Ogólnie o C-klasie - archiwum - problemy z odpalaniem c250TD
krzemo-op - 10 Październik 2007, 22:15 Temat postu: problemy z odpalaniem c250TD Witajcie... mam problem moj MB odmawia odpalania na zimnym silniku ale nie zawsze!!! dzisiaj bylo -1 i odpalil od pierwszego razu... kupilem nowy akumulator, swiece sprawdzone i sa wszystkie 5 ok POMOCY co mam wymienic albo co moglo sie zespuc... Pozdrawiam Adam
Macias27td - 11 Październik 2007, 00:33
proponuje wymienić filtry paliwa.
jjankiello - 11 Październik 2007, 01:08
Cytat: | proponuje wymienić filtry paliwa. |
Do tego sprawdź czy gdzieś nie cieknie albo poci się paliwem... wtedy może powietrze się dostawać albo/i uciekać paliwo do zbiornika...
Macias27td - 11 Październik 2007, 01:23
dokładnie,4 miesiące temu wymieniałem przewody paliwowe pod maską(filtr-pompa) teraz od paru dni zauważam plame pod autem,po obwąchaniu stwierdziłem ,że to paliwo.plama po tej stronie co pompa/filtr. kilka razy rano był problem z rozruchem silnika.
czyli jak kolega napisał łapie powietrze,gubi paliwko..
pozdro
Piotr25 - 13 Październik 2007, 13:37
Witajcie przy okazji i ja sie dołacze tez mam problem z C 200 D nie zawsze odpala za pierwszym razem czasem zapali podusi sie i gasnie potem po chwili krecenia zapala i dalej normalnie nie zawsze tak robi nie wiem czy paliwo wraca do zbiornika i sie zapowietrza czy moze tylkol filtr wymienic czy coś innego jak możecie to podpowiedzcie co jeszcze moze być Czasem samochód stoi dwa dni i zapala bez problemu a czasem po 8 godzinach postoju pierwsze sie podusi i gasnie a potem zapala macie jakis patent na to .Pozdrawiam
jjankiello - 13 Październik 2007, 18:08
Piotr25 napisał/a: | nie wiem czy paliwo wraca do zbiornika i sie zapowietrza czy może tylko filtr wymienić |
Na forum nikt Ci tego nie powie - musisz sam to sprawdzić...
Filtr przed zimą zawsze sie wymienia w dieslu....
poza tym o gaśnięciu po zapaleniu było sporo już... jest jakaś nieszczelność w układzie paliwowym lub elektrozawór padł, który utrzymuje paliwo w miejscu...
Macias27td - 14 Październik 2007, 01:11
otwórz maske, uruchom silnik zaświeć latarką w przewody paliwowe i obserwuj.
powietrze zauwarzysz.
pozdrawiam.
Marcin13736 - 15 Październik 2007, 12:26
Od dwóch dni mam problemy z odpaleniem zimnego silnika. Po jednym telefonie do znajomego warsztatu powiedzieli że to zawór w pompie się zawiesza i czasem jak zamknie dobrze to jest ok ale jak się zawiesi to paliwo ucieka do zbiornika i zapowietrza układ. Takie właśnie mam objawy rano. Potem jest już ok. Mam co prawda jedną świecę padniętą ale to było zauważalne przy uruchamianiu wcześniej. Dzisiaj i wczoraj autko nie zapaliło jak zawsze tylko musiałem pokręcić żeby zaskoczył. Jadę jutro do pompiarza i zobaczę co powie. Dam jutro znać co można (trzeba) z tym zrobić żeby było dobrze.
Jary - 15 Październik 2007, 12:34
Marcin13736 napisał/a: | Od dwóch dni mam problemy z odpaleniem zimnego silnika. |
A jak przygotowałeś auto do zimy, wszak masz diesla
Piotr25 - 23 Październik 2007, 20:57
witam serdecznie . wedlug rady filtr wymienilem nieszczelnosci zadnych nie widze , a problem dalej pozostal . czasami zapala jak gdyby nigdy nic a czasami zaskoczy , zgasnie i trzeba chwile pokreic aby zapalic tak jakby musial zaciagnac paliwa .moze elektrozawor nie trzyma , gdzie on jest??????????czy jest moze jeszcze jakis zawor zwrotny w zbiorniku ??????pozdrawiam i czekam na rade
Jary - 23 Październik 2007, 22:29
Piotr25 napisał/a: | moze elektrozawor nie trzyma , gdzie on jest? |
Zazwyczaj bezpośrednio przy pompie, zobacz dokąd idzie przewód zasilający od filtra i tam powinien być ten zawór
cracof - 23 Październik 2007, 22:32
mam to samo, cofa się paliwo do zbiornika. wiele osób znających się na rzeczy powiedziało, że to problem z często padającym termostatem, który de facto sporo osób pomija łącząc przewód z baku od razu z filterkiem wstępnym
Marcin13736 - 23 Październik 2007, 22:33
wiechałem do garażu i zauważyłem pęcherzyki powietrza w przewodach. Będę wymieniać ogingi na wszystkich złączkach przewodów paliwowych, bo przed ich nieszczelność paliwo najprawdopodobnie wraca się do zbiornika i zapowietrza układ. Zrobię to jutro i jak coś to dam znać.
Jary - 23 Październik 2007, 22:40
cracof napisał/a: | to problem z często padającym termostatem, który de facto sporo osób pomija łącząc przewód z baku od razu z filterkiem wstępnym |
Wymiana termostatu to prosta czynność, chociaż pominięcie go raczej nie ma wplywu na cofanie paliwa, to tylko nieszczelności są winne
jjankiello - 24 Październik 2007, 07:57
Jary napisał/a: | Wymiana termostatu to prosta czynność, chociaż pominięcie go raczej nie ma wplywu na cofanie paliwa, to tylko nieszczelności są winne |
Pamiętaj, że tu chodzi o termostat układu podgrzewania paliwa
|
|
|