Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - wymiana amortyzatorów i sprężyn
M@NIO - 29 Wrzesień 2016, 20:23
Dziękuję. Panowie a jak wygląda sprawa zmienności sprężyn. Obecnie mam sprężyny OEM wersja auta Elegance, chce założyć od wersji Esprit. Mam silnik 2.0 kompressor, padło stwierdzenie, że sprężyny muszą być od 4- cylindrowca, a co jeśli będę miał "nowe" sprężyny z 6-cylindrowca?
mariuszt0 - 30 Wrzesień 2016, 06:40
To samochód będzie miał wyżej przód niż tył bo R4 są lżejsze
M@NIO - 30 Wrzesień 2016, 13:31
A jeśli wymienię wszystkie OEM na te z Esprita?
mariuszt0 - 30 Wrzesień 2016, 14:06
Jak włożysz wszystkie od R4 to usiądzie te 25mm a jak włożysz z 6-tki to będzie wyżej przód, chyba że podkładkami wyregulujesz
amq - 20 Październik 2016, 10:40
Hej, krótkie pytanie - C200K ma przednie amortyzatory o symbolu V12. Jaki jest odpowiednik Bilsteina - b6, b8 ? Inne alternatywy? Pozdr.amq
Mar Ki - 22 Październik 2016, 16:32
Hey.
Chce wymienic cale zawieszenid bo auto remontuje generalnie, a idac tym sladem chcialbym auto lekko obnizyc i zalozyc nowe wieksze felgi.
Poradzicie cos
Pozdrawiam
MICHAL200 - 22 Październik 2016, 18:54
Amorki zamowione KYB do wersji ze sportowym zawieszeniem. Plomb za duzo nie mam to nie bedzie zle
Mar Ki - 22 Październik 2016, 19:02
Napisz do mnie priv wiadomos. Bo mialbym wiecej pytan
MICHAL200 - 22 Październik 2016, 19:04
Mar Ki, przejrzyj forum, wszystko masz opisane. Wystarczy poswiecic troche czasu, poczytac, bo masz wszystko opisane.
mariuszt0 - 22 Październik 2016, 20:42
MICHAL200, tylko żeby Ci nerek nie odbiło czy cuś
MICHAL200 - 28 Grudzień 2016, 11:59
Dziwne rzeczy sie u mnie dzieja...
Zmienilem amorki przednie i przez jakies 500km bylo ok az tu nagle przy poprzecznych nierownosciach slysze z prawej strony denerwujace trzeszczenie...
Co mozna na to poradzic? Ktos sie spotkal z taka sytuacja?
MateM - 28 Grudzień 2016, 12:03
MICHAL200, a nie będzie to trzeszcząca guma z wahacza, lub ew. gumy stabilizatora? u mnie też trzeszczało (dawno temu jak moje auto jeszcze jeździło:P) i po psiknięciu gum jakimś specyfikiem (jakiś olej w sprayu albo wd40) przestało trzeszczeć
4mario - 28 Grudzień 2016, 12:33
Częsta przyczyna trzeszczenia to właśnie, jak kol wyżej pisał, gumy stabilizatora. Drążek powinien łatwo obracać się ( bez nadmiernego luzu ) w ściśniętej gumie. Większość ludzi nie smaruje gum przy wymianie. Dopóki jest ciasna drążek pracuje razem z gumą, ale jak się obróci, to czasem zaczyna nieznośnie skrzypieć.
Jest jeszcze kilka takich miejsc w zawieszeniu
Najlepiej odkręcić obejmę gumy i nałożyć odrobinę smaru między gumę a drążek. Psikanie specyfikami smarno-odrdzewiającymi też noże pomóc.
Powodzenia
MICHAL200 - 28 Grudzień 2016, 12:56
W poprzednim aucie tak mialem ze piszczaly ale to przy skrecie kierownica, a tutaj tylko przy poprzecznych nierownosciach przy jezdzie na wprost.
MateM - 28 Grudzień 2016, 13:17
MICHAL200, u mnie było to samo i winna była któraś z 2 rzeczy które wymieniłem wyżej, warto psiknąć chociażby wd40, bo jeżeli to to, to powinno zniknąć jak rękom odjął i przynajmniej będziesz wiedział czy dobrze trafiłeś i co dalej z tym fantem zrobić
|
|
|