To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Mercedes W210 (okularnica) - Centrlany zamek w W210 -> jedna wielka zagadka

alan81 - 7 Sierpień 2008, 22:30

Witam wszystkich
Mam wielką prośbę. Kupiłem Clk z 97roku z silnikiem 2.0 136ps automat nr WDB2083351F008857
w którym jest spalona pompka centralnego zamka. Chciałem kupić używaną pompke o numerach 2088000348 ale nie mogę takiej dostać gdyż zawsze 3cia cyfra od końca jest inna. Chciałbym dowiedzieć się czy jesli kupię pompke o innym numerze niż oryginalna to czy będzie ona działać tak jak powinna? I czy może są jakieś odpowiedniki o innych numerach które będą pasować?
Prosze o wachową pomoc z góry dziekuje ....

[ Dodano: 7 Sierpień 2008, 22:36 ]
Witam wszystkich
Mam wielką prośbę. Kupiłem Clk z 97roku z silnikiem 2.0 136ps automat nr WDB2083351F008857
w którym jest spalona pompka centralnego zamka. Chciałem kupić używaną pompke o numerach 2088000348 ale nie mogę takiej dostać gdyż zawsze 3cia cyfra od końca jest inna. Chciałbym dowiedzieć się czy jesli kupię pompke o innym numerze niż oryginalna to czy będzie ona działać tak jak powinna? I czy może są jakieś odpowiedniki o innych numerach które będą pasować?
Prosze o wachową pomoc z góry dziekuje ....

madzara31 - 8 Sierpień 2008, 09:48

Taka sama.Mają różną wydajność.Mam namiary do Faceta od pompek.Ceni 200 zł nowa prawie 2000.
alan81 - 8 Sierpień 2008, 10:38

Dzięki za odpowiedz . Będe wdzięczny za podanie namiarów na tego faceta.
madzara31 - 8 Sierpień 2008, 11:36

Nr tel na PW zaraz napisze.
alan81 - 8 Sierpień 2008, 20:39

???
madzara31 - 10 Sierpień 2008, 15:16

Odebrałeś Pw?
alan81 - 10 Sierpień 2008, 16:30

Dzieki za nr odebrałem poczte dopiero teraz i jutro spróbuje jutro zadzwonić
Anonymous - 10 Sierpień 2008, 20:15

WITAM!
Mam ogromny problem, w okularze E210 (1999 przed liftingiem) nie działa pilot, dioda nie
swieci się.
Mam pytanie przy jakim napięciu działa prawidłowo pilot? Napięcie baterii wynosi 5,8v.
Czy to może być przyczyną niesprawności?

beregost - 18 Listopad 2008, 17:38

Witam... chciałbym sie podłączyć do tematu... mam pewien problem od jakiegoś czasu podczas otwierania zamków strasznie długo pracuje pompka zanim sie wyłączy.. i tera następuje pytanie jak sie auto zamyka wyłącza się bardzo szybko a jak sie otwiera to pracuje długo dawniej tak nie było... czy jest może jakiś czujnik który stwierdza ze ma sie już wyłączyć ta pompkę czy może jeszcze coś sie ma dopompować zaraz po otwarciu auta... kurcze strasznie to denerwujące.. i dlatego pytam czy ktoś tak miał.... Dziaki z góry za jaką kolwiek odpowiedz.
jjankiello - 18 Listopad 2008, 20:41

beregost napisał/a:
czy jest może jakiś czujnik który stwierdza ze ma sie już wyłączyć ta pompkę czy może jeszcze coś sie ma dopompować zaraz po otwarciu auta...

Jeśli masz fotel ortopedyczny (z pompowanym oparciem), to dłuższa praca pompki jest raczej normalna. Jeśli nie masz takiego fotela, to w pompce istotnie, jest czujnik w postaci małej membrany włączonej w układ pneumatyczny, która wychyla się w odpowiednią stronę w zależności czy w układzie jest pod- czy nadciśnienie (otwieranie, zamykanie). Wychylenie membrany w dowolną stronę steruje wyłącznikiem silnika pompki. Może być tam nieszczelność właśnie na tej membrance. Miałem taki przypadek. Pomogło rozebranie i naniesienie palcem cieniutkiej warstwy silikonu na brzegi membranki, gdzie przepuszczała.

Samą pompkę sprawdzisz poprzez odłączenie od niej wężyków i zatykanie palcami króćców przy zamykani i otwieraniu.

Może też być nieszczelność na wężykach do siłowników albo w samych siłownikach (jednym z nich).

beregost - 19 Listopad 2008, 10:22

już ja sprawdzałem i zauważyłem ze nie działa ten wyłącznik w pompce.... ponieważ jak zamykam auto to pompka dmucha wiec przytkałem palcem ta dziurkę i dalej dmucha i dmucha aż chodzi jak by sie mała zatrzeć po czym sie wyłącza... czyli ze wina leży w tej membranie albo w samej elektronice sterującej tym silniczkiem???? tak mam rozumieć???

[ Dodano: 19 Listopad 2008, 10:30 ]
a i jeszcze jedno ta membrana pracuje dobrze... tylko te styki chyba nie bardzo.. w jedna stronę działa dobrze bo wyłącza silnik pompki a w druga nie!! można sobie stykać i stykać a ona dalej pompuje aż sie chyba jakiś wyłącznik czasowy załącza i ja odłącza od pracy.

mecenas5 - 14 Styczeń 2009, 13:12

Do :mb: WDB2100481B425675 szukam już ponad dwa miesiące pompki sterującej do centralnego zamka o numerze A210 800 27 48. Bez rezultatu...Może ktoś z forumowiczów posiada pompkę o takim numerze lub może z pełną odpowiedzialnością potwierdzić, że zamiennie pasuje pompa o numerze A210 800 20 48. A może ktoś zna warsztat w niedalekiej odległości, który by coś poradził w tym temacie.
Pozdrawiam....

phan - 15 Maj 2011, 21:49

Mam problem wszystko się zamyka ale tylną klapę (sedan) można otworzyć dusząc na wkładkę zamka. Czy u Was (podejrzewam ze we W202 jest tak samo) w sprawnych klapach w sedanach srebrna wkładka gdzie wkłada się kluczyk się blokuje ? czy po naduszeniu po prostu nic się nie dzieje ? wkładka powinna być w poziomie czy pionie ?Zdemontowałem tylną kanapę aby dostać się do pompki i gdy zamykam drzwi z zaworka odpowiadającego za tylną klapę nie ulatnia się powietrze, leci tylko wtedy gdy chce otworzyć klapę z kabiny czy pilota. Mam jeszcze takie pytanie do czego służą kable które idą do środkowego zamka tylnej klapy oraz do tego z lewej ? skoro zamki są pneumatyczne ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group