Ogólnie o C-klasie - archiwum - C220 Problem z pompą?
luq - 29 Grudzień 2007, 10:32 Temat postu: C220 Problem z pompą? W końcu udało mi się załatwić wszystkie (koszmarne) formalności związane z pierwszym zarejestrowaniem mojego w Polsce i mam kolejny problem.
Czy ktoś orientuje się co może być przyczyną gaśnięcia silnika przy zmianie biegów a konkretnie po wrzuceniu "luzu" gdy spadną obroty silnika pojawia się sygnalizacja w prawym górnym rogu "ESP"(tu mogę się mylić -nie pamiętam teraz dokładnie) w każdym razie po tej sygnalizacji silnik się wyłącza i muszę ponownie go uruchamiać...
Ten sam problem występuję przy jeździe z prędkością ok. 120 km/h
Znajomy mi doradzał skontrolować pompę paliwa ale niestety pobliski serwis do 5 stycznia zamknięty.
Jeśli ktoś się orientuje o co chodzi to bardzo proszę o jakąś radę.
Pozdrawiam
ADAMS - 29 Grudzień 2007, 13:35
Witam musisz jechac na diagnostyke komputerowa to wszystkiego sie dowiesz. Napisz czy pompa wtryskowa jest sucha nie cieknie paliwo z niej? Ta kontrolka to nie czasem EDC?
Saddam2005 - 29 Grudzień 2007, 14:13
Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik stopu jezeli Ci gasnie, musisz pojechac do jakiegos pompiarza, a jak chcesz sam sprawdzic to urchom silnik na jakas minute po czym zgaś i sprawdz czy pompa jest sucha ewntualnie popatrz na poduche silnika czy niema na niej ropki. Pozdro
Jary - 29 Grudzień 2007, 15:22
Posprawdzaj połączenia elektryczne (poczyść najpierw wszystkie styki) przy sterowaniu pompą
luq - 30 Grudzień 2007, 21:25
Dziękuje za wszystkie rady. Co do styków to wszystkie ok. Co do ropy to rzeczywiście są ślady... no i tak jak pisał Adams ta kontrolka to EDC. No nic nie wymyślę, musze czekać na pompiarza... Dzięki za rady.
ADAMS - 30 Grudzień 2007, 22:45
Witam to masz ten sam problem co ja. pompa sie rozszczelnila troche sie popytalem o koszty naprawy ok. 1000zł
luq - 31 Grudzień 2007, 14:56
No to mnie pocieszyłeś!... Ja dowiem się może 2 stycznia jak warsztat otworzą.
Mam cichą nadzieję że koszt naprawy będzie sporo niższy
Jary - 31 Grudzień 2007, 15:07
luq napisał/a: | Mam cichą nadzieję że koszt naprawy będzie sporo niższy |
Jak uszczelnisz sam to wyjdzie poniżej 200 zet, tyle m/w kosztuje kpl uszczelek
ASPEN - 2 Styczeń 2008, 10:33
Może i uszczelnisz sam. Tylko żeby ją wyjąć trzeba po pierwsze parę elementów silnika wymontować. Potem prawidłowo pompę złożyć i USTAWIĆ. No i zamontować wszystko z powrotem. Przy okazji sprawdź w pompie elktromagnes. Może warto też przy ściągniętym kolektorze zainteresować się świecami żarowymi ? Nie znasz ich stanu. Latwo jest teraz je wykręcić , z dużo mniejszym prawdopodobieństwem zerwania gwintu.
luq - 2 Styczeń 2008, 14:21
No sam się w to raczej nie będę zabierał bo nie jest to moją mocną stroną. Auto dzisiaj zawiozłem do serwisu ale przez kolejki do piątku muszę czekać
... zobaczymy co tam na badaniu komputerowym znajdą.
|
|
|