Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Róźnica między A1190510077 a A1110510077
karol129 - 28 Czerwiec 2019, 11:09 Temat postu: Róźnica między A1190510077 a A1110510077 Witam
Moje pytanie brzmi jakie są różnice między tymi numerami wariatora oprócz oczywistych czyli
jeden jest okrągły a drugi trójkątny?
Pytam ponieważ przeglądałem sobie ostatnio silnik i po sprawdzeniu okazuje się iż mam zainstalowany ten z numerem A1190510077 a według systemu powinienem mieć ten drugi.
Silnik pracuje prawidłowo czyli ma moc , pracuje równo nic się nie dzieje jednakże nie daje mi to spokoju.
Czy może tak zostać czy lepiej wymienić na właściwy?
Pozdrawiam
polofix - 28 Czerwiec 2019, 12:30 Temat postu: Re: Róźnica między A1190510077 a A1110510077
karol129 napisał/a: | Witam
Moje pytanie brzmi jakie są różnice między tymi numerami wariatora oprócz oczywistych czyli
jeden jest okrągły a drugi trójkątny?
Pytam ponieważ przeglądałem sobie ostatnio silnik i po sprawdzeniu okazuje się iż mam zainstalowany ten z numerem A1190510077 a według systemu powinienem mieć ten drugi.
Silnik pracuje prawidłowo czyli ma moc , pracuje równo nic się nie dzieje jednakże nie daje mi to spokoju.
Czy może tak zostać czy lepiej wymienić na właściwy?
Pozdrawiam |
Inne wtyczki. 119 były w starszych, 111 w nowszych.
karol129 - 28 Czerwiec 2019, 14:42
Dzięki ale czy jeszcze coś poza tym?
Np kąt otwarcia zaworów, itp?
Zmienia cokolwiek w pracy silnika?
Swoją drogą to mogła być odpowiedź Mercedesa na lanie oleju do przewodów bo je mam wymienione i również ten regulator przez pierwszego właściciela na co mam fakturę z Niemiec z dnia 01.10.2004. I co najważniejsze na tej fakturze istnieje informacja iż jest to bezpłatne działanie serwisowe. Tylko się zastanawiam czy wymienili by na inny rodzaj ten regulator?
Pozdrawiam
polofix - 28 Czerwiec 2019, 18:16
karol129 napisał/a: | Dzięki ale czy jeszcze coś poza tym?
Np kąt otwarcia zaworów, itp?
Zmienia cokolwiek w pracy silnika?
Swoją drogą to mogła być odpowiedź Mercedesa na lanie oleju do przewodów bo je mam wymienione i również ten regulator przez pierwszego właściciela na co mam fakturę z Niemiec z dnia 01.10.2004. I co najważniejsze na tej fakturze istnieje informacja iż jest to bezpłatne działanie serwisowe. Tylko się zastanawiam czy wymienili by na inny rodzaj ten regulator?
Pozdrawiam |
Wymiana wariatora starcza na krótki czas. Po jakimś czasie znowu zaczyna pompować olej we wiązkę. Tak się skłąda, że mam do odsprzedania adaptery, które zatrzymują olej. Jeśli jesteś zainteresowany, proszę o PW.
karol129 - 28 Czerwiec 2019, 19:29
Dzięki ale pisałem że jeszcze u niemca 2004 wymienili wiązkę i wariator na OEM w salonie z jakimś przejściem na kablu po drodze.
Oleju mi nie pompuje, nic nie cieknie tylko mnie zastanawia ten inny niż według systemu wariator.
Pozdrawiam
polofix - 29 Czerwiec 2019, 08:32
karol129 napisał/a: | Dzięki ale pisałem że jeszcze u niemca 2004 wymienili wiązkę i wariator na OEM w salonie z jakimś przejściem na kablu po drodze.
Oleju mi nie pompuje, nic nie cieknie tylko mnie zastanawia ten inny niż według systemu wariator.
Pozdrawiam | Czyli zrobili to tak jak powinni. Kabelek po drodze zatrzymuje olej. Wymiana samego wariatora nic nie pomaga, one po krótkim czasie znowu ciekną. Do dnia dzisiejszego nie poprawili tej wady, i te same wariatory są w sprzedaży.
|
|
|