To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - coś z układem paliwowym auto nie pali...

borek25wawa - 15 Grudzień 2007, 21:50
Temat postu: coś z układem paliwowym auto nie pali...
witam ja mam także problem z pompą wtryskową jednak troszke inny. to znaczy początkowo zaczęło sie tak ze samochod nie zapalił zatrząś sie i zgasł i następnie nie chciał odpalić, u mechanika odpowetrzyli go zatankowali i było git, jednak jak paliwo zeszło poniżej pół baku znowu nie chciał zapalić, następnie wynmieniono przeowdy paliwowe oringi przewodówi miało być git, znowu zatankowałem do pełna i jak paliwo zeszło poniżej pół baku to znów nie chcial palić. odstawiłem do warsztatu oni go odpalili i stwierdzili że w przewodach jest powietrze więc wymienili te przewody przy pompie i nadal nie pomogło tylko auto teraz nie chce wogóle zapalić w przewodach widać że jest paliwo a auto nie pali z pompy nie idzie paliwo. czy ktoś moze wie o co chodzi bo auto już prawie miesiąc zamiast jeździć to buja sie po warsztatach. z góry dziękuje i pozdrawiam (auto to c 250td)
MikiPOZ - 15 Grudzień 2007, 23:33

bylo duzo o tym pisane wystarczy opcja szukaj....


albo zaworek zwrotny albo wystarczy zrobic malutkie odpowietrzenie ale w baku od paliwa bo powstaje cisnienie...

Marcin13736 - 16 Grudzień 2007, 00:32

kolego a jaki silnik? napisz będzie łatwiej o radę jaka pompa Lukas czy bosch (bo domyslam się, że to diesel). Więcej info pliiss
pstrag - 16 Grudzień 2007, 00:34

Marcin13736, kolega napisał na koncu ze 250 TD czyli bosch czytaj uważnie ;)
borek25wawa - 16 Grudzień 2007, 23:01

MikiPOZ napisał/a:
bylo duzo o tym pisane wystarczy opcja szukaj....


albo zaworek zwrotny albo wystarczy zrobic malutkie odpowietrzenie ale w baku od paliwa bo powstaje cisnienie...



cóż to za zaworek zwrotny czy on jest umieszczony gdzieś w pompie wtryskowej, a co do odpowietrzania baku to w jaki sposób to zrobić???

MikiPOZ - 16 Grudzień 2007, 23:25

Zazwyczaj bezpośrednio przy pompie, zobacz dokąd idzie przewód zasilający od filtra i tam powinien być ten zawór

równiez mozesz dokupic zawór zwrotny z allegro i zalozyc go przed orginalnym a nie za....

Nadmierne podciśnienie w baku może ssać nieco paliwa z powrotem. Ale skoro się tworzy takie podciśnienie, to odpowietrznik zbiornika pewnie jest zapchany... Niestety, trzeba zejść pod autko, żeby go zobaczyć i oczyścić... Jest od spodu zbiornika wiec musisz zejsc pod autko....

zastanawia mnie jak to jest w mercedesach byc moze pompa w zbiorniku która ciagnie paliwo cos sie z nia stalo i bierze do pewnej wysokosci.... najpierw zobacz z odpowietzeniem i zaworkiem

makawel - 18 Grudzień 2007, 16:19

a pompe wtryskowa uszczelniales kolego moze tu lezy przyczyna ja tam np mialem ze pompa ciekla
Vito - 19 Grudzień 2007, 16:31
Temat postu: ODP
(nie wiem czy temat jeszcze aktualny)
Kolego Borek25wawa miałem podobnie tylko w C180 benzyna i na 100% pompa paliwa do wymiany ... zrobiłem to i autko aż sie prosi by depnąc... Pozdraviam 8)

borek25wawa - 19 Grudzień 2007, 21:32

no u mnie mówią coś o immobilajzerze że nie steruje jakąś listwą w pompie wtryskowej i nie ma wtrysku, wiesz może o co chodzi??
MikiPOZ - 19 Grudzień 2007, 21:41

borek25wawa, jak imobilizer to odrazu sie go pozbądź wielu forumowiczów mialo ten problem w tym także ja.

imobilizery w naszych Celinach i w dodatku silnikach 2,5 l czesto swirowaly... byl nawet temat o tym...

Ja imobilizera sie pozbylem a zrobilem to w taki sposob ze go ominelem i podlaczylem na tzw "krótko" zeby paliwo prze zniego nie przechodzilo tylko bezposrednio paru forumowiczow tez tak zrobilo i problem z glowy zero problemow a autko pali na dotyk

borek25wawa - 19 Grudzień 2007, 21:49

ale u mnie problem z immobilajzerem jest coś bardziej skomplikowany bo próbowali go podłączyć na krótko i też nie pali tylko coś mówią o tym że tam jest jeszcze jakieś jedno sterowanie tą listwą w pompie wtryskowej i samochód zachowuje sie tak że ta listwa jest cały czas w położeniu zero i nie daje paliwa.
MikiPOZ - 19 Grudzień 2007, 21:51

A jaki masz kluczyk ??

normalny ?
syzoryk?
czy rybke ?

borek25wawa - 19 Grudzień 2007, 21:51

scyzoryk
MikiPOZ - 19 Grudzień 2007, 21:55

to moze problem lezy wlasnie w kluczyku ?? nie rozlacza imobilizera .
ja bym szukal przyczyny nie w mechanicznych usterkach ale elektornicznych... typu sterowanie imobilzerem kluczyk

borek25wawa - 19 Grudzień 2007, 22:01

no właśnie jutro będę miał drugi kluczyk i sprawdze bo może faktycznie z tym coś jest nie tak może sie rozkodował albo coś w tym stylu, jak myślisz jest to prawdopodobne?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group