To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - drążek kierowniczy jako jeden element?

sewan - 23 Luty 2008, 18:09

Bo w C240 jest inny drążek, niestety... :cry:
I jest 30% droższy (cholera wie, dlaczego).... :?:
Inna jest też przekładnia kierownicza na przykład.

RALF-TM - 23 Luty 2008, 18:13

miałem aparat i zrobiłem foto będe w sklepie musiał im pokazac i niech szukają

[ Dodano: 23 Luty 2008, 18:15 ]
tak to wygląda

k.adamczyk - 23 Luty 2008, 18:39

Witam. Tak jak kolega wczesniej napisał wersja 2,4 oraz 2,8 ma inny drążek i to fakt.
Podaję numery zamienników może się przydadzą:
Lemforder: 20498
Febi: 22839
TRW: JCY108
Może pomoże!

silverhammer12 - 28 Luty 2008, 21:23

Panowie też mi zaczął stukać drążek prawa strona przy przebiegu 190 000km i teraz mam pytanko, zaprzyjazniony mechanik stwierdzil ze jeszcze pare miesiecy spokojnie pojezdze bo luz jest znikomy i tylko z prawej strony, ale mam powoli szykowac sie na wymiane

Tak z czystej ciekawości ile taki drążek (myśle o tych lepszych) jest w stanie wytrzymać tyś km w naszym pięknym kraju przy próbie spokojnej ekspolatacji i uskoków przed dziurami etc. ?? :D

RALF-TM - 29 Luty 2008, 00:12

u mnie było licznikowo 203 000 jak go wymieniłem kupiłem taki raczej tańszy sam go wymieniłem i jade jutro na zbierzność zobaczymy ile wytrzyma
Adaśko - 29 Luty 2008, 11:34

silverhammer12 napisał/a:
ile taki drążek (myśle o tych lepszych) jest w stanie wytrzymać
W dużej mierze zależy od tego jak kto jeździ, to tak jak z oponami, jednemu wystarczą na 80 tyś innemu te same na 20 tyś. Wydaje mi się że wskazania licznika mówi iż oryginał wystarcza na 200 tyś, czyli na tyle powinien dobrej marki wytrzymać, chyba że licznik kręcony :lol:
sewan - 29 Luty 2008, 12:20

Adaśko napisał/a:
...oryginał wystarcza na 200 tyś, czyli na tyle powinien dobrej marki wytrzymać.... :lol:


TAAA
na szwabskich autobanach.... :mrgreen:

Na warszawskich dziurach nowy drążek Lemfordera zaczął mi stukać po 20 tys.... :roll:

k.adamczyk - 29 Luty 2008, 22:08

sewan napisał/a:
TAAA
na szwabskich autobanach....

Na warszawskich dziurach nowy drążek Lemfordera zaczął mi stukać po 20 tys....

Mi również w Vectrze łącznik poleciał po 5 tyś gdy założyłem Lemfordera z allegro, natomiast oryginalny ma już przejechane 30 i jest cisza.
Polecam sprawdzone źródła dystrybucji!
Fakt że od dróg wiele zależy -gdzie się jeździ ;)

RALF-TM - 4 Marzec 2008, 08:22

po wymianie drążka nadal czuje lekkie pukanie czo to może być łóżysko kołą?
sewan - 4 Marzec 2008, 08:38

RALF-TM napisał/a:
po wymianie drążka nadal czuje lekkie pukanie czo to może być łóżysko kołą?


Pewnie, że może...
Może to też być luz na sworzniu górnego wahacza - jak jest lekki, to jest praktycznie nie do stwierdzenia bez rozpięcia sworznia, dlatego żaden diagnosta tego nie stwierdzi....

pstrag - 4 Marzec 2008, 09:10

RALF-TM,
jesli masz pukanie to moga byc gumy zwenetrzne na stabilizatorze koszt ok 10 zł za sztuke !

RALF-TM - 4 Marzec 2008, 18:17

wiecie co było?cieć który zbierzność robił nie skontrował gałki nakrętką :evil: krew mnie zalewa na takich pseudo fachowców

[ Dodano: 4 Marzec 2008, 22:23 ]
kuna nadal coś stuka chyba że sie znów gałka odkontrowała ale wątpie juz nie wiem gdzie jechac żeby to zdiagnozowali :x

Adaśko - 5 Marzec 2008, 10:00

RALF-TM napisał/a:
nie skontrował gałki nakrętką
Ja bym pojechał do niego niech sprawdza. Przez to mogłeś zgubić zbieżność.
btx - 5 Marzec 2008, 10:05

w C240 i C280 drazek jest inny pewnie dlatego, ze silnik jest dluzszy, inaczej musi byc wyprofilowany,

a mam pytanie odnosnie przekladni kierowniczej, bo pierwsze slysze, ze sa inne ;/
a jak sprawa wyglada z pompa wspomagania ? skoro przekladnia jest inna to i pompa ?
ma ktos zdjecia przekladni od np C180 i C240 ?
w jakich modelach sa takie same przekladnie ?
pozdrawiam

sewan - 5 Marzec 2008, 11:45

Przekładnie są inne tylko w modelach, gdzie inne są drążki.
Róznią się wyłącznie mocowaniem (śruby są w innym miejscu) i podcięciem obudowy na dole (bo drążek jest wygięty do góry, odwrotnie niż w innych modelach).
Pompy wspomagania są inne w każdym silniku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group