To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Falujące obroty na biegu jałowym

zakk87 - 1 Wrzesień 2014, 07:58

Przeglądałem wiązkę przewodów i u mnie jest spoko, natomiast kupiłem używany przepływomierz tutaj na forum i powiem szczerze samochód jeździ bajka. Zero szarpania, obroty spadają idealnie i nie powoduje to rzucania całą budą przy redukcji. Falowanie obrotów też zniknęło.
barto125 - 14 Październik 2014, 22:23

To i ja się podpytam.
Po odpaleniu obroty falują, 0-800, potrafi zgasnąć, na gazie problemu nie ma.
Po krótkim czasie od odpalenia też jest ok.
Obroty na P - ok. 1100, na D przy wciśniętym hamulcu ok. 600.
W czym szukać problemu?

C280 automat 1995 rok

perzu126 - 15 Październik 2014, 07:26

Po wrzuceniu D lub R normalny jest spadek obrotów w okolice 500 w przypadku 2,8. Falowanie już nie. Ale co może być to nie wiem. Może zacznij od najprostszego czyli przeczyszczenia przepsutnicy. Z tego co wiem to przepsutnicy ma swój własny sterownik.
AdrianSc - 15 Październik 2014, 09:49

U mnie przyczyna falujących obrotów i bujaniem budy na postoju był regulator ciśnienia paliwa czy jechałem na gazie czy na benzynie puszczał benzynę.Teraz obroty stoją w miejscu na światłach nie słyszę od pasażerów "jesteśmy na morzu".I benzyna nie znika w niewyjaśniony sposób.
adamd - 16 Październik 2014, 09:40

Mam pytanie: czy sitko pod przepustnicą pełni jednocześnie rolę uszczelki ? Bo innej tam uszczelki nie widziałem a to gumowe uszczelnienie na sitku nie wyglądało najlepiej.
TraczU - 16 Październik 2014, 10:01

adamd, tak, Oring na krawędzi jest uszczelką.
barto125 - 17 Październik 2014, 01:38

Jeszcze zauważyłem kilka rzeczy, po wrzuceniu D z P potrafi zgasnąć, przy P/N można go kręcić do oporu, nie odcina na 4000, na co w tym wypadku spojrzeć?
Adaśko - 17 Październik 2014, 17:21

barto125 napisał/a:
przy P/N można go kręcić do oporu, nie odcina na 4000,
Jak masz zagazowanego i na gazie to robi, to musisz z tym żyć.

[ Dodano: 17 Październik 2014, 17:22 ]
barto125 napisał/a:
Jeszcze zauważyłem kilka rzeczy, po wrzuceniu D z P potrafi zgasnąć,
Byłeś na SD?
barto125 - 17 Październik 2014, 17:38

Adaśko napisał/a:

Jak masz zagazowanego i na gazie to robi, to musisz z tym żyć.
Nie pomyślałem, że gaz nie odcina obrotów, na benzynie muszę sprawdzić.

Adaśko napisał/a:

Byłeś na SD?
Stacja diagnostyczna? Co ma do tego?
Gaśnie po puszczeniu hamulca.


Generalnie jestem umówiony na wtorek z elektrykiem i będziemy regenerować wiązkę, ale chciałbym wiedzieć jeszcze na co patrzeć.

Adaśko - 17 Październik 2014, 17:48

barto125 napisał/a:
Stacja diagnostyczna?
Podłączyć po komputer star diagnosis, a nie na stację diagnostyczną :wink:
barto125 - 17 Październik 2014, 19:11

Nie wiem, czy ktoś u mnie ma interfejs do starego merca, bo to analog jeszcze.
perzu126 - 17 Październik 2014, 21:18

Star diagnosis to komputer do Mercedesa. JA na Twoim miejscu zaczalbym od wiązki silnika. A dopiero na komputer
barto125 - 17 Październik 2014, 21:26

Jak mówiłem, z wiązką będziemy we wtorek walczyć. Nie jest źle, bo zawołał max 200 zł z moją pomocą.
perzu126 - 17 Październik 2014, 23:33

barto125, to po ogarnieciu wiązki szukaj problemów dopiero- jesli jeszcze będą
barto125 - 22 Październik 2014, 16:41

Wiązka przejrzana u elektryka, wszystko zaizolowane, gdzie była potrzeba to przewody wymienione i dalej to samo.
Czy można po wymianie wiązki wykonać reset komputera?
SD niestety nikt nie ma w mojej okolicy ;/
http://allegro.pl/interfe...html?source=mlt czy ten się nada interfejs?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group