Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Problem z układem hamulcowym
Funek - 2 Październik 2007, 11:23
z denaturatem to byłbym ostrożny
a mechanika zmienił
btx - 2 Październik 2007, 14:21
co Wy tak na tego mechanika
jesli zrobil tak jak kolega powiedzial, ze sprawdzil pompe, ze cisnienie jest slabe to moze tak byc,
w pompie sa takie zaworki male moze sie zapchaly, pompe mozna rozebrac i zlozyc ponownie
a czemu z tym denaturatem bylbys ostrozny ? moze cos sie popsuc ?
mario987 - 9 Październik 2007, 11:52
No i okazalo sie ze mechanik mial racje kupilem uzywana pompe z servo za 100zl mechanik wymienil i odrazu wsio dziala
Jary - 9 Październik 2007, 13:02
No to zwracam honor mechanikowi
btx - 10 Październik 2007, 00:08
a nie mowilem
pompa ABS + serwo wspomagania za 100zl ???
cena przyzwoita
mario987 - 10 Październik 2007, 09:18
nie pompa ABS tylko pompa hamulcowa z servo pompa ABS kosztuje od 200 do 300 zl
btx - 10 Październik 2007, 19:10
to zmienia postac rzeczy
pstrag - 18 Październik 2007, 09:31
wymieniłem (oczywiscie sam ) szczeki hamulca postojowego i tu powstał problem ręczny trzyma ale dopiero jak go sie wcisnie na maxa macie jakies pomysły .... szczeki to Textar??
Jary - 18 Październik 2007, 12:10
pstrag21 napisał/a: | ręczny trzyma ale dopiero jak go sie wcisnie na maxa |
Chyba musisz wyregulować linki
pstrag - 18 Październik 2007, 13:34
Jary, a jak je sie reguluje ?? w tylnych kołach ?? za pomoca śrubokreta ?
pavel - 18 Październik 2007, 13:41
Odpowiedz... Tak.
Zdejmij tylne kolo i obracaj i zobaczysz przez otwor od sruby kolko zebate. one sa do regulacji szczek hamulca recznego. I srubokretem przesuwasz zabki. dolaczam rysunek.
http://www.detali.ru/cat/...&SGR=045&SGN=02
czesc nr 53
pstrag - 18 Październik 2007, 13:45
pavel, oki dzieki
pavel - 18 Październik 2007, 13:47
A czy wiesz jak sie reguluje reczny hamulec?
pstrag - 18 Październik 2007, 13:59
pavel, no przez te przesywanie ząbków
pavel - 18 Październik 2007, 14:10
slusznie, do oporu jak tarcza zacznie ciezko sie obracac, spusc kilka zabkow wstecz az jak zacznie byc lekko. Tak samo po drugiej stronie i bedzie jednakowo w obu kolach.
Ja robie nieco inaczej. naciskan pedal hamulca recznego o jakies 3 skoki.
potem reguluje, tak, ze ciezko obracac tarcze hamulca. potem spuszczam pedal i jest lekko z kolami.
|
|
|