzucić dokładny opis co i jak, po prostu porównywałem wiązki i się udało.
Oczywiście pod warunkiem, że nie wyrzuciłem
W skrócie trzeba zdjąć lusterko wsteczne (wewnętrzne) i poprawić połączenie żeby było tak jak u dawcy,
sygnał otwarcia drzwi kierowcy itp.
|
|
|