Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Spadające Obroty Po Ponownym Odpaleniu
Rustyrose - 30 Grudzień 2017, 13:33
A jak kwestia przepływomierza? I jeszcze pytanie... kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
asziatko - 30 Grudzień 2017, 13:41
Rustyrose, filt paliwa dokładnie wymieniałem w dniu 27 lipca 2016 roku, co też zachodziło podejrzenie z racji że jak długo MB kręci na ciepłym silniku że może to być filtr paliwa, ale okazało się że nie.
Odnośnie przepływomierza - masz na myśli ten czujnik
Zdjęcie Podglądowe z Sieci
?. Tego nigdy odkąd mam MB nie zmieniałem.
Rustyrose - 30 Grudzień 2017, 13:48
O takie coś mi chodzi
Zdj. poglądowe z sieci
Możliwe że będę dziś u ojca, a on ma w202 1.8 to spojrzę gdzie to u niego tam siedzi.
Skoro filtr paliwa jest ok, to jeszcze mi tu chodzi po głowie, chociaż nie wiem czy w benzyniakach taki problem zachodzi w ogóle. Paliwo Ci się nie cofa czasem?
asziatko - 30 Grudzień 2017, 13:53
Takiego jak na zdjęciu co pokazałeś to u mnie nie widać, gdzie by to mogło być ulokowane?.
Jak byś mógł zobaczyć na W202 gdzie dokładnie to jest i napisać było by mi łatwiej.
Rustyrose napisał/a: | Paliwo Ci się nie cofa czasem |
Właśnie przyznam się Rustyrose że ktoś gdzieś już raz mi zadał takie pytanie, tylko nie bardzo wiem w czym jest rzecz, cofanie paliwa?.
I dodam że wątek z zaworkiem podciśnienia także już kiedyś był przy kręceniu silnika, ale dotychczas nikt go nie potrafił zlokalizować.
thepaniq - 30 Grudzień 2017, 15:21
w przedliftach nie ma przeplywki, to co pokazales to czujnik temperatury masy powietrza w dolocie
asziatko - 30 Grudzień 2017, 16:11
thepaniq, a czy czujnik temperatury masy powietrza w dolocie zakładając że jest nie sprawny może powodować takie objawy jak spadające obroty aż do wyłączenia się MB i zaświecenia się wszystkich diod na desce?.
Rustyrose - 30 Grudzień 2017, 22:25
thepaniq napisał/a: | w przedliftach nie ma przeplywki, to co pokazales to czujnik temperatury masy powietrza w dolocie |
To przepraszam, mój błąd...
asziatko napisał/a: | Takiego jak na zdjęciu co pokazałeś to u mnie nie widać, gdzie by to mogło być ulokowane?.
Jak byś mógł zobaczyć na W202 gdzie dokładnie to jest i napisać było by mi łatwiej.
Rustyrose napisał/a: | Paliwo Ci się nie cofa czasem |
Właśnie przyznam się Rustyrose że ktoś gdzieś już raz mi zadał takie pytanie, tylko nie bardzo wiem w czym jest rzecz, cofanie paliwa?.
I dodam że wątek z zaworkiem podciśnienia także już kiedyś był przy kręceniu silnika, ale dotychczas nikt go nie potrafił zlokalizować. |
Cofanie paliwa to na wężykach doprowadzających paliwo dosłownie się cofa do baku po jakimś czasie i pozniej musi jakby zasysac paliwo od nowa.
asziatko sprawdziłeś kwestię przpływomierza?
polofix - 30 Grudzień 2017, 23:36
thepaniq napisał/a: | w przedliftach nie ma przeplywki, to co pokazales to czujnik temperatury masy powietrza w dolocie |
Jest przepływka, ale chyba tylko w 2.2 16v
mariuszt0 - 31 Grudzień 2017, 07:58
Rustyrose, tu nie ma problemu z cofaniem paliwa bo masz pompę która je tłoczy a nie jak w dieselu że sam musi sobie zassać
asziatko - 31 Grudzień 2017, 12:15
Koledzy, przyznam że nie słyszałem o tym żeby w moim MB była przepływka jest przepustnica to owszem. Co również była czyszczona.
Rustyrose napisał/a: | Cofanie paliwa to na wężykach doprowadzających paliwo dosłownie się cofa do baku po jakimś czasie |
Co może być tego powodem że PB się cofa?.
Rustyrose - 31 Grudzień 2017, 14:13
asziatko napisał/a: | Koledzy, przyznam że nie słyszałem o tym żeby w moim MB była przepływka jest przepustnica to owszem. Co również była czyszczona.
Rustyrose napisał/a: | Cofanie paliwa to na wężykach doprowadzających paliwo dosłownie się cofa do baku po jakimś czasie |
Co może być tego powodem że PB się cofa?. |
Możliwe że w Twoim roczniku nie było jeszcze przepływomierza, niestety nie znam tak dokładnie benzyniaków bo sam mam dieselka
Co do kwestii paliwa to tu mariuszt0 już wyjaśnił:
mariuszt0 napisał/a: | Rustyrose, tu nie ma problemu z cofaniem paliwa bo masz pompę która je tłoczy a nie jak w dieselu że sam musi sobie zassać |
A jak pisałem wcześniej nie byłem pewny czy w ogóle w benzyniakach probłem z cofaniem paliwa ma prawo występować...
Jeszcze takie dodatkowe pytanie mam asziatko, czy po tym ponownym odpaleniu autko szarpie?
asziatko - 31 Grudzień 2017, 14:19
Zaciekawiło mnie to i nie daje mi to zbytnio spokoju co to może być nie tak i co jest tego powodem.
Jeśli chodzi o ponowne odpalenie to jak za drugim/trzecim razem odpalę MB to wchodzi na obroty 1200 - 1300 obroty się równają do 900 - 1000 i można jechać.
Tak się dzieje właśnie jak ujadę nie wielki dystans, np. 5 km postawie i chcę odpalić ponownie. A wcześniej po nocy odpalił na dotyk.
Rustyrose - 31 Grudzień 2017, 14:45
Proponuje abyś sprawdził sondę, może ona Ci coś figluje
asziatko - 31 Grudzień 2017, 16:26
Wiesz co może to być myśl ze to jest coś od sondy lambda. Nie brałem tego pod uwagę.
Można ją jakoś sprawdzić?. A czy sonda lambda te by miała znaczenie że długo kręci na ciepłym silniku?.
polofix - 31 Grudzień 2017, 17:06
asziatko napisał/a: | Wiesz co może to być myśl ze to jest coś od sondy lambda. Nie brałem tego pod uwagę.
Można ją jakoś sprawdzić?. A czy sonda lambda te by miała znaczenie że długo kręci na ciepłym silniku?. | Wydaje mi się że sonda nie ma wpływu. Ona działa dopiero chwilę po odpaleniu.
Ja w W203 [2.0K M111] miałem podobny problem. Raz na jakiś czas długo kręcił żeby odpalić. Nie ważne czy ciepły czy zimny. Kilka razy zdarzyło się że odpalił po kilkunastosekundowym kręceniu. Potem mu przeszło i od kilku miesięcy jest ok. Zero błędów nie mam pojęcia co mu było. Filtr paliwa, cewki, świece, filtr powietrza, nowe.
|
|
|