Nadwozie i wnętrze - problem z odkreceniem kierownicy
Tońcio - 10 Styczeń 2012, 15:29
perzu126 napisał/a: | Ja również się męczyłem z odkręceniem. |
Nie wiedzieć czemu
perzu126 napisał/a: | Ale po pierwsze potrzebny naprawdę solidny imbus i długa przedłużka. |
Kluczyki z Tesco lub Biedronki zostawiamy do naprawy składaka Wigry3
Np taki link poglądowy http://www.ceneo.pl/showP...ductID=11205749
Pudzianem nie jestem- poszlo mi zwykłą terkotką.
perzu126 napisał/a: | Spokojnie blokada wytrzyma, w końcu po to jest, żeby wytrzymała |
Zapiąć blokade-naprężyć koło kierownicy-jednym pewnym pociągnieciem-musi się odkręcić
TraczU - 10 Styczeń 2012, 16:14
perzu126 napisał/a: | Spokojnie blokada wytrzyma, w końcu po to jest, żeby wytrzymała | jesteś pewny ;> jak kierownica nie jest ponad 10 lat od nowości nie odkręcana i sróba na klej
Ja taki pewien nie jestem ogyginalną kierownice która była u mnie nie zmianiana odkręcałem kluczami COVALA na przedłużce STANLEY-a 1 metrową rurą z kwasówki oczywiście nie samemu i nie na blokadzie.
Tońcio - 10 Styczeń 2012, 16:37
TraczU napisał/a: | oczywiście nie samemu i nie na blokadzie. |
I tu masz odpowiedz na Swoją mąrdęgę.
Poza tym nie ma znaczenia ile lat kiera była nieodkręcana. To nie podwozie. Klej służy tylko po to żeby ŚRUBA sama się nie odkręciła. To nie Hermetic, Distal czy inne ustrojstwo.
TraczU - 10 Styczeń 2012, 17:05
Tońcio, OK, odkręcajcie na blokadzie w przedlifcie OK ale cikawe który mądry zaryzykował by uszkodzeniem blokady elektromagnetycznej z polifta
pozdr.
|
|
|