Nadwozie i wnętrze - Jak to jest z tą regulacją kierownicy
jacon - 6 Listopad 2007, 21:04
Ja naprawdę kocham ale nie mogę zrozumieć dlaczego w C klasie tej regulacji niema
oliva - 6 Listopad 2007, 21:30
C-klasa jest następcą 190-ki a więc jest to niższa klasa i może między innymi w ten sposób chcieli obniżyć koszty produkcji a co za tym idzie cenę pojazdu.
makawel - 6 Listopad 2007, 22:01
voshon napisał/a: | Zły humorek bo wybory nie po myśli kolegi się ułożyły | wybory dobre a nawet bardzo dobre bo glosowalem na lid
jjankiello - 7 Listopad 2007, 04:07
voshon napisał/a: | lubię mieć podparte uda w czasie jazdy |
Jest jeszcze dodatkowo regulacja wysokości przedniej krawędzi siedzenia, mnie tam ona wystarcza...
mbsly - 9 Listopad 2007, 02:47
ja posiadam regulacje kierownicy.jest to tylko regulacja wzdluzna czyli blizej-dalej. pozdr
regulacja jest mechaniczna i wyglada tak:
Pioterek - 11 Lipiec 2011, 22:57
Witam,
Zrobię mały odkop, ale mam nadzieję, że tytuł "Górnik roku" dostanie ktoś inny
A więc realizuję powoli swój prodżekt doposażania auta w różne bajery, no i zakupiłem regulowaną kolumnę, dlatego pytanie moje jest następujące: kto montował taki wypas i może coś rozjaśnić w temacie?
Wiem, że adikis przerabiał temat i liczę na jego uwagi , ale może jeszcze ktoś?
Chodzi mi o to czy nie trzeba wywalać deski, jak ze stacyjką, czy trzeba wywalać zegary itp. itd. ???
Pozdrawiam
AG80 - 12 Lipiec 2011, 10:40
Nie wiem jak w W202 ale w autkach typu punto, grande punto, panda, 500, corsa, ypsylon, nie trzeba wyjmować deski. Zdejmuje się tylko osłony i demontuje/montuje całą kolumnę. Sądzę, że w każdym aucie jest tak samo...
Javoreczek - 12 Lipiec 2011, 10:53
Zegary trzeba wywalić, bo wtedy dopiero masz dostęp do dwóch śrubek.
maurycy - 12 Lipiec 2011, 17:04
Javoreczek napisał/a: | Zegary trzeba wywalić, bo wtedy dopiero masz dostęp do dwóch śrubek. |
Adikis twierdzi że nie mi również wydaje się że nie trzeba
wystarczy odkręcić śrubę u dołu i pyk kolumna w rękach
ofc kierownice także trzeba odkręcić no i te plastiki wszystkie
Pioterek - 13 Lipiec 2011, 13:47
Dzięki chłopy: kolumna przyjechała, więc w wolnej chwili powalczę z tematem. Może wykonam manuala
maurycy - 13 Lipiec 2011, 14:23
Pioterek napisał/a: | Może wykonam manuala |
nie może tylko masz wykonać hehe
przyda mi się później
masz wszystko ?? tzn plastiki dzwignie itp ??
Pioterek - 13 Lipiec 2011, 15:21
maurycy napisał/a: |
nie może tylko masz wykonać hehe |
Dobra, dobra będę cykał fotki
maurycy napisał/a: | masz wszystko ?? tzn plastiki dzwignie itp ?? |
Mam całą kolumnę z przyciskiem blokującym i linką. Osłona pod kierownicą jest taka sama, i wydaje mi się, że osłona kolumny też. Muszę jeszcze dokupić węższą rączką do odblokowywania hamulca postojowego i mam nadzieję, że będzie wszystko si.
Jak coś jeszcze będzie nie halo to trzeba będzie dokupić.
Tony J. - 13 Lipiec 2011, 17:17
Zegary trzeba wyjąć, chyba że ktoś ma dwa nadgarstki i małe dłonie.Ogólnie kolumnę wyjmuje się góra 10min jak się ma trochę wprawy i porządne klucze i nikt nie zawraca ci gitary. Jedynie co to warto zdjąć sobie od razu taśmę, żeby nie zerwać jak się rozepnie kolumnę na dole.
jacon - 20 Lipiec 2011, 19:03
A jak jest z tą stacyjką trzeba ją zdemontować czy razem z całą kolumną się demontuje bez problemu???? mam autko przed liftem jeśli jest jakaś różnica w demontażu.
Właśnie tak jak kolega Pioterek zakupiłem regulowaną kolumnę i na dniach będę montował, czekam na zamówione graty w serwisie czyli ten mechanizm blokujący bo składa się z kilku elementów: nakładka nr 1404620695
uchwyt nr 1404620269
dzwignia nr 1404600346
śruba nr 000000000530
rączka ręcznego nr 2024270320
Całość wyniesie mnie 200 parę zł, myślę że gra warta świeczki, a tak wygląda kolumna regulowana przedliftowa
Pioterek i jak zamontowałeś już?
Tony J. - 20 Lipiec 2011, 22:19
Stację wyjmujesz z kolumną.
|
|
|