Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - drążek kierowniczy jako jeden element?
sebeq - 12 Listopad 2013, 21:31
ja u siebie też przerabiałem temat tego drążka, auto było nerwowe, przy zmianie pasa potrafiło rzucić, tylko tyle że u mnie dodatkowo rozjechana była zbieżność i tule pływające wybite po usunięciu usterek auto prowadzi się jak przystało na Mercedesa a co do długości drążka to faktycznie są dwie ja sprawdziłem po ruskim EPC i przy zakupie podałem numer MB i bez kłopotu wszystko dobrałem
omaster - 19 Listopad 2013, 00:06
Panowie mam do was pytanie, ponieważ nadszedł czas wymiany drążka, czy ten z aukcji jest cos warty ? http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62 ? I jak to jest z tymi roznymi dlugosciami koncowek? z góry dzięki za podpowiedź
wiskontii - 19 Listopad 2013, 08:18
omaster, Tak jak kolega sebeq, ci napisał są dwa rodzaje (długości) musisz zobaczyć jaki masz bo to rożnie bywa lepiej sprawdź u siebie co jest a potem kup
adamd - 19 Listopad 2013, 11:58
omaster napisał/a: | Panowie mam do was pytanie, ponieważ nadszedł czas wymiany drążka, czy ten z aukcji jest cos warty ? http://allegro.pl/show_it...acf77d00be2ff62 ? I jak to jest z tymi roznymi dlugosciami koncowek? z góry dzięki za podpowiedź |
Wg vinu powinien pasować.
wiskontii - 19 Listopad 2013, 12:01
adamd, Tylko sprawdź długość końcówek drążka bo są długie i krótkie gwinty czasami morze zabraknąć gwintu do regulacji taki mały szczegół
adamd - 19 Listopad 2013, 14:12
wiskontii, czyli pod jednym numerem części mogą być różne końcówki ?
reptaill - 19 Listopad 2013, 23:48
Czy jak kupię ten drążek firmy MEYLE HD to nie będę miał kłopotów z krótkimi końcówkami?
MEYLE HD
omaster - 23 Listopad 2013, 19:28
Witam Panowie, nadeszla chwila wymiany drazka. Udalo mi sie wybic koncowki drazka i prawa strone drazka(od strony pasazera) ale za nic w swiecie nie chce wyjsc lewa strona. Macie jakis sprawdzony sposob? Uzywalem roznych specyfikow, walilem mlotkiem itd i nic nie idzie.. z gory dzieki
[ Dodano: 24 Listopad 2013, 09:43 ]
podpowie ktos?;) bo celina stoi na ceglach
[ Dodano: 24 Listopad 2013, 19:39 ]
Jary - 25 Listopad 2013, 18:51
omaster napisał/a: | Macie jakis sprawdzony sposob? |
Musisz zanabyć odpowiedni ściągacz
omaster - 28 Listopad 2013, 21:41
Odkręciłem hmm "wspornik" przy przekladni, laczacy przekladnie z drążkiem i wypiąłem go na stole
wito74 - 28 Listopad 2013, 21:56
omaster napisał/a: | walilem mlotkiem itd |
a na dwa młotki stukałeś? stary dobry sprawdzony sposób
marcinns1991 - 28 Listopad 2013, 22:56
spróbuj lewarować śrube od drążka, a w środku niech ktoś siedzi żeby było cięższe auto, ja tak robiłem u siebie i końcówka puściła, bez ściągacza to jedynie zostaje pukanie, może jakies przecinaki podkładać itp
najprostszy ściągacz kupisz za ok 30 zł pożyczałem go od sąsiada i powiem szczerze do mercedesa był za mały i nawet próby podpiłowania nic nie dały
Alexander - 10 Grudzień 2013, 22:56
ostatnio wymienilem u siebie tez drazek caly. Niektorzy producenci podaja dwa numery (do pojazdow z silnikami do 2.3L i od 2.4L - jest dłuższy o 2 cm). Ja zakupiłem Mooga (podaje tylko jeden numer dla wszystkich modeli). Dalem 250 pln sam montowalem, akurat mialem sciagacz to w miare szlo. Stary drazek jeszcze posiadam. Ma sprawne końcowki. Jak ktos z wawy potrzebuje pomocy niech sie odezwie 507317036. pozdrawiam
Camel- - 15 Grudzień 2013, 09:47
omaster napisał/a: | Odkręciłem hmm "wspornik" przy przekladni, laczacy przekladnie z drążkiem i wypiąłem go na stole |
Ramie przekładni kierownczej.
To chyba jedyne rozwiązanie gdy sworzeń się zapiekł - czytaj gdy drążek jest jeszcze oryginalny.
Cineks - 23 Styczeń 2014, 15:15
250zł za wymianę i ustawienie zbieżności w Łodzi to chyba nie jest jakiś rozbój?
|
|
|