To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Jakie amorki i drążek?

Darandol - 29 Maj 2017, 14:05
Temat postu: Jakie amorki i drążek?
Pojechałem na geometrie do warsztatu. Ładnie mnie zaprosili pod podnośnik i dokładnie pokazali co jest do roboty przed geometrią. A jest trochę łącznie z drążkiem kierowniczym i amortyzatorami ogólnie mogę zrobić na swoich albo na ich częściach (spróbuje na swoich bo strasznie dużo w tym warsztacie za części liczą) i teraz pytanie do was specjalistów który z tych drążków lepszy bo opinie w internecie podzielone:

http://www.iparts.pl/czes...-101-01665.html

http://www.iparts.pl/czes...-129-g4535.html

i tak samo z amorkami bo TRW robi świetne klocki ale jak u nich z innymi produktami to nie wiem:

http://www.iparts.pl/czes...86-dsf135g.html

http://www.iparts.pl/czes...61-jgt376t.html


Lub proszę o własne propozycje :)
I sorka za zaśmiecanie działu ale chyba nikt starych tematów nie czyta :)

Fiki - 29 Maj 2017, 14:23

A ja pozwolę sobie dopytać - jakie są objawy całego drążka do wymiany, a nie tylko samych końcówek?
Matheyu - 29 Maj 2017, 14:36

Witam serdecznie. Podepne się pod temat bo też mnie to czeka tyle że mi buja samochodem A kierownice ciąga jak chce po drodze. Chcem zrobić porządek w końcu denerwuje mnie te stukanie i pływanie na drodze. Prosił bym o jakiś schemat konkretnie przedniego układu kierowniczego i zawieszenia.
Na pewno amortyzatory gazowe założę nowe springi, gdzie mogę kupić poduszki sprężyn jak najgrubsze? Z tyłu idą takie same? Bozależy mi na podniesieniu troszkę tyłu. I co zrobić żeby mesiu nie dobijał do końca? Są jakieś odboje? Silniczek 2.0 pb i lpg sekwencja brc sedan butla w kole 45L

Darandol - 29 Maj 2017, 17:02

Podobno są luzy na drążku. Ale czy to nie powinno być na samych końcówkach to pewny nie jestem. Jakiś czas temu mialem sygnal od diagnosty że drążek będzie się kwalifikował do wymiany :) Więc raczej nie oszukują
k4rol3k1989 - 30 Maj 2017, 16:26

Matheyu napisał/a:
Prosił bym o jakiś schemat konkretnie przedniego układu kierowniczego i zawieszenia.


ZAWIESZENIE...








UKŁAD KIEROWNICZY...

Daniel - 30 Maj 2017, 23:02

Fiki napisał/a:
jakie są objawy całego drążka do wymiany



Np, luzy na gruszkach.

Fiki - 30 Maj 2017, 23:40

Daniel napisał/a:
Np, luzy na gruszkach.

Haha, no dzięki, Daniel. :mrgreen: Miałem na myśli odczucia w trakcie prowadzenia.

Matheyu - 1 Czerwiec 2017, 16:46

k4rol3k1989, Dziękuję bardzo pomocne było:) Części kupione
Wszystko kupiłem tutaj http://mercedesczesci.sklep2.pl
A springi i amorki tu http://w.aukro.sk/amortyz...6779784355.html
Z tym że ten komplet zarzuce na tył z podkladkami czy tam poduszkami sprężyny 18mm ponieważ z tyłu mam sprężyny Kayaby i amorki gazowe Kayaby i jak się ułożyło wszystko po wymianie tylniego zawieszenia to tyłek siada przy 5osobach pełnej butli gazu 45L realnie 38L i połowie zbiornika benzyny to przytre tłumikiem.
Przód kompletny kosztował mnie w częściach 914zl tył 970zł :)

Daniel - 2 Czerwiec 2017, 17:31

Matheyu napisał/a:
tyłek siada przy 5osobach pełnej butli gazu 45L realnie 38L i połowie zbiornika benzyny



Pamiętaj, że poziomu samochodu nie ustala się przy maksymalnym obciążeniu...

Jak chcesz ustawić poziom aby w miarę odpowiadał rzeczywistości, to jak napisałeś pełny LPG, bena w baku i dwie osoby z przodu. Jeżeli przy takiej konfiguracji jest OK, a przy 3 pasażerach z tyłu szura tłumikiem, to zostaje Ci wymiana sprężyn z tyłu. Nie reguluj wysokości nadwozia przekładkami wkładanymi w sprężynę.

Matheyu - 10 Czerwiec 2017, 02:11

Daniel napisał/a:
Matheyu napisał/a:
tyłek siada przy 5osobach pełnej butli gazu 45L realnie 38L i połowie zbiornika benzyny



Pamiętaj, że poziomu samochodu nie ustala się przy maksymalnym obciążeniu...

Jak chcesz ustawić poziom aby w miarę odpowiadał rzeczywistości, to jak napisałeś pełny LPG, bena w baku i dwie osoby z przodu. Jeżeli przy takiej konfiguracji jest OK, a przy 3 pasażerach z tyłu szura tłumikiem, to zostaje Ci wymiana sprężyn z tyłu. Nie reguluj wysokości nadwozia przekładkami wkładanymi w sprężynę.


Już zrobione wszystko mam. Stuki w przednim zawieszeniu to nic innego nie było jak drążek kierowniczy stukal od strony pasażera nie końcówka tylko stworzeń. Sprężyny te wzmacniane zrobiły mi z MB koze z tyłu mam nadzieję że to się ułoży po pewnym czasie i siadzie tył bo póki co to nie widać różnicy czy full zapakowany czy nie.

Daniel - 10 Czerwiec 2017, 08:37

Matheyu, przy wzmacnianych sprężynach może tak być. W takim układzie pozostaje jedynie regulacja poziomu za pomocą podkładek pomiędzy kielichem a sprężyna.
Matheyu - 22 Czerwiec 2017, 16:35

Daniel napisał/a:
Matheyu, przy wzmacnianych sprężynach może tak być. W takim układzie pozostaje jedynie regulacja poziomu za pomocą podkładek pomiędzy kielichem a sprężyna.

Nie nic nie kombinuje :) Z porzodu też wsadzilem dzisiaj springi HD i jest spoko tzn mam gwiazdę ala allroad:) twardo troszkę Ale jestem zadowolony z tego, a jazda przez Las bajka:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group