To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Wersja SPORT- Oznaczenie sprężyn POMOCY

grzsol5275 - 17 Kwiecień 2013, 16:36

Amorki na przód mogłeś kupic KYB i było by sztywno,na tył jedna max 2 wypustki i też by siedział
Brit - 17 Kwiecień 2013, 17:58

grzsol5275 napisał/a:
Amorki na przód mogłeś kupic KYB i było by sztywno,na tył jedna max 2 wypustki i też by siedział


amorki mam jeszcze w dobrym stanie, nie chcialem ich ruszac. jutro napisze jak te sprezyny.

maurycy - 17 Kwiecień 2013, 18:07

Brit napisał/a:
Cholera, zaczynam zalowac ze nie wzialem Vogtland, moze nie byloby takich problemow... jestem troche przylamany.

a no doradzałem :) ja tam zadowolony mogę sobie podkładami podnieść w razie czego :)

Brit - 17 Kwiecień 2013, 18:12

maurycy napisał/a:
Brit napisał/a:
Cholera, zaczynam zalowac ze nie wzialem Vogtland, moze nie byloby takich problemow... jestem troche przylamany.

a no doradzałem :) ja tam zadowolony mogę sobie podkładami podnieść w razie czego :)


jak sie na nich jezdzi?:)

maurycy - 17 Kwiecień 2013, 18:46

są takie jak moje oryginalne było twardo i nie jest gorzej więc luz :) hehe
Brit - 19 Kwiecień 2013, 17:08

Uff! Juz po zmianie, jeszcze troche wysoko ale dopiero sie ukladaja, nie jest zle. Na przod tez w koncu poszly wzmacniane K+F. Nie dalo rady ze standardowymi - nie nadaja sie do jazdy. Teraz jest twardo ale nie bardzo twardo, lepsza trakcja, jest bardziej...sportowo:) Slyszalem wczesniej opinie ze na wzmacnianych sprezynach K+F autem bedzie sie jezdzilo jak wozem drabiniastym - no nie, dla mnie jest ok. Ciekawi mnie tylko porownanie K+F - Vogtland, ktore bylyby bardziej komfortowe. Zaloze osobny watek ale moze wspomne tez tu - bede mial oryginalne sprezyny na tyl do sprzedania, maja okolo roku przelotu. maurycy, a moze wpadlbym do Ciebie ktoregos dnia zobaczyc Twoja C43? Daj znac jak bedziesz mial chwile:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group