Elektryka - Szum w glosniku wysokotonowym.
Kosyl - 14 Marzec 2017, 19:31 Temat postu: Szum w glosniku wysokotonowym. Panowie , jakia moze byc przyczyna szumu z lewego syczka, tylko na odpalonym silniku , po dodaniu gazu przestaje szumiec , a do tego jeszcze szum jest glosniejszy po przekreceniu do gory regulacji swiatel :O
Pyra - 14 Marzec 2017, 19:44 Temat postu: Re: Szum w glosniku niskotonowym. Witam
Kosyl napisał/a: | z lewego syczka, |
To w końcu o który głośnik chodzi, nisko, czy wysokotonowy?
Czy tam przypadkiem nie przebiega jakiś przewód od podciśnienia, który jest uszkodzony...
Pozdrawiam
Kosyl - 14 Marzec 2017, 19:57
A sorki zaspany jestem i nie zauwazylem , oczywisice glosnik wysokotonowy na desce . Przewod jakis chyba jest ale szum wyraznie pochodzi z glosnika bo dzis go wyjalem i odpinalem. Mozliwe zeby takie zaklucenia od zasilania regulacji swiatel szly ?
Pyra - 14 Marzec 2017, 20:35
Witaj
Kosyl napisał/a: | Mozliwe zeby takie zaklucenia od zasilania regulacji swiatel szly ? |
No cóż, jest to bardzo mało prawdopodobne...
Spróbuj zamienić głośniki miejscami, na próbę. Choć podejrzane dla mnie jest to, że szum pojawia się po uruchomieniu silnika, co sugeruje jakieś zakłócenia od alternatora...
Pozdrawiam
oliva - 14 Marzec 2017, 20:46
A ja szukałbym nieszczelności w regulatorze wysokości świateł lub na którymś z przewodów co dochodzą do niego.
Sprawdź czy poprawnie działa regulacja świateł.
Tomek 007 - 15 Marzec 2017, 00:07
Podłącze się do tematu.
U mnie w ogóle nie grają głośniki wysoko tonowe.
Auto wyszło z fabryki z instalacją radiową ale bez radia (jest to w vin), gdy przyjechało z Włoch miało włożonego Pionnera. Ja go wywaliłem i założyłem oryginalnego Beckera special ze zmieniarką.
Nie wiem czy to problem leży w radiu, czy raczej szukać przyczyny między radiem a głośnikiem.
Kosyl - 15 Marzec 2017, 15:14
To rozbiore wszystko i zobaczę, możliwe że idzie to z alternatora bo pasek zaczyna ćwierkac troszkę, albo 2 sprawa to wypada zapłon(tylko na Lpg) z powodu prawdopodobnie wadliwe nowej fajki bosha, bo zaczęło się to tydzień po wymianie całego układu zapłonowego.
|
|
|