To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - drążek kierowniczy

Majster48 - 1 Marzec 2017, 19:47
Temat postu: drążek kierowniczy
Witam Panów. Byłem na stacji diagnostycznej i stwierdzili krzywy drążek kierowniczy. Jak się go wymienia jeśli można zapytać?
barto125 - 1 Marzec 2017, 20:47

Wywalasz stary, wkładasz nowy i na geometrię.
Majster48 - 2 Marzec 2017, 14:53

A on jest od koła aż do ?
WoleMerce - 2 Marzec 2017, 15:15

Jak w ciężarówce, od lewego koła do prawego. Kupuj cały i tyle, koszta nie są koszmarne.

Ale że jak krzywy ?? że fizycznie ktoś go skrzywił ??

Majster48 - 2 Marzec 2017, 17:26

No jest lekko podgięty i nie chcą ustawić zbieżności
WoleMerce - 2 Marzec 2017, 18:38

To kupuj cały drążek i tyle. Tak jak pisałem od koła do koła.
perzu126 - 3 Marzec 2017, 19:10

WoleMerce napisał/a:
Kupuj cały i tyle, koszta nie są koszmarne.

Tanio też nie jest- markowy to parę stówek, najtańszy około 100zł

WoleMerce - 3 Marzec 2017, 20:36

Ja patrzyłem taki rzędu 250-300. Nie wymieniasz tego co miesiąc :P
Jak by nie patrzeć to takie dość sprytne rozwiązanie od koła do koła.

lech149 - 3 Marzec 2017, 23:47

Za 100 zł nie wytrzyma 10.000 km :D
monument22 - 4 Marzec 2017, 08:53

U siebie wymieniałem, potrzebny kanał i trochę chęci. Tylko ważne by w miarę ustawić chociaż na oko bo ciężko zapanować nad samochodem jadą na stację.
mariuszt0 - 4 Marzec 2017, 09:19

monument22, na oko ustawić jak stary i wsio :D tylko ważne żeby gwint na końcówkach posmarować żeby się za kilka lat nie męczyć jak przyjdzie zbieżność ustawić :P
amq - 4 Marzec 2017, 22:52

Hej, można dokładnie ustawić zbieżność.Wjazd na kanał i zaciągnąć ręczny - istotne jest, aby auto się nie cofnęło.Za pomocą prostego przyrządu, używam dwóch rurek-jedna wsuwana w drugą, ( coś podobnego do anteny teleskopowej ) można ustalić zbieżność.Końce owych wysuwanych rurek przykładamy do wewnętrznych stron przednich krawędzi felg prawej i lewej a następnie tylnych krawędzi owych felg.Powinna być różnica rzędu 2-3 mm. Jakiś kwartał temu kupiłem ,po starej cenie, włoski drąźek za ok.250pln.Po 10 tyś.znów zaczyna stukać a gwinty tego wynalazku pięknie obrosły dorodną rdzą. Lemforder był min. dwa razy droższy. Pozdrawiam.
Majster48 - 8 Marzec 2017, 20:23

Jak 2,3 mm. czyli z przodu np. 356 a z tyłu 354 ? Czy odwrotnie ?
WoleMerce - 8 Marzec 2017, 21:05

Człowieku jedź na stacje i nie baw się w domowe metody typu kijek i sznurek. Miałem coś takiego do ustawiania zbieżności w ciężarówkach. Jak na szybko trzeb było jechać to tak się robiło. A później i tak na stację.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group