Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Stukanie w silniku
Jary - 5 Wrzesień 2007, 07:40
jjankiello napisał/a: | Nasze paliwo jest suche |
I często brudne
Funek - 5 Wrzesień 2007, 11:29
jjankiello napisał/a: | Może być to też klepiący wtryskiwacz... Zalej do pełnego baku litr (lub nawet dwa) Mixolu i wyjeździj - wtryski i cały układ wtryskowy się przesmarują... Nasze paliwo jest suche |
to najdziwniejsza rada jaką czytałem
to jakiej wielkości jest ten wtrysk
ja wymieniałem kiedyś wtryski w japońcu po 300 000 tys były zjechane jak Bolka trampki ale oprócz stawiania czarnej zasłony dymnej to dźwięków żadnych nie było
hki - 5 Wrzesień 2007, 12:45
dobra to na pierwszy rzut pojdzie mixol i zobaczymy
Funek - 5 Wrzesień 2007, 12:55
a takie mam pytanie?
czy przypadkiem pompa wtryskowa nie smaruje się olejem napędowym jak i wtryskiwacze ?
i czy zwiększenie gęstości oraz lepkości oleju napędowego nie spowoduje zapieczenia pierścieni, pompy czy wtrysków ?
Jary - 5 Wrzesień 2007, 19:44
Funek napisał/a: | to najdziwniejsza rada jaką czytałem |
A widzisz Mało czytasz, może i ona dziwna, ale skuteczna. Mixol jak żaden inny olej rozpuszcza syfy a do tego sam bez mieszania łączy się z paliwem, napewno pomoże
jjankiello - 7 Wrzesień 2007, 08:11
Funek napisał/a: | to najdziwniejsza rada jaką czytałem
|
Wbrew pozorom wtryski też potrafią klepać w sposób słyszalny... a Mixol jest jak balsam dla układów wtryskowych... nie wiem tylko jak pompa Lucasa na niego reaguje
[ Dodano: 7 Wrzesień 2007, 08:13 ]
Cytat: | czy przypadkiem pompa wtryskowa nie smaruje się olejem napędowym jak i wtryskiwacze ? |
Owszem, ale jak pisałem, paliwo w Polsce wiele pozostawia do życzenia niestety...
|
|
|