To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - C220 Problem z pompą?

luq - 29 Grudzień 2007, 10:32
Temat postu: C220 Problem z pompą?
W końcu udało mi się załatwić wszystkie (koszmarne) formalności związane z pierwszym zarejestrowaniem mojego :mb: w Polsce i mam kolejny problem.
Czy ktoś orientuje się co może być przyczyną gaśnięcia silnika przy zmianie biegów a konkretnie po wrzuceniu "luzu" gdy spadną obroty silnika pojawia się sygnalizacja w prawym górnym rogu "ESP"(tu mogę się mylić -nie pamiętam teraz dokładnie) w każdym razie po tej sygnalizacji silnik się wyłącza i muszę ponownie go uruchamiać... :(
Ten sam problem występuję przy jeździe z prędkością ok. 120 km/h

Znajomy mi doradzał skontrolować pompę paliwa ale niestety pobliski serwis do 5 stycznia zamknięty.

Jeśli ktoś się orientuje o co chodzi to bardzo proszę o jakąś radę.

Pozdrawiam

ADAMS - 29 Grudzień 2007, 13:35

Witam musisz jechac na diagnostyke komputerowa to wszystkiego sie dowiesz. Napisz czy pompa wtryskowa jest sucha nie cieknie paliwo z niej? Ta kontrolka to nie czasem EDC?
Saddam2005 - 29 Grudzień 2007, 14:13

Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik stopu jezeli Ci gasnie, musisz pojechac do jakiegos pompiarza, a jak chcesz sam sprawdzic to urchom silnik na jakas minute po czym zgaś i sprawdz czy pompa jest sucha ewntualnie popatrz na poduche silnika czy niema na niej ropki. Pozdro
Jary - 29 Grudzień 2007, 15:22

Posprawdzaj połączenia elektryczne (poczyść najpierw wszystkie styki) przy sterowaniu pompą :idea:
luq - 30 Grudzień 2007, 21:25

Dziękuje za wszystkie rady. Co do styków to wszystkie ok. Co do ropy to rzeczywiście są ślady... no i tak jak pisał Adams ta kontrolka to EDC. No nic nie wymyślę, musze czekać na pompiarza... Dzięki za rady.
ADAMS - 30 Grudzień 2007, 22:45

Witam to masz ten sam problem co ja. pompa sie rozszczelnila troche sie popytalem o koszty naprawy ok. 1000zł
luq - 31 Grudzień 2007, 14:56

No to mnie pocieszyłeś!... Ja dowiem się może 2 stycznia jak warsztat otworzą.
Mam cichą nadzieję że koszt naprawy będzie sporo niższy :P

Jary - 31 Grudzień 2007, 15:07

luq napisał/a:
Mam cichą nadzieję że koszt naprawy będzie sporo niższy


Jak uszczelnisz sam to wyjdzie poniżej 200 zet, tyle m/w kosztuje kpl uszczelek :idea:

ASPEN - 2 Styczeń 2008, 10:33

Może i uszczelnisz sam. Tylko żeby ją wyjąć trzeba po pierwsze parę elementów silnika wymontować. Potem prawidłowo pompę złożyć i USTAWIĆ. No i zamontować wszystko z powrotem. Przy okazji sprawdź w pompie elktromagnes. Może warto też przy ściągniętym kolektorze zainteresować się świecami żarowymi ? Nie znasz ich stanu. Latwo jest teraz je wykręcić , z dużo mniejszym prawdopodobieństwem zerwania gwintu.
luq - 2 Styczeń 2008, 14:21

No sam się w to raczej nie będę zabierał bo nie jest to moją mocną stroną. Auto dzisiaj zawiozłem do serwisu ale przez kolejki do piątku muszę czekać :(

... zobaczymy co tam na badaniu komputerowym znajdą.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group