Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Brak mocy 2.2 cdi
Daniel - 25 Maj 2017, 14:12
PANOWIE - wakuometr za 50 pln z alledrogo wszystko wam powie.
KBK - 25 Maj 2017, 21:41
Od klapek? Raczej tak, zaślepiłem ten przewód i to samo
badmojo - 3 Czerwiec 2017, 08:56
KBK, najprostszy sposób, by sprawdzić czy jest nieszczelność w podciśnieniu, to zobaczyć czy działa regulacja reflektorów. Jeśli tak, to nie wina nieszczelności podciśnienia. Jeśli nie działa, to na 100% jest nieszczelność. I tu zaczyna się problem, bo podciśnieniem sterowane są: Servo, EGR, klapki w kolektorze ssącym, turbina, klapki nawiewu, regulacja reflektorów, centralny zamek i może jeszcze coś...
KBK - 6 Czerwiec 2017, 08:08
Od pewnego czasu pojawiło sie syczenie z lewego nawiewu, przy pewnych obrotach silnika. A gdy mi sie właczy ten jakby tryb awaryjny co obroty idą tylko do 3tys to to przestaje syczeć. Co to może być? Przy servo cos?
mariuszt0 - 6 Czerwiec 2017, 08:44
To oznacza że podciśnienie ucieka gdziekolwiek pod maską, może być turbo, klapki itp tak jak badmojo pisze, z tym że bez centralnego zamka-od niego jest osobna pompka w bagażniku
KBK - 6 Czerwiec 2017, 12:00
Pod maską a by w środku było słychać? Podciśnienie jest bo słychać jak odłącze przewod. A moze byc że z serwo ucieka podciśnienie?
badmojo - 6 Czerwiec 2017, 12:48
KBK, działa Ci regulacja reflektorów...?
mariuszt0, tak z centralnym się zagalopowałem. Ale klapki nawiewu i regulator reflektorów to ten sam obieg co turbo i EGR.
KBK - 6 Czerwiec 2017, 15:39
Regulacja niedziałała, bo był jeden odłaczony przewód od lampy. Podłączyłem ale to samo, regulacja działa
badmojo - 6 Czerwiec 2017, 19:48
KBK, no to podciśnienie mamy z głowy.
Ale spróbuj zamienić miejscami elektrozawory sterujące podciśnieniem. Jeden steruje turbiną a drugi EGRem, Są po obu stronach chłodnicy. Być może któryś się skończył.
[ Dodano: 6 Czerwiec 2017, 19:52 ]
Sprawdź też przy okazji czy któryś kabelek tych elektrozaworów się nie przetarł lub wypiął. Przeczyść elektrokontaktem też styki wtyczki i gniazda w elektrozaworach.
kmtaxi - 6 Czerwiec 2017, 22:37
Sprawdź do cholery ten zawór na listwie wtryskowej od strony grodzi.
KBK - 7 Czerwiec 2017, 10:16
Zaraz sprawdze, podcisnienie jest a później ginie
kmtaxi - 7 Czerwiec 2017, 10:41
Jak podciśnienie ginie, to nieprawidłowo pracują elektrozawory turbiny i EGR.
Dandiee - 7 Czerwiec 2017, 12:18
U mnie jak wpadał w tryb awaryjny winowajcą był przepływomierz to wtedy na podciśnieniach do elektrozaworów egr i turbo też podciśnienie nie dochodziło tzn dochodziło ale bardzo słabe
KBK - 7 Czerwiec 2017, 12:36
Wymieniłem ten zawór na listwie wtryskowej na nowy orginalny bo akurat miałem i to samo
badmojo - 7 Czerwiec 2017, 19:28
KBK napisał/a: | Zaraz sprawdze, podcisnienie jest a później ginie |
No to masz zabawę z poszukiwaniem tej nieszczelności.
Na początek sprawdź odbiorniki podciśnienia: EGR (grzybek i siłowniczek klapki), elektrozawory, gruszka turbiny, silowniczek klapek kolektora...
Na początek możesz zaślepić przewód od EGRu...
|
|
|