Pomoc w zakupie auta (porady) - W 202 - C240, prośba o opinię
Piotr8 - 31 Grudzień 2016, 20:19 Temat postu: W 202 - C240, prośba o opinię Witam.
Znalazłem ciekawy model/egzemplarz C240, bardzo proszę o pomoc/info dotyczące w/w jednostki napędowej (typowe usterki/koszty napraw/eksploatacji) jak również wnikliwą analizę/ocenę auta z linku poniżej.
https://www.otomoto.pl/of...t-ID6yGDe3.html
Szukam W 202 sedan, najchętniej C200 lub C240, manual skrzynia, poprzednio przez 7 lat miałem W 202 C200T '97 kombi elegance.
Może ktoś z szanownych forumowiczów zna ten egzemplarz i posiada jakieś informacje (mam na myśli rejon kraju gdzie został wystawiony), to samo pytanie dotyczy też firmy która wystawiła ten pojazd w swojej ofercie.
Czy firma jest godna polecenia, oraz czy oferowane auta są O.K. ?
Wszystkim życzę Do Siego Roku 2017
Z góry dziękuję za pomoc oraz info.
Pozdrawiam
Piotr
perzu126 - 1 Styczeń 2017, 09:05
Silnik 2,4 jest raczej bezawaryjny ale największy koszt to świece plus kable. Spalanie to conajmniej 10litrów. .
Jak dla mnie auto wygląda ciekawie. Proste, niestyrane napewno trzeba na żywo zobaczyć. Minus taki, że golas.
4mario - 1 Styczeń 2017, 09:28
perzu126 napisał/a: | Silnik 2,4 jest raczej bezawaryjny ale największy koszt to świece plus kable. Spalanie to conajmniej 10litrów. .
Jak dla mnie auto wygląda ciekawie. Proste, niestyrane napewno trzeba na żywo zobaczyć. Minus taki, że golas. |
Ocena po imprezie się ne liczy
A auto wygląda, rzeczywiście jak kol pisze, na niezmęczone.
Piotr8 - 1 Styczeń 2017, 09:36
Witam
Dla mnie najważniejsze to, żwawy motor, normalnie jeżdżę jak emeryt (trochę z racji wieku ) tj.:ekonomicznie, ale w razie W, chcę mieć zapas mocy przy manewrach np.: wyprzedzania lub gdzieś gdzie trzeba szybko, sprawnie odejść "uciec".
To byłby mój pierwszy V6 i stąd pytanie do posiadaczy takiego motoru/praktyków, czy taki C240 - 2.6l V6 dobrze toleruje na co dzień spokojną jazdę w zakresie 2500-3000 obrotów ?
Spalanie w tym aucie jest dla mnie drugoplanową sprawą albowiem będzie użytkowane okazjonalnie w ładną, suchą pogodę dla przyjemności jazdy MB
Natomiast co do wyposażenia, najważniejsza dla mnie po za silnikiem i manualem, jest klimatronik i wysoka konsola/podłokietnik, który na starcie chciałbym zmienić tj.: zamontować podłokietnik zamiast tego niskiego koryta, jest tego trochę na rynku wtórnym, tylko jeszcze pytanie czy wysoka konsola jest całkowicie wymienna z niską i czy oprócz samej konsoli potrzebuję innych elementów do w/w zabudowy ?
Co do felg, i tak poszukam jakiś ładnych oryginalnych 16" MB, z wersji Sport lub wzór AMG.
Pozdrawiam
Piotr
Ps.: na co zwrócić szczególną uwagę (w sensie silnika) jadąc zobaczyć ten egzemplarz ?
w końcu, mam około 400 km. w jedną stronę i muszę się dobrze przygotować przed wyjazdem, wiedzieć o co pytać i gdzie zajrzeć aby "nie wtopić" tj.: nie kupić trupa do remontu.
