Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Wersja SPORT- Oznaczenie sprężyn POMOCY
pstrag - 25 Wrzesień 2007, 20:32
tez sie zastanawiam nad gleba ale niedawno zagladałem pod auto no i sa jakies tam niebieskie spreżyny ... no i nie wiem co mam robic ...
nakon - 25 Wrzesień 2007, 20:39
i jeszcze jedno nie wiem jak w c klasie ale 190 sprężyny z przodu i z tyłu są różnej długości więc przed zakupem lepiej sie upewnij
MikiPOZ - 25 Wrzesień 2007, 20:42
pstrag21
a jak Tobie siedzi ??? jak za wysoko to moze wymienic gumy pod sprezynami na ciensze...
Panowie Zakupilem Spręzyny i Amortyzatory od Wersji Sport ) Jesli ktoś zainteresowany Ceną to 500zl za komplet
kostekj23 - 2 Maj 2011, 22:56
no to kotlet do odświeżenia...
czy może ktoś wie, czym różnią się sprężyny oznaczone kolorami niebieskim, czerwonym i białym...??
Brit - 13 Marzec 2013, 16:09
ponowne odgrzanie kotleta:))) jestem wlasnie przed zmiana sprezyn na sportowe, dzwonilem dzis do MB i ceny mnie zabily, ale kolega polecil mi Monroe, rozsadna cena, podobno dobre, co myslicie?
p.s. zaglada ktos tu w ogole??
Camel- - 13 Marzec 2013, 19:31
Dobre, a dlaczego nie?
Pytanie jak sobie je dopasujesz - i czy da się dopasować
PS. Zagląda.
Brit - 13 Marzec 2013, 21:27
do c240 sport nie znalazlem ale do c280 sport jest:
http://www.monroeshop.co....rch=Part+Number
jjankiello - 13 Marzec 2013, 23:11
Brit napisał/a: | do c240 sport nie znalazlem ale do c280 sport jest |
Dopasowanie sprężyny do auta nie zależy tylko od silnika (ciężar), ale od jego wyposażenia... poczytajcie o doborze wg przedziałów punktowych za wyposażenie dodatkowe...
Brit - 14 Marzec 2013, 00:06
Ok, znalazlem oznaczenia sprezyn Monroe do c240 Sport, podaje bo moze komus sie przyda.
Wg katalogu Monroe:
PRZOD: SP1448,
TYL: SP1451.
MICHAL200 - 14 Marzec 2013, 11:14
Brit, cena niezla, ciekawe jak bedzie wygladac po zamontowaniu i ulozeniu...
Brit - 22 Marzec 2013, 19:01
Wciąż nie kupiłem i nie zmieniłem, zacząłem wątpić czy zmiana sprężyn w moim przypadku ma sens, były wymieniane na oryginalne, jeździ się w miarę komfortowo, chciałem zmienić żeby trochę podnieść auto, te krawężniki wydają się być cholernie wysokie, mam teraz zderzak "trochę" odczepiony od nadkola i z prawej i z lewej i cholera wie gdzie tak załatwiłem. Po drugie skoro teraz auto jest wygodne ale niezbyt miękkie to jak się będzie jeździło na np. wzmacnianych sprężynach K+F. Mechanik radził mi żebym na przód dał normalne a z tyłu utwardzane (mam zbiornik z gazem w bagażniku). Ech...już sam nie wiem, może same gumy zmienić na grubsze? (mam teraz 3 wypustki). Ok ale do rzeczy, bo robi się trochę offtop - podczas grzebania w sieci trafilem na symbole sprężyn do C240 SPORT, komuś się pewnie przyda więc wrzucam:
KYB:
przód - RA1465,
tył - RA5371.
K+F:
przód - 319 549 00 (wzmocniona - 319 548 00),
tył - 319 553 00 (wzmocniona - 319 572 00).
SACHS:
przód - 997 693,
tył - 996 916.
BILSTEIN:
standard - 007917,
wzmocniona - 008085.
Dane z katalogów. Poradźcie coś... jest sens w zmianie sprężyn?
maurycy - 22 Marzec 2013, 19:29
Brit, ja do siebie zamawiam sprężyny vogtland niemiecka firma mocno polecane w USA
jeżeli interesuję Cię zakup to masz numer katalogowy VOGTLAND 952079
http://www.vogtland.pl/ck...0600-p-427.html
i tak będą pasowały do Twojego auta, sprężyny progresywne wytrzymają butle z gazem z tyłu a wysokość sobie wyregulujesz podkładkami gumowy żeby ładnie wyglądało potrzebne będą (z tego co się naczytałem) przód 3 wypustki tył 4
[ Dodano: 22 Marzec 2013, 18:30 ]
w razie jak będzie za nisko to sobie dasz jeszcze wyższe i już
Brit - 22 Marzec 2013, 20:12
@up
Dzieki za info, nie slyszalem o tej firmie, ktos mi mowil wczesniej o H&R ale pomyslalem ze nie ma sensu pakowac w zawieszenie tyle kasy, no gdybym mial AMG to co innego hehe.
Fajne masz auto tak nawiasem mowiac, zagazowane czy jezdzisz na benzynie? Ile Ci pali tak srednio??
maurycy - 22 Marzec 2013, 22:15
Brit napisał/a: | Fajne masz auto tak nawiasem mowiac, |
dzieki
Brit napisał/a: | zagazowane czy jezdzisz na benzynie? |
mam tylko jeden gaz pod nogą
Brit napisał/a: | Ile Ci pali tak srednio?? |
myślę że niżej niż 18 nie zejdę w mieście po trasie jak będę oszczędzał to 11
wracając do tematu
Brit napisał/a: | Dzieki za info, nie slyszalem o tej firmie |
sam kupuje zobaczymy do czego się nadają
Brit napisał/a: | H&R ale pomyslalem ze nie ma sensu pakowac w zawieszenie tyle kasy, |
zestaw do twojego auta będzie kosztował nie wiele więcej
Brit - 17 Kwiecień 2013, 15:45
Wymiana sprezyn wciaz trwa, zdecydowalem sie w koncu na K+F, na tyl wzmacniane, na przod standardowe. podkladki na tyl poszly 2, na przod 3. I co? Tyl sie podniosl sporo a przod - siadl az milo, siadl tak ze nie moglem wyjechac od mechanika. Auto wygladalo z przodu tak jak przed zmiana ale okazalo sie ze te standardowe K+F do sporta sa po prostu za miekkie. Robie to u Tomka Resiaka, zgodnie z jego sugestia zostawilem mu auto i odbiore jutro. Zastanawiam sie tylko ile z czasem siadzie mi tyl, na razie jak dla mnie jest za wysoko... jutro Tomek wstawi na przod jakies inne sprezyny zamowione z Odolanskiej, twardsze. Zaufalem, zobacze jaki bedzie efekt. Cholera, zaczynam zalowac ze nie wzialem Vogtland, moze nie byloby takich problemow... jestem troche przylamany.
|
|
|