To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Rozbudowa dogrzewacza na ogrzewanie postojowe.

misiu129 - 24 Styczeń 2010, 12:53

szkoda że w takim przypadku trzeba by przedzierać się z kablem do komory silnika. Myślę że powinieneś to wstawić w "zrób to sam" i jeśli nie sprawi Ci to problemu to dopisz numery pinów w zależności od tego czy jest to bez klimy, z klimą zwykłą i klimą automatyczną. Wiem że gdzieś wcześniej opisałeś gdzie jest pusty pin dla każdego rodzaju panelu ale warto to wszystko zebrac do kupy i dodać czy w zależności od posiadanego panelu masa do pompki bedzie pod pinem 11.
Myśle że uzyskasz wdzięczność wielu osób stojących przed przeróbką a moją już masz :wink: Wielkie dzięki za pomoc :D

noc - 24 Styczeń 2010, 13:27

Jakie "przedzieranie", wszystko pod panelem ogrzewania i pod osłoną lewarka.
Ten opis dotyczy konkretnego nr.Vin.
Dla wszystkich W202 to opracowywanie przez kilka dni.Jak pewnie zauważyłeś prowadzę warsztat i nie jestem w stanie poświęcać dużo czasu na takie "zabawy" tym bardziej, że jestem
bardziej zaangażowany w forum W210 i W203.
Schemat jest ogólny i do rozwinięcia, gdy ktoś będzie potrzebował pomocy zawsze pomogę.

misiu129 - 24 Styczeń 2010, 15:53

w takim razie bardzo proszę opis i nr pinów pod mój VIN [w podpisie]. może być na priv. nie spieszy mi się bo zaraz wyjeżdżam na trochę ale po powrocie chce dokończyć sprawę. Z góry dziękuję a jeśli nie będziesz miał czasu to nic takiego się nie stanie. pozdrawiam
noc - 24 Styczeń 2010, 21:16

Różnica znikoma.W kości panela KLI (klimatyzacja manualna) N18 (29 pinów) przewód uruchamiający (z dokupionym pinem) wtykamy w wolne pole 23, lub dolutowujemy się do przewodu w tym polu (kolor szaro/biały).Pompkę uruchamiamy dolutowując się do przewodu
brązowo/zielonego w polu 8.
Opis dotyczy wszystkich modeli z klimatyzacją manualną KLI kod (580) w nr.Vin o nr. zaczynającym się na WDB202.19xxxxxxxxx i WDB202.13xxxxxxxxx. :mb:

misiu129 - 26 Styczeń 2010, 18:54

noc, bardzo Ci dziękuje i jak tylko będę mógł masz u mnie "pomógł" pozdrawiam
alfred - 1 Luty 2010, 16:28

Witam
mam mały problem po podłączeniu włącznika do podgrzewacz (skorzystałem z opcji modułu NV 84 współpracującego z tel Nokia) zaznaczam ze miałem wyprowadzony włącznik który uruchamiał podgrzewacz i fajnie to śmigało ale chciałem mieć możliwość zdalnego uruchomienia. Ustawiłem parametry na 20 min pracy układ załącza wszystko prawidłowo, ale ostatnio zauważyłem że w momencie wyłączenia podgrzewacza (silnik rozgrzał się do odpowiedniej temp) panel klimatronika się wyłącza (nawet podczas jazdy) dostępne są tylko podgrzewanie tylnej szyby, rest oczywiście jak uruchomi zdalnie podczas jazdy podgrzewacz panel znowu się świeci prawidłowo.
Moje pytanie ( szczególnie do kolegi janucha78 na jego opisie się wzorowałem) czy miał podobny problem.

zasilanie do modułu "podkradam z radia"
z góry dzięki za sugestie

janucha78 - 1 Luty 2010, 18:18

Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 16:28
Witam
mam mały problem po podłączeniu włącznika do podgrzewacz (skorzystałem z opcji modułu NV 84 współpracującego z tel Nokia) zaznaczam ze miałem wyprowadzony włącznik który uruchamiał podgrzewacz i fajnie to śmigało ale chciałem mieć możliwość zdalnego uruchomienia. Ustawiłem parametry na 20 min pracy układ załącza wszystko prawidłowo, ale ostatnio zauważyłem że w momencie wyłączenia podgrzewacza (silnik rozgrzał się do odpowiedniej temp) panel klimatronika się wyłącza (nawet podczas jazdy) dostępne są tylko podgrzewanie tylnej szyby, rest oczywiście jak uruchomi zdalnie podczas jazdy podgrzewacz panel znowu się świeci prawidłowo.
Moje pytanie ( szczególnie do kolegi janucha78 na jego opisie się wzorowałem) czy miał podobny problem.

zasilanie do modułu "podkradam z radia"
z góry dzięki za sugestie

Jak mozesz to rozrysuj jak to podlaczyles i daj na priva.

alfred - 2 Luty 2010, 09:59

spoko rozrysuje tylko muszę to znowu rozebrać ;)
jak by komuś przyszło do głowy co może odłączać klimatronik to dzięki za info

janucha78 - 2 Luty 2010, 12:42

Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 9:59
spoko rozrysuje tylko muszę to znowu rozebrać ;)
jak by komuś przyszło do głowy co może odłączać klimatronik to dzięki za info

Nie pamietasz jak to podlaczyles?Moze gdzie kostka w paneli klimatronika nie styka?

alfred - 14 Luty 2010, 23:19

już wszystko ok okazało się że bezpiecznik przepaliłem :P dzięki za pomoc
Krisu - 27 Wrzesień 2010, 22:56
Temat postu: :)
Panowie a wie moze ktos z was ile kosztuje wymiana podgrzewacza webasto w mercu w202 2,2cdi na nowy... chodzi mi o samo palenisko bo moje juz ducha wyzionelo chyba... bo najpierw przestalo dzialac a potem zaczelo leciec z podgrzewacza plyn chlodniczy :/ wiec jezeli wymiana paleniska byla by w rozsadnej cenie to wolalbym nowe... ale nigdzie nie moge znalesc ceny... Jak byscie mogli pomoc byl bym wdzieczny... ;)
tom1245 - 28 Wrzesień 2010, 12:03

Krisu napisał/a:
nowe

cale webasto to 1600zl :wink:
Krisu napisał/a:
wymiana paleniska

ok.700zl
tylko nie przez palenisko cieknie ci płyn tylko obudowa nie szczelna :twisted:

grzesiekx - 28 Wrzesień 2010, 15:21

Sprawdz czy to z dogrzewacza czy może z węży idących do niego.
wawairliner - 6 Październik 2010, 00:34

Poszukuję Webasto dla C280/1994, znalazłem jakieś uniwersalne i podgrzew DEFA do sieci... ale to nie to o co idzie. Czy nie robili do tego modelu dedykowanego ogrzewania? Poradźcie coś, jeśli wiecie.
badmojo - 11 Październik 2010, 21:40

Widzę, z tego co przeczytałem, że przeróbka dogrzewacza na ogrzewanie postojowe, to łatwa sprawa. Ale dla mnie to i tak zbyt skomplikowane :)
Mieszkam w Łodzi, ale w Warszawie bywam dość często (np. w najbliższą środę), więc jeśli ktoś byłby gotów podjąć się tej przeróbki nie zdzierając ze mnie zbytnio, to proszę o kontakt na priv.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group