Abdul - 1 Styczeń 2017, 09:43
Piotr8, bierz forumową gwiazdę:) Mocy więcej niż w tym 240:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=25038
Widziałem na żywo, auto warte polecenia
Piotr8 - 1 Styczeń 2017, 09:54
Witam.
Dziękuję ale, nie chcę kompressor'a i kolor <zapoznałem się z linkiem powyżej, auto C230K jest piękne, szczególnie wnętrze bardzo, bardzo ładne>, szukam azuro, szary, czarny lub ewentualnie srebrny (choć srebrne miałem kombi, a pozostałe auta w domu to, czarne i azuro MB syna)
Azuro według mnie jest, najładniejszym kolorem z palety lakierów MB, pięknie mieni się w słońcu jak kameleon.
A ten jest szary, w takim kolorze auta jeszcze nie miałem dlatego przykuł moją uwagę, taki nie rzucający się w oczy...szaraczek
...po kilku godzinach...
jednak zaczynam się pomału przekonywać do koloru, kompressor'a i automata, urzekło mnie wnętrze
Piotr8 - 1 Styczeń 2017, 13:14
Zaczynam się przekonywać do koloru
Wysłałem e-mail do właściciela z poziomu aukcji allegro.
Zobaczymy, może się dogadamy w kwestii "dużych kół" i ceny, jeśli uda się osiągnąć kompromis to, mimo odległości, na pewno pojadę zobaczyć.
perzu126 - 1 Styczeń 2017, 14:05
Uważam, że Mercedes wygląda najlepiej z jasnym wnętrzem. Czarne to dobrze wPassacie wygląda. Co do V6 to dobrze znosi niskie obroty, nawet 1500. Jednak V6 10litrów musi mieć niemal zawsze. Zejście do 9litrów jest możliwe w manualu. Kompressor nie ma tak ładnego dźwięku jak V6 ale też ciekawie brzmi i wrażenie dynamiki jest lepsze. Oszczędny też może być bo 7litrów w trasie to nic nadzwyczajnego.
Turkusowy kompressor z forum jest naprawdę wart polecenia że względu na genialną kolorystykę. To biedne V6 nawet się nie umywa...
Piotr8 - 1 Styczeń 2017, 14:26
Na spalaniu Pb, za bardzo mnie nie zależy i tak będzie jeździł okazyjnie/dla przyjemności, no powiedzmy trzy-cztery razy w roku z Poznania nad morze lub Mazury ale większość po Wielkopolsce
Myślę że, nie przekroczę 5-8 tyś. kilometrów przebiegu rocznie.
Jak już pisałem, 90% jazdy przemieszczam się spokojnie żeby nie powiedzieć jak emeryt ale chcę "cukiereczka" z zapasem moc do wykorzystania w razie W dlatego szukam mocniejszej Celinki.
Na co dzień mam VW Golf4 High line z Lpg, TYLKO z uwagi na koszty eksploatacji (koszt paliwa Lpg/100km.)
perzu126 - 1 Styczeń 2017, 14:30
VW z pakietem Hajline, to jest to co miłośnicy marki uwielbiają
Piotr8 - 1 Styczeń 2017, 14:51
Nie jestem miłośnikiem VW
Na co dzień mam do czynienia z tą marką zawodowo dlatego emblematy (na grilu i klapie) są czarne aby się nie wyróżniały na tle czarnej karoserii a, logo na kierownicy "zamaskowane" czarną filią
Kupiłem go tylko ze względu Lpg (który wtedy z uwagi na przebiegi km. był mnie potrzebny) + High Line czyli wszystko co możliwe w tym modelu poczynając od skóry a kończąc na szyber dachu.
A że, jeździ tanio i bezawaryjnie to, zostanie jako auto na co dzień.
mariuszt0 - 1 Styczeń 2017, 14:51
Yyyyy Nie czuję ducha VW
Piotr8 - 1 Styczeń 2017, 14:54
mariuszt0 napisał/a: | Yyyyy Nie czuję ducha VW |
Ja też, dlatego wracam do MB dla przyjemności z jazdy
|
|
|