To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Elektryka - Licznik od W210 z LCD c.d.

Adaśko - 25 Styczeń 2013, 21:56

Młody napisał/a:
Teraz dalej predkości nie pokazuje obrotów nie pokazuje temp silnika zaniża
Może licznik po prostu uszkodzony.
Młody napisał/a:
z rozmów z wami wynikało ze wszystko będzie działać a tu lipa nie działa
a czy to nie robi różnicy licznik od W208, a licznik od W210?
Młody - 25 Styczeń 2013, 22:02

Licznik raczej sprawny z tym że ja mam kluczyk scyzoryk nie rybke, mały lift ogólnie i tu może być pies pogrzebany :/ teraz musze jakoś obadać temat co i jak ...

Licznik w 208 jest taki sam jak w210 z tym że nie ma problemu z wskaźnikiem paliwa pokazuje normalnie i on jako jedyny mi działą oprócz zegarka i temperatury zewnętrznej i komunikatów o spalonej żarówce itp

adikis - 25 Styczeń 2013, 23:09

Młody, ja bym to powiedział tak za nowe clk

twoja c nie ma modułu sam ciekawe czego jeszcze albo piny nie w tym miejscu

Młody - 25 Styczeń 2013, 23:42

adikis, no nie mam modułu sam ale liczniki z Clk i E klasy sa takie tasie z tym że clk ma oswojony pływak pod w202 :P wiec nawet z 210 te z malego liftu z tym dużym wyświetlaczem by mi niestety nie trybiły :/ wiec lipa chyba ze ktoś ogarnie jak co z czym i gdzie podłączyć bo da sie ale to już dużo wertowania w kablach bo kazdy pin idący do liczka trzeba sprawdzić gdybym miał rozpiskę pinow w licznikach w210/208 i w202 to bym to ogarnął z tym że dużo rzeźby przy tym nic czekam może jeszcze kotoś coś dopisze w tym temacie


kolega woj61, ma takie zegary i mu działają a ma 95 rok z tym że wywala mu błędy od czujników których nie posiada w swoim w202 wiec nadzieja jest jako taka może jak znajde z jeden dzień wolny to do tego usiąde sprawdzę ścieżki na płycie licznika porównam może coś sie da stworzyć

Camel- - 26 Styczeń 2013, 00:13

Na pewno da się podłączyć jedno z drugim :mrgreen:
Przydałby się jakiś komputer i podłączenie pod zegary, czy się w ogóle da i podpowiedzą czego im brakuje.
Jak błędów będzie multum to można porównać schematy.
Ktoś ma schematy czy poszukać? :)

Młody - 26 Styczeń 2013, 00:17

Camel-, możesz poszukać :D ja sie nie poddam jak nie uruchomię tych zegarów :P
TraczU - 26 Styczeń 2013, 19:51

Młody, A czy W208 nie miały od początku rybki ? w210 były jeszcze chyba na scyzoryku, jest szansa, że ma to wpływ. Będziesz jeszcze kiedyś w łodzi ? można podłaczyć do mnie i zobaczyć czy to cos zmieni.
Młody - 26 Styczeń 2013, 23:35

TraczU, bede na pewno wiec jak coś to go zabiore ze sobą i sprawdzimy u Ciebie co i jak :) jak nie dojde do tego czasu co jest 5 :P
Camel- - 27 Styczeń 2013, 15:01

TraczU napisał/a:
w210 były jeszcze chyba na scyzoryku

Były, ale duży wyświretlacz tylko z V6 jak była rybka ;)

Młody - 28 Styczeń 2013, 00:44

Camel-, a ja znalazłem 280tke z takimi zegarami i scyzorykiem na allego i to r6 3,2 też widziałem chyba
woj61 - 28 Styczeń 2013, 22:14

Młody napisał/a:
adikis, no nie mam modułu sam ale liczniki z Clk i E klasy sa takie tasie z tym że clk ma oswojony pływak pod w202 :P wiec nawet z 210 te z malego liftu z tym dużym wyświetlaczem by mi niestety nie trybiły :/ wiec lipa chyba ze ktoś ogarnie jak co z czym i gdzie podłączyć bo da sie ale to już dużo wertowania w kablach bo kazdy pin idący do liczka trzeba sprawdzić gdybym miał rozpiskę pinow w licznikach w210/208 i w202 to bym to ogarnął z tym że dużo rzeźby przy tym nic czekam może jeszcze kotoś coś dopisze w tym temacie


kolega woj61, ma takie zegary i mu działają a ma 95 rok z tym że wywala mu błędy od czujników których nie posiada w swoim w202 wiec nadzieja jest jako taka może jak znajde z jeden dzień wolny to do tego usiąde sprawdzę ścieżki na płycie licznika porównam może coś sie da stworzyć


Witaj! No... ja mam luty 96r.Kluczyk mam też scyzoryk,paliwo wskazuje odwrotnie .Idzie to w b.prosty sposób ogarnąć przemieniając przy kostce do czujników zbiornika przewody.Przeciąć i połączyć przewody odwrotnie!! Dlaczego nie wskazuje km itd? to nie moja branża!! he!!he!!

Młody - 20 Marzec 2013, 00:25

Panowie a więc tak licznik mam ogarnięty działa w 95 % mam tylko problem z obrotomierzem bo pokazuje mi niższe wartości o około 1500 obrotów jest o wersji 6 cylindrowej idze go jakoś wykalibrować lub zmienić na sd zeby pokazywał normalnie ??

[ Dodano: 19 Marzec 2013, 23:37 ]
licznik z jednym wyświetlaczem przed liftem pochodzi od w210 3.2 r6

badmojo - 20 Marzec 2013, 11:23

Młody napisał/a:
mam tylko problem z obrotomierzem bo pokazuje mi niższe wartości o około 1500 obrotów jest o wersji 6 cylindrowej idze go jakoś wykalibrować lub zmienić na sd zeby pokazywał normalnie ??

Nie wiem czy aż o 1500, ale wykalibrować można samą wskazówką. Tylko pytanie, w którym miejscu jest w stanie spoczynku? Na zgaszonym silniku powinna być poniżej zera. Po przekręceniu kluczyka na II powinna być na 0, a po uruchomieniu powinna pokazywać prawidłową prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli to masz ok, to reszta Ci nie pomoże.
A jeśli nie to:
Ściągasz przednią obudowę a zegar masz podłączony. Zapłon wył. Łapiesz za główkę wskazówki i przekręcasz w prawo lub lewo (w zależności czy pokazuje za dużo czy za mało) do oporu i przekręcasz ją delikatnie dalej pokonując ten opór. Nie ma się co bać nic się nie stanie. Przekręcasz o tyle ile pokazuje za dużo. Włączasz silnik i sprawdzasz. Jeśli jeszcze przekłamuje to wyłączasz kalibrujesz do skutku.

Javoreczek - 20 Marzec 2013, 14:39

Obrotomierz jest od 6-cio cylindrowego silnika, więc nie pokazuje za dużo o stałą wartośc, tylko za dużo o 1,5 raza. Przekładanie wskazówki nic nie da.
Młody - 20 Marzec 2013, 18:36

pokazuje za mało o 1.5 raza tak to tak to ujmę na biegu jałowym mam 500 obrotów a powinno być około 1000 czyli pies pogrzebany kolejny raz ?? :/ kurde a na sd nic sie nie zwalczy nie ma ktoś sprzecik do tego ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group