To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Problem z chłodzeniem

Anonymous - 4 Czerwiec 2006, 14:15
Temat postu: Problem z chłodzeniem
Witam , jestem tu nowy i na początku chciałbym się przywitać :) )
Ale teraz meritum sprawy
Mam 202 z silnikiem 1.8 jeżdze nim od niedawna, i ni z gruchy ni z pietruchy zapaliła się kontrolka niskiego poziomu płynu chłodniczego, zatem otiweram maske odkręcam korek zbiornika który jest na chłodnicy a tam pełno płynu...poptostu opór i nie wiem co mam z tym zrobić.
Powstał jeszcze jeden problem że odkręcam termostat ogrzewania na full i leci zimne powietrze a jak dam na zimne to leci delikatnie ciepławe...co to może być?
Czy on się zapowietrzył? Jest taka możłiwość w ogóle? Co poczoąć :(
Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam

Lukas - 4 Czerwiec 2006, 16:07

Witamy Cię!!
Nie pamiętam jak to jest w 180 i czy jest tam korek na chłodnicy, ale płyn zprawdzamy przez zbiornik wyrównanczy, który jest chyba po stronie pasażera na nadkolu. I czujnik właśnie jest w zbiorniku wyrównawczym. Jeśli spraedzisz i ew. uzupełnisz poziom wtedy sprawdz ogrzewanie.
Czujnik poziomu płynu jest jakoś połączony chyba z czujnikiem płynu spryskiwacz, ale mogłom coś pokręcić. Było to w poprzednich tematach więc radze cofnąć się przejrzeć forum.
Pozdrawiam i powodzenia

Gerri - 4 Czerwiec 2006, 18:11

Witam również.

W W-202 z silnikiem 111 zbiornikiem wyrównawczym jest górna, powiększona część chłodnicy.

Podejrzany jest tu jednak czujnik płynu w zbiorniku spryskiwacza. Jeżeli nie masz narzędzi pomiarowych, to znajdź czujnik w zbiorniku spryskiwacza, ściągnij z niego kable i NA PRACUJĄCYM SILNIKU zewrzyj je ze sobą. Potem zaobserwuj, co z kontrolkami.

Lukas - 4 Czerwiec 2006, 20:32

Gerri napisał/a:
Witam również.

W W-202 z silnikiem 111 zbiornikiem wyrównawczym jest górna, powiększona część chłodnicy.



Upss...! Przepraszam. Byłem pewien ze jest osobny zbiornik wyrownawcy!!

Komandor - 4 Czerwiec 2006, 22:41

W modelach np. z klimą c180 jest osobny zbiornik wyrównawczy.

Sprawdź czy jak opróżnisz zbiornik płynu sprysków zapali się kontrolska spryskiwacza. Jak nie to znaczy że walnięty jest czujnik sprysku, który jest połączony z tym od płynu chłodniczego i świeci ten od chłodnicy.

Śmiesznie to brzmi -pada jeden czujnik a świeci kontrolka drugiego.
Miałem ten sam problem i przyczyną był czujnik spryskiwaczy, który psuje się o wiele częściej niż ten w zbiorniczku chłodnicy.

Anonymous - 5 Czerwiec 2006, 03:30

Panowie dzięki wielkie za porady... zbiornik wyrównawczy jako taki mam właśnie na chłodnicy zatem będę się doszukiwał tego w sprysiwaczach...co było napewno dam znać :) Pozdrawiam raz jeszcze

[ Dodano: 5 Czerwiec 2006, 21:36 ]
Panowie (i Panie też byćmoże) zero efektu, opróżniam i napełniam zbiornik z płynem do spryskiwaczy, zwieram przewody z czujnika i zero efektu...świeci się tak jak się świeciło...bardziej od kontrolki martwi mnie brak ogrzewania...mniemam że jest to jakąś powiązane(przez nagrzewnice)...nie wiem co mam zrobić, jak się za to zabrać...jest jakiś odpowietrznik układu chłodzenia? oraz gdzie jest czujnik stanu płynu chłodniczego? jeżeli tam nie ma płynu to może jakąś bliżej mi będzie znaleść usterke.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group