Ogólnie o C-klasie - archiwum - Obroty silnika
Kamil'90 - 21 Luty 2016, 23:17
Witam,
Panowie pojawił się kolejny problem. Wyruszyłem dzisiaj w trasę i po ok 3km samochód mi zgasł. Zjechałem na bok, popatrzyłem pod maskę, za 5 czy 6 razem odpalił. W dalszej jeździe pojawił się problem tj za każdym razem, gdy wciskałem sprzęgło obroty gwałtowni spadały, na biegu jałowym to samo, obroty spadały do ok 500-600 obr/min, chwila walki auta i samochód gasł. Sytuacja na benzynie i na LPG
W trudach i znojach, przy ciągłym hamowaniu lewą nogą na luzie i jednoczesnym gazowaniu prawą dojechałem do domu.
We wtorek wezmę się za czyszczenie przepustnicy, ale chciałbym zapytać najpierw do czego potrzebne są kabelki (film) i czy one mają wpływ na obroty. Dodam, że krótki przewód zasysa powietrze, a ten dłuższy wychodzący z plastików jest 'neutralny'.
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Ps. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale dzisiaj u mnie cały czas padało.
Ps 2. Na drugim filmiku widać, że mam pęknięty ten gwintowany plastik do regulacji naciągu linki od gazu. Jak fachowo to nazwać, żebym mógł sobie kupić i wymienić
Czy działają Wam zdjęcia w linku poniżej:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10114
wiskontii - 22 Luty 2016, 11:58
Kamil'90, Bardzo ważne podciśnienie jest bardzo ważne
Kamil'90 - 23 Luty 2016, 23:49
wiskontii, jak zwykle nieoceniona wskazówka.
Dla potomnych: Wężyk na zdjęciu poniżej odczepił się i to spowodowało problemy:
wiskontii - 24 Luty 2016, 09:52
Kamil'90 napisał/a: | wiskontii, jak zwykle nieoceniona wskazówka.
Dla potomnych: Wężyk na zdjęciu poniżej odczepił się i to spowodowało problemy:
Obrazek |
Ta gumka w oplocie ma już dość zmień ja bo parametrów nie trzyma ze starosci
Kamil'90 - 24 Luty 2016, 17:40
wiskontii, Się robi
|
|
|