To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Elektryka - PILNIE PROSZĘ O POMOC, OPINIĘ, POMYSŁY

GreenCreative - 20 Grudzień 2016, 23:59
Temat postu: PILNIE PROSZĘ O POMOC, OPINIĘ, POMYSŁY
Witam, jakiś czas temu zacząłem remontować mojego W202 C220 2.2 150KM 110kW 1994 Sport , manual, benzyna w gazie sekwencyjnym Stag (montowany rok wczesniej). I NIE MOGĘ ZAŁATWIĆ TYCH OTO RZECZY WIĘC PROSZĘ O POMOC ! MAM NADZIEJE, ŻE JAKOŚ DOJDZIEMY DO CELU PONIŻEJ CO ZOSTALO ZROBIONE I CO SIĘ DALEJ DZIEJE...

Zrobiliśmy remont kompletny remont planowanie głowicy, i wielu innych części:
1.Pospawany wydech i uszczelnienie łączeń pastą.
2.Uszczelka pod głowicą i wszystkie po drodze.
Uszczelka głowicy Elring
Uszczelka kolektora ssącego Elring
Uszczelka kolektora wydechowego Elring
Uszczelki wtryskowe Elring x4
Kolejno Chłodnica i cały układ wężyków, które się już do niczego nie nadają.
Oczywiście też płukanka i nowy płyn chłodniczy.
Filtr oleju - filtron
Filtr kabinowy z węglem Deckerman
Filtr powietrza Deckerman
Filtr paliwa Filtron
Przetkanie zapchanych odpływów w podszybiu.
wymiana oleju
Wężyk odma (prawa strona silnika) był pęknięty.
Kable wysokiego napięcia NGK
Świece Denso


Od tygodnia dzieją się następujące czary.
1. Co jakiś czas lewy kierunkowskaz zaczyna mrugać szybciej.
2. Auto na wolnych obrotach spada z 800 do praktycznie zera lub od razu się wyłącza silnik.
3. Dzisiaj po włączeniu zaczął pikać gaz (3 sygnaly lub kilka jeden po drugim, migające kontrolki gazu) ( byłem ostatnio na przeglądzie wg komputera i serwisantów gaz działa w 100% dobrze.) robili tam testy sresty na kompie i test spalin) potem przestaje pikać ale po włączeniu jakiegokolwiek kierunkowskazu dzieje się to samo wyłącza się i włącza i ciągle pika...
4. trzeba go trzymać na obrotach i na niskich chodzi też mega nierówno.
5.Zauważyłem, że normalnie leciało zawsze zimne powietrze z środkowego nawiewu, teraz leci ciepłe powoli.....
6. po osiągnięciu większej prędkości włącza sie lampka ABSu i nie działa do ponownego uruchomienia silnika(ale to moze powodować ze jedna felga jest minimalnie krzywa)

Pali od szczału, moc niby spoko też. Zauważone usterki to koło napinacza paska klinowego lub sam ten napinaczyk już trochę słychać. oraz,że zbiera się olej przez odmę z silnika do dolotu powietrza do przepustnicy.

AUTO PO REMONCIE JEŹDZIŁO JAKIŚ CZAS DOBRZE.. Teraz się zaczęły problemy..myslalem, że to swiece lub kable ale jednak dalej to samo..

POMOCY BO JUŻ NIE MAM SIŁY... TYLE PRACY W TO WRZUCONE I TO WŁASNYMI RĘKAMI WSZYSTKO.. A POJEŹDZIĆ NIE MOŻNA BEZ PONOWNEGO ZAPALANIA NA ŚWIATŁACH.

perzu126 - 21 Grudzień 2016, 10:28

Temat obrotów walkowany.
Ale mi to wygląda, że gdzieś coś przeoczyliście, nie podłączy;iście. uszkodziliście

kubus838 - 21 Grudzień 2016, 12:16

GreenCreative napisał/a:

1. Co jakiś czas lewy kierunkowskaz zaczyna mrugać szybciej.


Sprawdź styki przy lampkach kierunku i je przeczyść. Jak jeden kierunek zaczyna szybciej migać z reguły jest tak, że któraś żarówka jest spalona. W Twoim przypadku myśle, że żarówki sprawdziłeś więc pozostaje tylko sprawdzić styki i prawidłowość podłączenia. Jeżeli masz ledy to zamontuj znowu zwykle.


