To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Problem z układem hamulcowym

Funek - 2 Październik 2007, 11:23

z denaturatem to byłbym ostrożny

a mechanika zmienił

btx - 2 Październik 2007, 14:21

co Wy tak na tego mechanika
jesli zrobil tak jak kolega powiedzial, ze sprawdzil pompe, ze cisnienie jest slabe to moze tak byc,

w pompie sa takie zaworki male moze sie zapchaly, pompe mozna rozebrac i zlozyc ponownie

a czemu z tym denaturatem bylbys ostrozny ? moze cos sie popsuc ?

mario987 - 9 Październik 2007, 11:52

No i okazalo sie ze mechanik mial racje kupilem uzywana pompe z servo za 100zl mechanik wymienil i odrazu wsio dziala :)
Jary - 9 Październik 2007, 13:02

No to zwracam honor mechanikowi :wink:
btx - 10 Październik 2007, 00:08

a nie mowilem :D

pompa ABS + serwo wspomagania za 100zl ???
cena przyzwoita

mario987 - 10 Październik 2007, 09:18

nie pompa ABS tylko pompa hamulcowa z servo :) pompa ABS kosztuje od 200 do 300 zl
btx - 10 Październik 2007, 19:10

to zmienia postac rzeczy :)
pstrag - 18 Październik 2007, 09:31

wymieniłem (oczywiscie sam :) ) szczeki hamulca postojowego i tu powstał problem ręczny trzyma ale dopiero jak go sie wcisnie na maxa macie jakies pomysły .... szczeki to Textar??
Jary - 18 Październik 2007, 12:10

pstrag21 napisał/a:
ręczny trzyma ale dopiero jak go sie wcisnie na maxa


Chyba musisz wyregulować linki :idea:

pstrag - 18 Październik 2007, 13:34

Jary, a jak je sie reguluje ?? w tylnych kołach ?? za pomoca śrubokreta ?
pavel - 18 Październik 2007, 13:41

Odpowiedz... Tak.
Zdejmij tylne kolo i obracaj i zobaczysz przez otwor od sruby kolko zebate. one sa do regulacji szczek hamulca recznego. I srubokretem przesuwasz zabki. dolaczam rysunek.

http://www.detali.ru/cat/...&SGR=045&SGN=02
czesc nr 53

pstrag - 18 Październik 2007, 13:45

pavel, oki dzieki
pavel - 18 Październik 2007, 13:47

A czy wiesz jak sie reguluje reczny hamulec?
pstrag - 18 Październik 2007, 13:59

pavel, no przez te przesywanie ząbków
pavel - 18 Październik 2007, 14:10

slusznie, do oporu jak tarcza zacznie ciezko sie obracac, spusc kilka zabkow wstecz az jak zacznie byc lekko. Tak samo po drugiej stronie i bedzie jednakowo w obu kolach.

Ja robie nieco inaczej. naciskan pedal hamulca recznego o jakies 3 skoki.
potem reguluje, tak, ze ciezko obracac tarcze hamulca. potem spuszczam pedal i jest lekko z kolami.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group