To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - W202 C230 wydech końcowy.

WoleMerce - 11 Marzec 2017, 14:52
Temat postu: W202 C230 wydech końcowy.
Pacjent to 202 z 97 roku w małym lifcie silnik 2.3 bez kompresora 150 koni.
Teraz tak, jako że zderzak tylny jest przed liftowy to ma piękne podcięcie pod wydech... Az grzechem nie było by tego wykorzystać. Niestety konstrukcja końcowego wydechu powoduje że rury idą na dół jak w jakimś dieslu.

Ogólnie sam wydech końcowy nie jest już pierwszej młodości, już nieco grzechota w środku. Byłem już u tłumikarza i jak by się uparł, to by wyprowadził te końcowe rurki na wprost ze zderzaka.

Ale moje pytanie brzmi, czy ktoś kiedyś przeprowadzał taką operację (zapewne tak) i czy ma jakieś wskazówki dla mnie. Ewentualnie od czego inne podpasować tłumik ?? Chodzi mi po głowie od CLK 320 208, z dużą mufą końcową :3 Jeszcze jak by był taki dźwięk jak w mojej byłej 320 była by lala.
Tylko jeswtem ciekaw co wy byście mi polecili w tej kwestii z własnych doświadczeń.

Dandiee - 11 Marzec 2017, 16:47

Klapy off
egr off
katy off
pełen przelot







:twisted: :twisted:

WoleMerce - 11 Marzec 2017, 19:27

Nie dysponuje wolną 4 cyfrową kwotą :roll: Dlatego chodzi tylko o tłumik końcowy aby go ładnie wyprowadzić za zderzak 8)
Karol82 - 11 Marzec 2017, 19:59

WoleMerce, tu masz u mnie :)
https://www.youtube.com/watch?v=CtXLWC_4KaI

WoleMerce - 11 Marzec 2017, 21:06

Karol82 napisał/a:
WoleMerce, tu masz u mnie :)
https://www.youtube.com/watch?v=CtXLWC_4KaI



I jak to wygląda od strony techniczno finansowej ??

Karol82 - 11 Marzec 2017, 23:54

WoleMerce, byłem u takiego speca od tłumików i mi wymienił cały uklad wydechowy włącznie z katami bo gruchotały. Nowe katy ale jakieś metalowe coś pewnie a la strumienice, nowy tłumik środkowy i tylny zapłaciłem 1100 zyli.
Fiki - 12 Marzec 2017, 13:07

Karol82 napisał/a:
Nowe katy ale jakieś metalowe coś pewnie a la strumienice

Katalizator nie ma nic wspólnego ze strumienicą. :P Metalowy, bo po prostu warstwa materiałów aktywnych katalitycznie jest w nich nanoszona nie na ceramikę, a na strukturę metalową. Metalowe katy mają z reguły większą przepustowość, a oprócz tego są bardziej odporne na uszkodzenia mechaniczne.

Karol82 - 12 Marzec 2017, 14:13

Fiki, oo to nawet lepiej :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group