To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - drążek kierowniczy jako jeden element?

btx - 5 Marzec 2008, 20:31

co do pomp to roznia sie tylko wielkoscia kola tego czy tez parametrami jakimis ? wszystkie wygladaja na takie same.

czy model C250TD ma taka sama przekladne i drazek jak C180 ???

sewan - 6 Marzec 2008, 09:35

Pompy - w zależności od silnika różnią się mocowaniem (obudową) i średnicą koła (koło jakby co, da się przełożyć).
Drążek i przekładnia jest taka sama we wszystkich modelach poza V6 i V8

btx - 6 Marzec 2008, 15:09

ma ktos moze jakies zdjecia schematy tych drazkow przekladni i pomp ?
na detali.ru nie widac zadnej roznicy pomiedzy tymi elementami.

jeszcze mam pytanie po co jest chlodzenie plynu do wspomagania ?
http://detali.ru/cat/oem_...&SGR=060&SGN=02
nr 23
w jednych autach jest w innych nie ma
pozdrawiam

sewan - 6 Marzec 2008, 15:37

btx napisał/a:
ma ktos moze jakies zdjecia schematy tych drazkow przekladni i pomp ?
na detali.ru nie widac zadnej roznicy pomiedzy tymi elementami.


Jak to nie widzisz różnicy? Mają przecież inne numery.
To jest program sklepowy i nie ma na nim rysunków technicznych. (bo po co)

btx napisał/a:
jeszcze mam pytanie po co jest chlodzenie plynu do wspomagania ?
w jednych autach jest w innych nie ma
pozdrawiam


Do obniżenia temperatury płynu :wink:
Bo jest sprężany do dosyć znacznego ciśnienia.
I wydaje mi się, że jest we wszystkich modelach

btx - 6 Marzec 2008, 20:57

masz dwa wentylatory od klimy z przodu ?
to ktoredy jest puszczana ta niby chlodnica wygladajaca jak drut :)

CzuCzu - 18 Marzec 2009, 00:08

witam. Podepne sie do tematu. Otoż wymienialem w warsztacie kiedys koncowki drazka mialy one troche luzu po wymianie auto lekko mi sciagalo ale ciezko wyczuc bo te nasze drogi to tez nie za proste sa i pojechalem na zbieżnosc a tam mi powiedzieli ze nie ustawia mi zbieznosci dopoki nie wymienia drazka srodkowego poniewaz ma niewielki luz ( chodzilo o luz(nie wiem czy dobrze sie wyraze) na dwoch "jabłkach". I mam takie pytanie czy to moze byc powodem lekkiego sciagania samochodu? I czy rzeczywiscie nie mozna ustawić zbieżności?? Dzieki za zainteresowanie pozdrawiam
Łukasz - 18 Marzec 2009, 00:13

Może mieć wpływ, tak jaki i gumy wahacza dolnego.
Dobrze jest zrobić całość pomimo że wydaje się iż reszta gum w zawieszeniu jest dobra.

Kuras Marian - 18 Marzec 2009, 11:26

Serdecznie witam ,miałem podobny problem ,tzn. auto ściągało kierownicę w lewo . Wymieniłem drążek kierownicy(cały) były na nim luzy. Zrobilem zbieżność - wszystko było OK jednak auto dalej ściągało . Okazało się że to wina opony ,bo po przełożeniu na drugą stronę auto ściągało w stronę odwrotną. Przełożyłem więc tylne opony na przód i problem się skończył.Opony też wymieniłem na nowe bo już trzeba było, tym nie mniej opony mają duży wpływ na to czy auto ściąga w którąś stronę. Muszę dodać iż źle zużyta opona przednia to był wpływ wybitego górnego wahacza ,po wynianie tegoż wszystko wróciło do normy. Zrobilem już ponad 30 tyś km. i opony zużywaja się prawidłowo a auto jeździ prosto. Serdecznie pozdrawiam wszystkich :mb: Mercmaniaków i życzę bezawaryjnej eksploatacji.
art-34 - 18 Marzec 2009, 21:23

Witam!
Co sądzicie o tym drążku/firmie? Rok gwarancji...
http://www.allegro.pl/sho...2+wys%C5%82any.
Pzdr!

TOM481 - 18 Marzec 2009, 22:13

W intercarsie znalazłem TRW-570ZŁ,Delphi-390zł :)
G. - 18 Marzec 2009, 22:35

art-34, też jestem na etapie zakupu drążka. Tyle, że do mojej :mb: ceny są dość zaporowe: FEBI - 611 PLN, TRW - 759, MOOG - 543, LEMFORDER - 842 :!:
Jutro mam gadać z Zibim, ma mi opowiedzieć o drążkach za 350 PLN - które wg niego są OK. Poproszę go też aby sprawdził ceny w hurtowniach, pewnie ma jakieś upusty :-)

Co do TEKNOROT to czytam opinie w sieci i widzę, że nie jest to "made in china". Ludzie sobie chwalą, aczkolwiek w zawieszeniu wolę mieć sprawdzoną markę :-) Zresztą zapytam jutro i dam znać.

Łukasz - 18 Marzec 2009, 22:37

Gomezio napisał/a:
Co do TEKNOROT to czytam opinie w sieci i widzę, że nie jest to "made in china". Ludzie sobie chwalą, aczkolwiek w zawieszeniu wolę mieć sprawdzoną markę

Sworznie TEKNOROT w poprzednim aucie siostry wytrzymały jakieś 12tyś km.

Nex@pl - 19 Marzec 2009, 02:43

Mój mechanik mówił, żeby nie bawić się w zamiennik, myślę, że coś miał na rzeczy :)
art-34 - 19 Marzec 2009, 13:04

Witam!
Lookałem drązki do innych :mb: i ceny są w granicach 80 pln oczywiście tych prawie lub też pełnoletnich.
A ceny innych firm są po prostu załamujące tym bardziej że na naszych drogach nigdy nie wytrzyma tyle co u "Niemca".
Ostatnio miałem stłuczkę bo PANIUSIA zapomniała zatrzymać się na znaku STOP. Puknąłem w jej w tylne prawe koło aż ją obróciło o 180 stopni choć miałem pasażerkę na "celowniku" :D , całość naprawiłem z jej OC na oryginalnych częściach, po zerknięciu na fakturę słabo mi się zrobiło :D auta nie miałem od trzech tygodni i chyba ryzyk/fizyk spróbuję, będzie co opisywać :D
pzdr!

janucha78 - 19 Marzec 2009, 18:47

Gomezio napisał/a:
art-34, też jestem na etapie zakupu drążka. Tyle, że do mojej :mb: ceny są dość zaporowe: FEBI - 611 PLN, TRW - 759, MOOG - 543, LEMFORDER - 842 :!:
Jutro mam gadać z Zibim, ma mi opowiedzieć o drążkach za 350 PLN - które wg niego są OK. Poproszę go też aby sprawdził ceny w hurtowniach, pewnie ma jakieś upusty :-)

Co do TEKNOROT to czytam opinie w sieci i widzę, że nie jest to "made in china". Ludzie sobie chwalą, aczkolwiek w zawieszeniu wolę mieć sprawdzoną markę :-) Zresztą zapytam jutro i dam znać.

Ja w grudniu za kompletny drażek lemfordera zapłaciłem 470 zł.Czyżby kurs euro miał takie znaczenie?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group