Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Wersja SPORT- Oznaczenie sprężyn POMOCY
grzsol5275 - 17 Kwiecień 2013, 16:36
Amorki na przód mogłeś kupic KYB i było by sztywno,na tył jedna max 2 wypustki i też by siedział
Brit - 17 Kwiecień 2013, 17:58
grzsol5275 napisał/a: | Amorki na przód mogłeś kupic KYB i było by sztywno,na tył jedna max 2 wypustki i też by siedział |
amorki mam jeszcze w dobrym stanie, nie chcialem ich ruszac. jutro napisze jak te sprezyny.
maurycy - 17 Kwiecień 2013, 18:07
Brit napisał/a: | Cholera, zaczynam zalowac ze nie wzialem Vogtland, moze nie byloby takich problemow... jestem troche przylamany. |
a no doradzałem ja tam zadowolony mogę sobie podkładami podnieść w razie czego
Brit - 17 Kwiecień 2013, 18:12
maurycy napisał/a: | Brit napisał/a: | Cholera, zaczynam zalowac ze nie wzialem Vogtland, moze nie byloby takich problemow... jestem troche przylamany. |
a no doradzałem ja tam zadowolony mogę sobie podkładami podnieść w razie czego |
jak sie na nich jezdzi?:)
maurycy - 17 Kwiecień 2013, 18:46
są takie jak moje oryginalne było twardo i nie jest gorzej więc luz hehe
Brit - 19 Kwiecień 2013, 17:08
Uff! Juz po zmianie, jeszcze troche wysoko ale dopiero sie ukladaja, nie jest zle. Na przod tez w koncu poszly wzmacniane K+F. Nie dalo rady ze standardowymi - nie nadaja sie do jazdy. Teraz jest twardo ale nie bardzo twardo, lepsza trakcja, jest bardziej...sportowo:) Slyszalem wczesniej opinie ze na wzmacnianych sprezynach K+F autem bedzie sie jezdzilo jak wozem drabiniastym - no nie, dla mnie jest ok. Ciekawi mnie tylko porownanie K+F - Vogtland, ktore bylyby bardziej komfortowe. Zaloze osobny watek ale moze wspomne tez tu - bede mial oryginalne sprezyny na tyl do sprzedania, maja okolo roku przelotu. maurycy, a moze wpadlbym do Ciebie ktoregos dnia zobaczyc Twoja C43? Daj znac jak bedziesz mial chwile:)
|
|
|