To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Luzy na sworzniach.

Kruk - 6 Maj 2010, 11:57

Camel- napisał/a:
U mnie prawy padł przy 170kmh...



Camel Szybko jechałeś :mrgreen: :mrgreen:

mchali - 6 Maj 2010, 12:06

no a u mnie lewy kolo 340tys, i pare tygodni temu prawy 370tys, myślę że fabryczne raczej nie były przy tym przebiegu :)
Camel- - 6 Maj 2010, 12:23

corvus-corax, no właśnie to zauważyłem :mrgreen:
andrzej ulinski - 6 Maj 2010, 21:20

U mnie siedzialy oryginalne przy 285 000 km!Jest to mozliwe?Wymienilem na Lemfordera.
Javoreczek - 7 Maj 2010, 09:48

andrzej ulinski napisał/a:
U mnie siedzialy oryginalne przy 285 000 km!Jest to mozliwe?


Jak najbardziej. Fiatem zrobiłem 270kkm na oryginalnych sworzniach, więc dlaczego Mercedes miałby nie dać rady.
Moja :mb: jest aktualnie w warsztacie. Padł mi m. in. lewy sworzeń po 250kkm. Prawy ponoć jeszcze ok.

Przemek - 7 Maj 2010, 20:47

ALE LIPA JAKAS WYSZLA PO WYMIANIE SWORZNIA..........:(

wyglada na to ze chyba zbieznosc sie rozjechala a ja nic innego nie ruszalem oprocz wykrecenia 2 śrub sworznia i wymiany na nowy. Teraz kierownica jest minimalnie skrecona w lewo w czasie jazdy gdy auto jedzie prosto........... panowie co moglem skopac ? moze za mocno skrecilem druga czesc sworznia - tam gdzie nie ma kolka ustalajacego, czy po wymianie sworznia rozchodzi sie zbieznosc ?

Jary - 7 Maj 2010, 20:53

Przemek napisał/a:
...panowie co moglem skopac ?


Jeśli nie ruszałeś drążków kierowniczych, to nic, chyba że zbieżność była ustawiona na niesprawnym sworzniu :wink:

Łukasz - 7 Maj 2010, 20:56

Jary napisał/a:

Jeśli nie ruszałeś drążków kierowniczych, to nic, chyba że zbieżność była ustawiona na niesprawnym sworzniu :wink:

I to jedyne wyjaśnienie. No chyba że zaliczyłeś jakąś duużą dziurę.

janucha78 - 7 Maj 2010, 21:25

Przemek napisał/a:
ALE LIPA JAKAS WYSZLA PO WYMIANIE SWORZNIA..........:(

wyglada na to ze chyba zbieznosc sie rozjechala a ja nic innego nie ruszalem oprocz wykrecenia 2 śrub sworznia i wymiany na nowy. Teraz kierownica jest minimalnie skrecona w lewo w czasie jazdy gdy auto jedzie prosto........... panowie co moglem skopac ? moze za mocno skrecilem druga czesc sworznia - tam gdzie nie ma kolka ustalajacego, czy po wymianie sworznia rozchodzi sie zbieznosc ?

U mnie było podobnie bo zbieznosc była ustawiona na starym sworzniu.Z tego co napisałes wczesniej to sworzen wybiłes bez problemu wiec uszkodzenie czegos przy tym zabiegu raczej odpada.

Camel- - 8 Maj 2010, 11:56

Ja też po wymienie sworznia musiałem ustawiać zbieżność ;) Poprawiłem tylko to jedno koło i jest ok :)
topol - 8 Maj 2010, 11:59

janucha78, tak, rozchodzi się...
Przemek - 8 Maj 2010, 13:38

Dzis zrobilem zbieznosc u fachowca - jakis jeden parametr po wymianie sworznia odbiegal od normy i dlatego kierownica byla lekko w lewo zeby utrzymac tor jazdy na wprost a poza tym powiedzial ze reszta kątów jest idealna i poprawil tylko to co bylo powodem.
janucha78 - 8 Maj 2010, 17:10

topol napisał/a:
janucha78, tak, rozchodzi się...

Nie bardzo wiem o co chodzi :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group