To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Róźnica między A1190510077 a A1110510077

karol129 - 28 Czerwiec 2019, 11:09
Temat postu: Róźnica między A1190510077 a A1110510077
Witam
Moje pytanie brzmi jakie są różnice między tymi numerami wariatora oprócz oczywistych czyli
jeden jest okrągły a drugi trójkątny?
Pytam ponieważ przeglądałem sobie ostatnio silnik i po sprawdzeniu okazuje się iż mam zainstalowany ten z numerem A1190510077 a według systemu powinienem mieć ten drugi.
Silnik pracuje prawidłowo czyli ma moc , pracuje równo nic się nie dzieje jednakże nie daje mi to spokoju.
Czy może tak zostać czy lepiej wymienić na właściwy?

Pozdrawiam

polofix - 28 Czerwiec 2019, 12:30
Temat postu: Re: Róźnica między A1190510077 a A1110510077
karol129 napisał/a:
Witam
Moje pytanie brzmi jakie są różnice między tymi numerami wariatora oprócz oczywistych czyli
jeden jest okrągły a drugi trójkątny?
Pytam ponieważ przeglądałem sobie ostatnio silnik i po sprawdzeniu okazuje się iż mam zainstalowany ten z numerem A1190510077 a według systemu powinienem mieć ten drugi.
Silnik pracuje prawidłowo czyli ma moc , pracuje równo nic się nie dzieje jednakże nie daje mi to spokoju.
Czy może tak zostać czy lepiej wymienić na właściwy?

Pozdrawiam

Inne wtyczki. 119 były w starszych, 111 w nowszych.

karol129 - 28 Czerwiec 2019, 14:42

Dzięki ale czy jeszcze coś poza tym?
Np kąt otwarcia zaworów, itp?
Zmienia cokolwiek w pracy silnika?

Swoją drogą to mogła być odpowiedź Mercedesa na lanie oleju do przewodów bo je mam wymienione i również ten regulator przez pierwszego właściciela na co mam fakturę z Niemiec z dnia 01.10.2004. I co najważniejsze na tej fakturze istnieje informacja iż jest to bezpłatne działanie serwisowe. Tylko się zastanawiam czy wymienili by na inny rodzaj ten regulator?

Pozdrawiam

polofix - 28 Czerwiec 2019, 18:16

karol129 napisał/a:
Dzięki ale czy jeszcze coś poza tym?
Np kąt otwarcia zaworów, itp?
Zmienia cokolwiek w pracy silnika?

Swoją drogą to mogła być odpowiedź Mercedesa na lanie oleju do przewodów bo je mam wymienione i również ten regulator przez pierwszego właściciela na co mam fakturę z Niemiec z dnia 01.10.2004. I co najważniejsze na tej fakturze istnieje informacja iż jest to bezpłatne działanie serwisowe. Tylko się zastanawiam czy wymienili by na inny rodzaj ten regulator?

Pozdrawiam

Wymiana wariatora starcza na krótki czas. Po jakimś czasie znowu zaczyna pompować olej we wiązkę. Tak się skłąda, że mam do odsprzedania adaptery, które zatrzymują olej. Jeśli jesteś zainteresowany, proszę o PW.

karol129 - 28 Czerwiec 2019, 19:29

Dzięki ale pisałem że jeszcze u niemca 2004 wymienili wiązkę i wariator na OEM w salonie z jakimś przejściem na kablu po drodze.
Oleju mi nie pompuje, nic nie cieknie tylko mnie zastanawia ten inny niż według systemu wariator.

Pozdrawiam

polofix - 29 Czerwiec 2019, 08:32

karol129 napisał/a:
Dzięki ale pisałem że jeszcze u niemca 2004 wymienili wiązkę i wariator na OEM w salonie z jakimś przejściem na kablu po drodze.
Oleju mi nie pompuje, nic nie cieknie tylko mnie zastanawia ten inny niż według systemu wariator.

Pozdrawiam
Czyli zrobili to tak jak powinni. Kabelek po drodze zatrzymuje olej. Wymiana samego wariatora nic nie pomaga, one po krótkim czasie znowu ciekną. Do dnia dzisiejszego nie poprawili tej wady, i te same wariatory są w sprzedaży.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group