Ogólnie o C-klasie - archiwum - Co to jest - 3 zdjęcia z komory silnika
Gri - 22 Listopad 2007, 12:48 Temat postu: Co to jest - 3 zdjęcia z komory silnika Może ktoś wie co to za urządzenia.
Kiepsko te zaznaczenia mi wyszły ale może coś dopiszę:
1, 2, 3, po stronie kierowcy, 1 i 2 na chłodnicy.
5 od strony lewej patrząc z przodu na chłodnicy
4. po stronie prawej patrząc od przodu (strona kierowcy)
Ach ta ciekawość.
Adaśko - 22 Listopad 2007, 13:02
Witam. Na pierwszym zdjęciu nr3 to zbiornik od wspomagania kierownicy, resztę nie wiem.
Marcin13736 - 22 Listopad 2007, 21:24
na ostatniej (4) fotce to czujnik podciśnienia. U mnie jest podłączony do kolektora ssącego. Jak kupiłem autko, to przewód tego czujnika był dziurawy i autko nie miało mocy. Na pierwszej (1) to jak się nie mylę sprężarka klimatyzacji.
janucha78 - 22 Listopad 2007, 21:37
nr 5 to zawór podcisnienia który steruje sprężarką.nr 4 moze sie myle ale to chyba czujnik ciśnienia doładowania.nr 2 to chyba tylko jakas kostka.
Gri - 23 Listopad 2007, 17:40
5 i 1 to na pewno coś od ciśnienia powietrza i oba są identyczne - te same numery mają. Idą przewody od nich do regulacji świateł ale jeszcze gdzieś, nie wiem gdzie.
waldek500 - 25 Listopad 2007, 13:45
to zawory do właczania turbosprezarki i egr. ogólnie mówiac. czesto sie to psuje radze zapamietac. jak nie bedzie dzialac turbina to najpierw ten zaworek sprawdzic a pozniej wymieniac turbo
Gri - 26 Listopad 2007, 09:16
czy o tych zaworach to mówimy o 5 i 1. To ważna wiadomość
janucha78 - 3 Październik 2008, 20:56
no witam ponownie.podepne sie pod temacik bo tutaj jest fotka która przedstawia zaworek sterujacy turbinka.chodzi o element zaznaczony nr 5.po zgaszeniu silnika przez jakies 5 sekund słychac z niego wyrazny odgłos syczenia tak jak by była jakas nieszczelnośc.dodam ze wezyki pociśnienia które do niego idą są ok.no i teraz pytanie do posiadaczy cdi czy u was tez sie tak robi?jakos mam wrażenie że ostatnio ucieklo mu pare kucyków.
apurc - 28 Grudzień 2008, 19:36
janucha78 napisał/a: | no witam ponownie.podepne sie pod temacik bo tutaj jest fotka która przedstawia zaworek sterujacy turbinka.chodzi o element zaznaczony nr 5.po zgaszeniu silnika przez jakies 5 sekund słychac z niego wyrazny odgłos syczenia tak jak by była jakas nieszczelnośc.dodam ze wezyki pociśnienia które do niego idą są ok.no i teraz pytanie do posiadaczy cdi czy u was tez sie tak robi?jakos mam wrażenie że ostatnio ucieklo mu pare kucyków. |
Witam u mnie podobnie zaworki syczały po zgaszeniu silnika. Dzisiaj już ich nie słyszałem czyżby padły????
Borat - 1 Styczeń 2009, 21:36
u mnie tez tak lekko syczy przez chwile po zgaszeniu silnika... czy to normalny objaw?
keymannn - 26 Marzec 2010, 01:51
Borat napisał/a: | u mnie tez tak lekko syczy przez chwile po zgaszeniu silnika... czy to normalny objaw? |
Podpinam i odświeżam jako kolejny... U mnie to "coś" nr 5 syczy jakąś minutę po zgaszeniu silnika? Ustalił ktoś, czy tak ma być??
Daniel - 26 Marzec 2010, 10:22
Gwoli ścisłości - element nr 4 to jest sterowanie klapami w kolektorze ssącym. Obok niego jest czujnik nadciśnienia (doładowania).
janucha78 - 26 Marzec 2010, 21:59
Cytat: | Wysłany: Dzisiaj 9:22
Gwoli ścisłości - element nr 4 to jest sterowanie klapami w kolektorze ssącym. Obok niego jest czujnik nadciśnienia (doładowania). |
Zgadza sie.Niestety chyba mam uszkodzony ten elektrozawór bo po uruchomieniu silnika klapki sie nie zamykaja.
Daniel - 26 Marzec 2010, 23:05
janucha78 napisał/a: | Niestety chyba mam uszkodzony ten elektrozawór bo po uruchomieniu silnika klapki sie nie zamykaja. |
Zauważyłem, że klapy ruszają dopiero przy rozgrzanym silniku.
janucha78 - 27 Marzec 2010, 13:46
Cytat: | Wysłany: Wczoraj 22:05
janucha78 napisał/a:
Niestety chyba mam uszkodzony ten elektrozawór bo po uruchomieniu silnika klapki sie nie zamykaja.
Zauważyłem, że klapy ruszają dopiero przy rozgrzanym silniku. |
No własnie sie zastanawiam czy musza byc spelnione jakies dodatkowe warunki do zamkniecia klapek.Po połaczeniu wezykow na stale klapki sie zamykaja,wiec tylko zawor nie przepuszcza podcisnienia.
|
|
|