GreenCreative napisał/a:

2. Auto na wolnych obrotach spada z 800 do praktycznie zera lub od razu się wyłącza silnik.


Sprawdź układ dolotowy powietrza i paliwa oraz układ zapłonowy - nieszczelności. Być może dostaje lewego powietrza bądź coś się dzieje z iskrą. A na początek możesz zerknąć na samą przepustnice. Sprawdź pompe paliwa i jej zasilanie bo jeździsz na gazie.


GreenCreative napisał/a:

3. Dzisiaj po włączeniu zaczął pikać gaz (3 sygnaly lub kilka jeden po drugim, migające
kontrolki gazu) ( byłem ostatnio na przeglądzie wg komputera i serwisantów gaz działa w 100% dobrze.) robili tam testy sresty na kompie i test spalin) potem przestaje pikać ale po włączeniu jakiegokolwiek kierunkowskazu dzieje się to samo wyłącza się i włącza i ciągle pika...


Może być minimalny wyciek gazu lub tak jak napisałem wyżej. Ale może być coś co się dość często dzieje, że silnik dostaje dwa paliwa i gaz i benzyne - poprostu "stanęły" zaworki doprowadzające lub zamykające dopływ paliwa.

GreenCreative napisał/a:

4. trzeba go trzymać na obrotach i na niskich chodzi też mega nierówno.


Sprawdź jak pisałem wyżej.

GreenCreative napisał/a:

5.Zauważyłem, że normalnie leciało zawsze zimne powietrze z środkowego nawiewu, teraz leci ciepłe powoli.....


Tego jeszcze nie rozbierałem więc nic mądrego nie napisze. Ale u mnie leci ciepłe powietrze.

GreenCreative napisał/a:

6. po osiągnięciu większej prędkości włącza sie lampka ABSu i nie działa do ponownego uruchomienia silnika(ale to moze powodoć ze jedna felga jest minimalnie krzywa)


Sprawdź czujnik w kołach możesz mieć przetarty któryś z przewodów lub coś źle podłączyłeś a co bardziej prawdopodobne rozłączyłeś niechcący.

Jeżeli takich problemów nie było przed remontem a po remoncie się pokazały to należy posprawdzać wszytko to do czego się dotykałeś.

robert

GreenCreative - 21 Grudzień 2016, 14:50

perzu126 napisał/a:
Temat obrotów walkowany.
Ale mi to wygląda, że gdzieś coś przeoczyliście, nie podłączy;iście. uszkodziliście


Po remoncie z 1-2 miesiące jeździł normalnie.. objawem jedynym był, że na gazie go czasem lekko szarpnęło. Dlatego teraz jak się zaczęło dupcyć to wymieniłem kable i świece jako pierwsze i kombinuje dalej.

[ Dodano: 30 Grudzień 2016, 11:16 ]
Problemem z gaszeniem się na niskich obrotach i nierównym chodzeniem.. okazują się chyba węże podciśnienia.. bo po ruszaniu kombinowaniu z nimi zachowuje się o niebo lepiej, nie gaśnie i w miarę równo chodzi.

Teraz pytanie skąd zamówić nowe złączki do tych podciśnień bo są takie dość nietypowe? bo same wężyki są dosyć dostępne i uniwersalne.

marcinsud - 15 Styczeń 2017, 15:48

Najłatwiej w ASO nie jest to ponoć jakiś wielki koszt warto zadzwonić, ale wcześniej polecam sprawdzić numery tych części.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group