To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - drążek kierowniczy jako jeden element?

wiskontii - 24 Maj 2014, 17:03

norbert8402, Ja bym nie renegerował dlaczego pare groszy wiecej i za jednym zamachem masz wszystko wymienione a koncówki to nie zal poniewasz zostawis sobie na pózniej a i tak potym zabiegu musisz jechac na ustawienia Geometrie
polofix - 24 Maj 2014, 21:27

wiskontii napisał/a:
norbert8402, Ja bym nie renegerował dlaczego pare groszy wiecej i za jednym zamachem masz wszystko wymienione a koncówki to nie zal poniewasz zostawis sobie na pózniej a i tak potym zabiegu musisz jechać na ustawienia Geometrie

Pewnie że nie. Po pierwsze czy wogóle da się gdzieś dokupić zestaw do naprawy/regeneracji drążka? A jak tak to za ile? Po drugie na pewno nie jest to opłacalne. Bo gdzieś mi świta że takowe na allegro kiedyś były i to drogo.

Lacky - 5 Czerwiec 2014, 19:21

Witam. Czy we wszystkich W202 drążek kierowniczy był ten sam, czy było kilka wersji? Kupiłem nowy, lecz sprzedawca nie miał pewności, czy będzie pasować do mojego C180 i kazał sprawdzić.
wiskontii - 5 Czerwiec 2014, 19:45

Lacky, Ztego co pamietam to sa dwie długosci
maurycy - 5 Czerwiec 2014, 20:17

do V8 i V6 jest inny :)
MEN - 12 Czerwiec 2014, 23:08

Inny i na dziendobry jakieś 20/30% droższy... Masakra.
Z tego co pamietam to nie o długość chodziło wiskontii, raczej o "wycięcie" v-ki są troche inaczej osadzone w komorze...
Poprawić mnie jak złe pamietam :roll:

maurycy - 13 Czerwiec 2014, 00:43

MEN, dobrze pamiętasz......
Lacky - 13 Czerwiec 2014, 10:46

Drążek wymieniony, oczywiście w warunkach domowych, przed garażem, "na lewarku". Mój zamiennik to SWAG. Roboty jest mało, lecz jest utrudniony dostęp do śrub.
norbert8402 - 24 Czerwiec 2014, 11:03

Dzieki za podpowiedzi panowie.
Wymienie drazek na nowy bo wysypala sie juz i lewa strona.
Jaka marke drazka polecacie? mialem kiedys febi - wymienilem wowczas 2 drazki w roku.
Ma ktos moze dostep do tanszych czesci tego typu?
Czy luz na przekladni ma wplyw na szybsze zuzycie drazka?
z gory dzieki!

Greg_G - 24 Czerwiec 2014, 11:25

Mam febi od 2 lat i żadnych problemów. Może masz padnięte amory, że końcówki (drążek) tak Ci szybko poleciał? 8)
MateM - 24 Czerwiec 2014, 11:28

ja ostatnio wymieniłem obie na lemfordera (90pln za sztukę) zobaczymy ile wytrzymają
Biały - 17 Lipiec 2014, 21:19

Kilka dni temu wymieniłem stary drążek i wleciał nowy firmy SWAG. W hurtowni kosztował 277zł więc dupy nie urywa. Oby wytrzymał z 2 lata to będzie dobrze. Jeżeli chodzi o geometrie to w Poznaniu dałem 120zł za obie osie. W porównaniu do innych miast to tanio nie jest.
Greg_G - 17 Lipiec 2014, 21:34

Jeżeli amorki trzymają, to drążek wytrzyma również.
W Lublinie, w doobrym warsztacie, płaciłem 80zł za obie osie.

Tomek 007 - 17 Lipiec 2014, 21:35

Biały napisał/a:
W hurtowni kosztował 277zł więc dupy nie urywa. Oby wytrzymał z 2 lata to będzie dobrze.

Ja już jeżdżę rok na drążku swag i nic się mu nie dzieje.

adamd - 25 Listopad 2014, 10:39

Panowie jest sens wymieniać jedną końcówkę drążka z małym luzem skoro cały drążek ma już prawie 100 tysięcy ? Może od razu cały ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group