Elektryka - Niezatrzymujaca sie wycieraczka
włosek - 8 Grudzień 2016, 09:52 Temat postu: Niezatrzymujaca sie wycieraczka Siema.
Mam problem z wycieraczka. Otorz po wlaczeniu wycieraczki bezwzglednie na jaki kolwiek bieg po wylaczeniu manetka wycieraczka nie zatrzymuje sie. Pracuje w nieskonczonosc. Dopiero po wylaczeniu zaplonu w gdy wycieraczka znajduje sie w pozycji "zero" nie wlacza sie ponownie. Przekaznik odpowiedzialny za wycieraczke nie jest problemem bo jest świeżo wymieniony na nowy.
MateM - 8 Grudzień 2016, 09:58
włosek, było na forum, przełącznik zespolony do wymiany. zapraszamy do szukajki
bazyl_78 - 8 Grudzień 2016, 09:59
może problem leży po stronie samej manetki ? rozebrać i zerknąć czy gdzieś się nie kleją styki.
włosek - 8 Grudzień 2016, 10:25
Styki są ok na 100%
MateM - 8 Grudzień 2016, 12:51
włosek, skoro tak uważasz
włosek - 8 Grudzień 2016, 14:11
Wd 40 pomoze w oczyszczeniu stykow jesli są padniete? Da sie to zrobic bez rozbierenia polowy auta ?
Aha! Wycieraczka czasami zatrzymuje sie w roznych miejscach na szybie. Raz w dobrym miejscu, raz w polowie. Moze to jest jakas wskazowka?
Abdul - 8 Grudzień 2016, 14:17
włosek, WD nie pomoże, kup preparat do styków.
Jak się różnie zatrzymuje, to mechanizm do przesmarowania, bo za chwile będziesz wszystko wymieniać.
włosek - 8 Grudzień 2016, 15:32
Mechanizm jest nasmarowany bo robilem to ostatnio. Chodzi mi tylko o przyczyne tego, ze wycieraczka nie zatrzymuje sie nawet na pierwszym biegu. Raz na jakis czas odwali jej i chodzi poprawnie ale po chwili znow lata jak glupia. Jesli to nie beda styki to co moze byc przyczyną?
Kamil'90 - 8 Grudzień 2016, 19:15
Tu masz jak rozebrać manetkę, możesz profilaktycznie sprawdzić przed kupnem nowego przełącznika zespolonego
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=23988
ale moim zdaniem to nie styki, bo jeśli wycieraczka chodzi do momentu kiedy chodzi silnik to po jego włączeniu i wyłączeniu powinna dalej chodzić - tak jakbyś po prostu zostawił sprawną wycieraczkę na jakimkolwiek biegu
włosek - 8 Grudzień 2016, 19:37
No właśnie. Skoro mechanizm i styki są ok to co jest przyczyną?
P.s. mega przydatny link!
Kamil'90 - 9 Grudzień 2016, 18:46
Cytując klasyka z tego forum 'nikt nie ma kuli do wróżeni'', sprawdź najpierw te styki, to tylko pół h roboty, a już coś więcej będziesz wiedział...
włosek - 10 Grudzień 2016, 12:28
Kamil'90 napisał/a: | Tu masz jak rozebrać manetkę, możesz profilaktycznie sprawdzić przed kupnem nowego przełącznika zespolonego
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=23988
ale moim zdaniem to nie styki, bo jeśli wycieraczka chodzi do momentu kiedy chodzi silnik to po jego włączeniu i wyłączeniu powinna dalej chodzić - tak jakbyś po prostu zostawił sprawną wycieraczkę na jakimkolwiek biegu |
Po rozebraniu okazalo sie ze mam troche inny ten wylacznik. Nie ma tutaj takich klasycznych styków tylko jest plytka drukowana.... czy to moze jest przelacznik taki jak w210?
Panowie pomóżcie proszę...
Aloiz - 10 Grudzień 2016, 14:08
włosek,
po VIN wszystko będzie wiadomo jaki masz
wiskontii - 10 Grudzień 2016, 14:36
włosek napisał/a: | Nie ma tutaj takich klasycznych styków tylko jest plytka drukowana. |
Czy ty niepiszesz o tempomacie
włosek - 10 Grudzień 2016, 15:57
Aloiz napisał/a: | włosek,
po VIN wszystko będzie wiadomo jaki masz |
VIN: WDB2020781F714617
[ Dodano: 10 Grudzień 2016, 15:58 ]
wiskontii napisał/a: | włosek napisał/a: | Nie ma tutaj takich klasycznych styków tylko jest plytka drukowana. |
Czy ty niepiszesz o tempomacie |
Nie nie Temapomatu nie mam. Rozbierałem wajchę od wycieraczek i kierunków. Wnętrze przełącznika nie jest takie jak z foto z linka od kolegi kilka powyżej.
|
|
|