To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Wymiana termostatu w CDI

adikis - 13 Luty 2011, 09:54

a mi oryginalny termostat padł po 1.5 miesiąca co o tym sądzicie zauważyłem że w układzie chłodzącym jest bardzo wysokie ciśnienie czy mógł się od tego zepsuć
no i skąd tak duże ciśnienie płyn w zbiorniczku z max schodzi do minimum czyżbym miał gdzieś powietrze w układzie lub niesprawny silnik (uszczelka pod głowicom czy coś w tym stylu) ale ani wody w oleju ani oleju w wodzie niema i nic nie ubywa :roll:

carlos - 13 Luty 2011, 13:42

Cytat:
a mi oryginalny termostat padł po 1.5 miesiąca co o tym sądzicie zauważyłem że w układzie chłodzącym jest bardzo wysokie ciśnienie czy mógł się od tego zepsuć

Nie.
Układ chłodzenia w MB jest układem ciśnieniowym stąd wysokie ciśnienie.
adikis napisał/a:
no i skąd tak duże ciśnienie płyn w zbiorniczku z max schodzi do minimum

W jakich warunkach? jeśli podczas jazdy ubywa płynu to proponuję poszukać wycieku na początek

adikis - 13 Luty 2011, 14:54

carlos napisał/a:
adikis napisał/a:
no i skąd tak duże ciśnienie płyn w zbiorniczku z max schodzi do minimum

W jakich warunkach? jeśli podczas jazdy ubywa płynu to proponuję poszukać wycieku na początek
_________________

jak odkręcę korek od zbiorniczka to wraca na max płynu nie ubywa ale jakby się ściskał :roll:

janucha78 - 13 Luty 2011, 16:09

adikis napisał/a:
carlos napisał/a:
adikis napisał/a:
no i skąd tak duże ciśnienie płyn w zbiorniczku z max schodzi do minimum

W jakich warunkach? jeśli podczas jazdy ubywa płynu to proponuję poszukać wycieku na początek
_________________

jak odkręcę korek od zbiorniczka to wraca na max płynu nie ubywa ale jakby się ściskał :roll:

To raczej normalne.U mnie jest tak samo ze po otwarciu korka poziom sie sporo podnosi.

adikis - 13 Luty 2011, 17:26

to od czego ten termostat się rozwalił :x
Senior - 13 Luty 2011, 19:27

Może być uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego , spróbować go wyczyścić lub wymienić koszt nie powinien być wysoki pozdrowienia Jerzy!
adikis - 13 Luty 2011, 20:19

Senior napisał/a:
Może być uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego , spróbować go wyczyścić lub wymienić koszt nie powinien być wysoki pozdrowienia Jerzy!

wymienię z ciekawości mam 3 takie zbiorniczki z korkiem :wink:

tom1245 - 13 Luty 2011, 21:49

adikis bo ten termostat był używka wymyta :?:
adikis - 13 Luty 2011, 22:16

tom1245, był nowy to nic ze na włochy ale był nowy
badmojo - 14 Luty 2011, 09:50

adikis napisał/a:
tom1245, był nowy to nic ze na włochy ale był nowy

Jeśli kupiłeś go w ASO i masz paragon, to go reklamuj. Ja mam podobny przypadek, ale nie mam już paragonu. Jak dzwoniłem do ASO w tej sprawie, to powiedzieli, że jak mam paragon a termostat jest rzeczywiście padnięty, to wymienią za free.
Co do zatkanego korka w zbiorniczku. Jak go sprawdzić? Może to nie termostat jest padnięty tylko korek nie wyrównuje ciśnienia i wyrównuje je termostat. Dobrze myślę?

adikis - 17 Marzec 2011, 23:51

ogólnie coraz bardziej jestem przekonany ze to uszczelka pod głowico lub głowica i stąd to ciśnienie w układzie chłodzącym :roll:
Rafi - 18 Marzec 2011, 10:10

A te grube przewody masz twarde?
adikis - 19 Marzec 2011, 16:02

Rafi, twarde to mało powiedziane ale mam drugi silnik i go wsadze myślę ze nie będę tego naprawiał bo za duży koszt by był żeby zrobić to tak jak bym chciał
TM - 24 Marzec 2011, 05:22

Jakiej firmy zamiennik do :mb: 200/220 cdi koledzy proponują?
carlos - 24 Marzec 2011, 18:14

Założyłem ostatnio Gates'a


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group