Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Luzy na sworzniach.
Kruk - 6 Maj 2010, 11:57
Camel- napisał/a: | U mnie prawy padł przy 170kmh... |
Camel Szybko jechałeś
mchali - 6 Maj 2010, 12:06
no a u mnie lewy kolo 340tys, i pare tygodni temu prawy 370tys, myślę że fabryczne raczej nie były przy tym przebiegu
Camel- - 6 Maj 2010, 12:23
corvus-corax, no właśnie to zauważyłem
andrzej ulinski - 6 Maj 2010, 21:20
U mnie siedzialy oryginalne przy 285 000 km!Jest to mozliwe?Wymienilem na Lemfordera.
Javoreczek - 7 Maj 2010, 09:48
andrzej ulinski napisał/a: | U mnie siedzialy oryginalne przy 285 000 km!Jest to mozliwe? |
Jak najbardziej. Fiatem zrobiłem 270kkm na oryginalnych sworzniach, więc dlaczego Mercedes miałby nie dać rady.
Moja jest aktualnie w warsztacie. Padł mi m. in. lewy sworzeń po 250kkm. Prawy ponoć jeszcze ok.
Przemek - 7 Maj 2010, 20:47
ALE LIPA JAKAS WYSZLA PO WYMIANIE SWORZNIA..........:(
wyglada na to ze chyba zbieznosc sie rozjechala a ja nic innego nie ruszalem oprocz wykrecenia 2 śrub sworznia i wymiany na nowy. Teraz kierownica jest minimalnie skrecona w lewo w czasie jazdy gdy auto jedzie prosto........... panowie co moglem skopac ? moze za mocno skrecilem druga czesc sworznia - tam gdzie nie ma kolka ustalajacego, czy po wymianie sworznia rozchodzi sie zbieznosc ?
Jary - 7 Maj 2010, 20:53
Przemek napisał/a: | ...panowie co moglem skopac ? |
Jeśli nie ruszałeś drążków kierowniczych, to nic, chyba że zbieżność była ustawiona na niesprawnym sworzniu
Łukasz - 7 Maj 2010, 20:56
Jary napisał/a: |
Jeśli nie ruszałeś drążków kierowniczych, to nic, chyba że zbieżność była ustawiona na niesprawnym sworzniu |
I to jedyne wyjaśnienie. No chyba że zaliczyłeś jakąś duużą dziurę.
janucha78 - 7 Maj 2010, 21:25
Przemek napisał/a: | ALE LIPA JAKAS WYSZLA PO WYMIANIE SWORZNIA..........:(
wyglada na to ze chyba zbieznosc sie rozjechala a ja nic innego nie ruszalem oprocz wykrecenia 2 śrub sworznia i wymiany na nowy. Teraz kierownica jest minimalnie skrecona w lewo w czasie jazdy gdy auto jedzie prosto........... panowie co moglem skopac ? moze za mocno skrecilem druga czesc sworznia - tam gdzie nie ma kolka ustalajacego, czy po wymianie sworznia rozchodzi sie zbieznosc ? |
U mnie było podobnie bo zbieznosc była ustawiona na starym sworzniu.Z tego co napisałes wczesniej to sworzen wybiłes bez problemu wiec uszkodzenie czegos przy tym zabiegu raczej odpada.
Camel- - 8 Maj 2010, 11:56
Ja też po wymienie sworznia musiałem ustawiać zbieżność Poprawiłem tylko to jedno koło i jest ok
topol - 8 Maj 2010, 11:59
janucha78, tak, rozchodzi się...
Przemek - 8 Maj 2010, 13:38
Dzis zrobilem zbieznosc u fachowca - jakis jeden parametr po wymianie sworznia odbiegal od normy i dlatego kierownica byla lekko w lewo zeby utrzymac tor jazdy na wprost a poza tym powiedzial ze reszta kątów jest idealna i poprawil tylko to co bylo powodem.
janucha78 - 8 Maj 2010, 17:10
topol napisał/a: | janucha78, tak, rozchodzi się... |
Nie bardzo wiem o co chodzi
|
|
|