Mercedes W210 (okularnica) - 2.2 CDi jak jest zminy odpala jak ciepy nie
caytol - 30 Październik 2007, 23:25 Temat postu: 2.2 CDi jak jest zminy odpala jak ciepy nie Witam prosze o ratunek co moze byc przyczyna jak jest zimny odpala jak cieply nie moge go odpalic kreci i kreci az aku siada i nie odpali jak ostygnie choidzi ok. Na wolnych obrotach jakby byjal raz wyzsze raz mizsze obroty jak pojedzie kawalek normuje sie z obrotami . Ale nie odpala jak jest cieplu prosze o porade 504868500 //// gg 3544496 e-mejl caytoll@wp.pl. Prosze o pomoc
carlos - 31 Październik 2007, 17:41
caytol, podpiąć komputer i zobaczyć co wyskoczy. W przeciwnym wypadku można wróżyć i gdybać
waldek500 - 1 Listopad 2007, 13:48
pojedz do bydgoszczy do menadzera o wie co jest hehe. ja tez wiem, ale sam i tak tego nie zdiagnozujesz.
pozdro.
pstrag - 1 Listopad 2007, 13:56
caytol, a co ty masz na lusterkach ? Wstyd
caytol - 3 Listopad 2007, 00:15 Temat postu: Komputer pokazał 236 jednostek na 380 - cisnienia pompa 2.2 Komputer pokazal jak wtemacie cisnienie tego typu. Facet mowi ze to jakis zawor albo pompa wtryskowa daje za male cisnienie co robic . Slabo zapala a jak sie rozgrzeje prawie wcale nie zapala. - jak sadzicie czy to mogla pojsc pompa wtrysowa????? wymienilem filtr paliwa i facet mowi zeby zamontowac zawor na przewodzie paliwowym zawor ze paliwo sie nie cofa czyli leci w jedna strone coz czynic . dalej .Ktos pomoze???????? zawor na foto . co o tym myslicie?????
No i wlasnie wymienilem przewody zamontowalem nawet to cudo
i nic tak samo takie same objawy tak samo zapala to znaczy zapalil ale po zgaszeniu /wylaczeniu silnika klapa .
Juz nie mam pomyslu chyba nowa pompa paliwowa .
waldek500 - 4 Listopad 2007, 00:43
to nie jest pompa nie pakuj sie w koszta
ile chcesz za taki popsuty samochód i który to rok co ma itd.???
caytol - 4 Listopad 2007, 11:31
Podaj prosze jakis telefo dane firmy gdzie moge sie zglosic w bydgoszczy u menagera nie wiem gdzie to jest .
[ Dodano: 6 Listopad 2007, 09:39 ]
a wiec . Po pierwsze akumlator - zmiana 72 ah . A co do cisnienia na pompie wyiana zaciskow na wszystkich przewodach i mikro przeciek powietrza na filtrze paliwa. wymiana przewodow paliwowych w komorze silnka na doprowadzenie 10 mm odplyw 8 mm zawor zwrotny na odplywie. doprowadzenie do pompy przewod 8mm . Dziala.
Anonymous - 30 Grudzień 2007, 11:06
spróbuj poruszyc temat na dobrej stacji która ma typowy program m-sa, a chodzi o doładowanie i wylot spaliń, powiem prosto miałem coś podobnego. z tego co piszesz
przy nagrzanym silniku zatka katalizator i auto nie pali bądx pali ciężko. Jeśli masz jeszcze
katalizatory bo są dwa i masz przejechane ponad 150 tys to może sprawdzić ten ostatni.
pawel85 - 10 Kwiecień 2008, 15:10
Bodek
Możesz rozwinąc trochę temat z tym problemem z odpalaniem ciepłego silnika?Auto to w210 2.2 CDI.Na zimnym odpala bez problemu ale na ciepłym kręci i kręci.Jeżeli możesz to opisz co należy zrobic z tematem bo troche to irytuje...zwłaszcza w mercedesie.Padł pomysł że to wtrysk lub czujnik na listwie ale może rzeczywiscie masz racje z tym katalizatorem.Napisz w wolnej chwili co i jak bo temat jest w miarę pilny.
Jezeli nie masz czasu zeby pisac to wyslij mi nr.do Ciebie.
Pozdrawiam
waldek500 - 11 Kwiecień 2008, 07:11
sam nic nie wymyslisz.
pozdro.
pawel85 - 11 Kwiecień 2008, 11:37
waldek500 napisał/a: | sam nic nie wymyslisz.
pozdro. |
No to mi podpowiedziałes...
grzesiekx - 14 Kwiecień 2008, 14:28
waldek500 napisał/a: | pojedz do bydgoszczy do menadzera o wie co jest hehe. ja tez wiem, ale sam i tak tego nie zdiagnozujesz.
pozdro. |
waldek500 napisał/a: | ile chcesz za taki popsuty samochód i który to rok co ma itd.??? |
Napisał byś koledze o co mniej więcej chodzi, a nie cwaniaka zgrywasz
jacopol1 - 17 Kwiecień 2008, 10:52
taki sam przypadek miał ktos z mojej rodziny w oplu omedze jak był zimny to palił bez kłopotu jak ciepły to nie.Wymieniane filtry , pompa , swiece.Ojciec wymienił uszczelkę pod głowica i pali jak jest zimny i jak jest ciepły. moze i tu masz taką samą przyczynę
|
|
|