Ogólnie o C-klasie - archiwum - W-202 czy W-124
Rafuss - 21 Październik 2007, 23:51
Wiesz co kolego pewnie masz rację nie podważam twoich wiadomości lecz przeglądając ogłoszenia to zdecydowana większość posiada błotnik z wlotem hmmmmm
MikiPOZ - 21 Październik 2007, 23:56
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3647435
tu jest 124 w ladnym stanie alee starszy rocznik i nie ma za duzo wypasu ale prezentuje sie lepiej niz te po lifcie tzw
wlasnie sie zastanawiam czy tez te nowsze silniki w w124 250 20V nie posiadaly wlotow bo jak tak to mozliwe
pstrag - 21 Październik 2007, 23:57
MikiPOZ, nie działa stronka ...
MICHAL200 - 22 Październik 2007, 00:02
Ten bordo kolorek bardzo fajny w realu Widuje identyko w sasiedniej miescinie, jak tylko lakier ladnie utrzymany to swietnie wyglada
btx - 22 Październik 2007, 00:38
wedlug mnie takie 124 powinno miec pelna elektryke i klimatyzacje i fura jest ok
jjankiello - 22 Październik 2007, 07:01
MikiPOZ napisał/a: | Tylko cos mi sie nie zgadza bo jak jest to 2,5 diesel to dlaczego ma wlot w blotniku od turbo ?? |
Wszystko się zgadza - E124 z silnikiem 2,5D 20V miały kratki wlotu powietrza do filtra w błotniku
zmichal - 22 Październik 2007, 08:51
Moim zdaniem W124 to model, w którym pomijając legendarną trwałość i bezawaryjność - trochę archaiczny!
Sylwetka W202 natomiast - może się jeszcze podobać i osobiście uważam, że wygląda dosyć współcześnie. Szczególnie po lifcie 97.
Ja dlatego wybrałem C klasę.
Nie chciałem jeźdźić autem ze stylistyką z lat osiemdziesiątych
MICHAL200 - 22 Październik 2007, 09:17
zmichal, archaiczny hm.. nie widzialem jeszcze samochodu z tak piekna linia, podobal sie przez 11 lat produkcji i nadal sie podoba, one cos w sobie maja
carlos - 22 Październik 2007, 12:19
MikiPOZ napisał/a: | no wlasnie i tez coś sie nie zgadza w124 maja wloty w przypadku
250 Turbo
300 24v
300 Turbo
albo poprostu mialy cos z blotnikami albo poprostu ktoś sobie wymienil bo lepiej wygladaja. Spójrz na inne 124 w tych silnikach i 2,5 nie maja wlotow maja je tylko turbo i 24v . Pozdrawiam |
Kiepska spostrzegawczość, wloty w błotnikach mają wersje z turbo oraz silniki diesela wielozaworowe czyli 250d 20V i 300d 24V. Innymi słowy większość fabrycznych E-klas
Rafuss - 22 Październik 2007, 12:37
Dzwoniłem do gościa i niestety auto już zarezerwowane poszło w zasadzie na pniu
MikiPOZ - 22 Październik 2007, 19:26
carlos napisał/a: | Kiepska spostrzegawczość, wloty w błotnikach mają wersje z turbo oraz silniki diesela wielozaworowe czyli 250d 20V i 300d 24V. Innymi słowy większość fabrycznych E-klas |
no wlasnie pozniej uswiadomilem sobie ze 250 20V mialy tez wloty te zwykle starsze silniczki 2,5d nie mialy
Rafuss - 22 Październik 2007, 21:55
Panowie czyli każdy W-124 z silnikiem 250D w E klasie ma wlot na błotniku???
MikiPOZ - 22 Październik 2007, 22:18
posiadaja :
250 20V
300 24V
300 Turbo czyli wielozaworowe + turbo
Patryk - 25 Październik 2007, 17:23
Rafuss. Wydaje mi się że znalezienie zdrowego W124 z "niewielkim" przebiegiem jest wręcz niemożliwe. Znacznie łatwiej będzie znaleźć w202.
Razem z ojcem sprzedaliśmy "balerony" ( 200Dauto. i 250 D manual) ze względu na blachę.
Czas odciska piętno nawet na tak dobrych autach.
PZDR i życzę udanego zakupu.
PS. Szkoda że post nie ukazał się tydzień wcześniej, bo sprzedaliśmy w202, wprawdzie C200D, ale igiełka, Esprit, 1995, założone zderzaki i progi po lifcie, z Francji z ori przebiegiem 178000 km. 6 lat u nas.
Rafuss - 25 Październik 2007, 18:02
Masz rację kolego na dobrego wymazonego 124 nie ma co już za bardzo liczyć no i z duchem czasu takze należy iść więc już podjołem decyzję z Żonką ze kupimy Celinkę lecz jeszcze muszę dokulać parę złoty na taką jakąś fajna chciałbym chyba z motorem 250D z racji mniejszej awaryjności bo te 2,2 z Lukasem to wielka loteria zresztą jestem w trakcie czytania forum w temacie kupna C klassy i zdobywanie na jej temat info. Pozdrawiam
|
|
|