To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Swap czy robić uszczelke.

Kosyl - 31 Styczeń 2017, 19:30
Temat postu: Swap czy robić uszczelke.
Witam w moim 2.8 R6 poci się już uszczelka głowicy i zastanawiam się czy robić górę cała czy nie bardziej opłaca się szukać jakiegoś 3.2 na swapa, robił ktoś kiedyś, są z tym problemy czy wystarczy wyjac i włożyć?
Dandiee - 31 Styczeń 2017, 20:46

W jakim stopniu się poci? Samochód pije płyn, kopci, pożera dużo oleju? Jak nie to zostaw - jak nie masz kasy, tylko obserwuj stan płynu i oleju. Jeżeli motor jest w dobrej kondycji to zrób tą górę :) Nie wiem czy dobrze myślę, ale swap na 3.2 wyjdzie drożej (chyba że o czymś nie wiem) wtedy masz motor który ... no nie jest ruszany więc nie masz pewności, czy za 10-20tyś też nie siądzie uszczelka albo coś gorszego. Cięzka sprawa
Kosyl - 1 Luty 2017, 17:33

Ciężko powiedzieć jak z ilością używania oleju i płynu bo w zimę jeżdżę innym a tego robię, w planach napewno jest kompressor jak się zrobi ciepło i myślałem czy by mu nie dorzucić paru kucy pojemnością, ale chyba jednak będę robił tego bo faktycznie ciężko kupić jakis sensowny silnik z małym przebiegiem a mój jeszcze zdrowy jest napewno.
Dandiee - 1 Luty 2017, 18:18

Ja nie wiem, masz blisko 200km z wolnossącego potwora w R6 -a ciągle wam mało koni , co ja mam powiedzieć 125km z 2,2 CDI!? hehe :) Jeżeli twój wymysł to swap na 3.2 i raczej taki wzięty na szybko ja bym odpuścił , zrobił tą górę w 2.8 i cieszył się tym motorem.
Kosyl - 5 Luty 2017, 10:14

No z tym potworem to bez przesady , niecale 200 km do tej budy to nie jest jakis demon, mam porownanie do s3 240km i calibry 170km ( i ku mojemu zaskoczeniu zjada w202 jak chce ) , s3 to juz wogole bo zamyka 100 w oko 5,5s takze jak sie troche pojezdzi to zawsze zaczyna brakowac , takie niestety mam uzaleznienie :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group