To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - problemy z odpalaniem c250TD

krzemo-op - 10 Październik 2007, 22:15
Temat postu: problemy z odpalaniem c250TD
Witajcie... mam problem moj MB odmawia odpalania na zimnym silniku ale nie zawsze!!! dzisiaj bylo -1 i odpalil od pierwszego razu... kupilem nowy akumulator, swiece sprawdzone i sa wszystkie 5 ok POMOCY co mam wymienic albo co moglo sie zespuc... Pozdrawiam Adam
Macias27td - 11 Październik 2007, 00:33

proponuje wymienić filtry paliwa.
jjankiello - 11 Październik 2007, 01:08

Cytat:
proponuje wymienić filtry paliwa.

Do tego sprawdź czy gdzieś nie cieknie albo poci się paliwem... wtedy może powietrze się dostawać albo/i uciekać paliwo do zbiornika...

Macias27td - 11 Październik 2007, 01:23

dokładnie,4 miesiące temu wymieniałem przewody paliwowe pod maską(filtr-pompa) teraz od paru dni zauważam plame pod autem,po obwąchaniu stwierdziłem ,że to paliwo.plama po tej stronie co pompa/filtr. kilka razy rano był problem z rozruchem silnika.
czyli jak kolega napisał łapie powietrze,gubi paliwko..
pozdro

Piotr25 - 13 Październik 2007, 13:37

Witajcie przy okazji i ja sie dołacze tez mam problem z C 200 D nie zawsze odpala za pierwszym razem czasem zapali podusi sie i gasnie potem po chwili krecenia zapala i dalej normalnie nie zawsze tak robi nie wiem czy paliwo wraca do zbiornika i sie zapowietrza czy moze tylkol filtr wymienic czy coś innego jak możecie to podpowiedzcie co jeszcze moze być Czasem samochód stoi dwa dni i zapala bez problemu a czasem po 8 godzinach postoju pierwsze sie podusi i gasnie a potem zapala macie jakis patent na to .Pozdrawiam
jjankiello - 13 Październik 2007, 18:08

Piotr25 napisał/a:
nie wiem czy paliwo wraca do zbiornika i sie zapowietrza czy może tylko filtr wymienić

Na forum nikt Ci tego nie powie - musisz sam to sprawdzić...

Filtr przed zimą zawsze sie wymienia w dieslu....

poza tym o gaśnięciu po zapaleniu było sporo już... jest jakaś nieszczelność w układzie paliwowym lub elektrozawór padł, który utrzymuje paliwo w miejscu...

Macias27td - 14 Październik 2007, 01:11

otwórz maske, uruchom silnik zaświeć latarką w przewody paliwowe i obserwuj.
powietrze zauwarzysz.
pozdrawiam.

Marcin13736 - 15 Październik 2007, 12:26

Od dwóch dni mam problemy z odpaleniem zimnego silnika. Po jednym telefonie do znajomego warsztatu powiedzieli że to zawór w pompie się zawiesza i czasem jak zamknie dobrze to jest ok ale jak się zawiesi to paliwo ucieka do zbiornika i zapowietrza układ. Takie właśnie mam objawy rano. Potem jest już ok. Mam co prawda jedną świecę padniętą ale to było zauważalne przy uruchamianiu wcześniej. Dzisiaj i wczoraj autko nie zapaliło jak zawsze tylko musiałem pokręcić żeby zaskoczył. Jadę jutro do pompiarza i zobaczę co powie. Dam jutro znać co można (trzeba) z tym zrobić żeby było dobrze.
Jary - 15 Październik 2007, 12:34

Marcin13736 napisał/a:
Od dwóch dni mam problemy z odpaleniem zimnego silnika.


A jak przygotowałeś auto do zimy, wszak masz diesla :?:

Piotr25 - 23 Październik 2007, 20:57

witam serdecznie . wedlug rady filtr wymienilem nieszczelnosci zadnych nie widze , a problem dalej pozostal . czasami zapala jak gdyby nigdy nic a czasami zaskoczy , zgasnie i trzeba chwile pokreic aby zapalic tak jakby musial zaciagnac paliwa .moze elektrozawor nie trzyma , gdzie on jest??????????czy jest moze jeszcze jakis zawor zwrotny w zbiorniku ??????pozdrawiam i czekam na rade
Jary - 23 Październik 2007, 22:29

Piotr25 napisał/a:
moze elektrozawor nie trzyma , gdzie on jest?


Zazwyczaj bezpośrednio przy pompie, zobacz dokąd idzie przewód zasilający od filtra i tam powinien być ten zawór :mb:

cracof - 23 Październik 2007, 22:32

mam to samo, cofa się paliwo do zbiornika. wiele osób znających się na rzeczy powiedziało, że to problem z często padającym termostatem, który de facto sporo osób pomija łącząc przewód z baku od razu z filterkiem wstępnym
Marcin13736 - 23 Październik 2007, 22:33

wiechałem do garażu i zauważyłem pęcherzyki powietrza w przewodach. Będę wymieniać ogingi na wszystkich złączkach przewodów paliwowych, bo przed ich nieszczelność paliwo najprawdopodobnie wraca się do zbiornika i zapowietrza układ. Zrobię to jutro i jak coś to dam znać.
Jary - 23 Październik 2007, 22:40

cracof napisał/a:
to problem z często padającym termostatem, który de facto sporo osób pomija łącząc przewód z baku od razu z filterkiem wstępnym


Wymiana termostatu to prosta czynność, chociaż pominięcie go raczej nie ma wplywu na cofanie paliwa, to tylko nieszczelności są winne :idea:

jjankiello - 24 Październik 2007, 07:57

Jary napisał/a:
Wymiana termostatu to prosta czynność, chociaż pominięcie go raczej nie ma wplywu na cofanie paliwa, to tylko nieszczelności są winne :idea:

Pamiętaj, że tu chodzi o termostat układu podgrzewania paliwa :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group