Elektryka - Licznik od W210 z LCD c.d.
Adaśko - 25 Styczeń 2013, 21:56
Młody napisał/a: | Teraz dalej predkości nie pokazuje obrotów nie pokazuje temp silnika zaniża | Może licznik po prostu uszkodzony. Młody napisał/a: | z rozmów z wami wynikało ze wszystko będzie działać a tu lipa nie działa | a czy to nie robi różnicy licznik od W208, a licznik od W210?
Młody - 25 Styczeń 2013, 22:02
Licznik raczej sprawny z tym że ja mam kluczyk scyzoryk nie rybke, mały lift ogólnie i tu może być pies pogrzebany :/ teraz musze jakoś obadać temat co i jak ...
Licznik w 208 jest taki sam jak w210 z tym że nie ma problemu z wskaźnikiem paliwa pokazuje normalnie i on jako jedyny mi działą oprócz zegarka i temperatury zewnętrznej i komunikatów o spalonej żarówce itp
adikis - 25 Styczeń 2013, 23:09
Młody, ja bym to powiedział tak za nowe clk
twoja c nie ma modułu sam ciekawe czego jeszcze albo piny nie w tym miejscu
Młody - 25 Styczeń 2013, 23:42
adikis, no nie mam modułu sam ale liczniki z Clk i E klasy sa takie tasie z tym że clk ma oswojony pływak pod w202 wiec nawet z 210 te z malego liftu z tym dużym wyświetlaczem by mi niestety nie trybiły :/ wiec lipa chyba ze ktoś ogarnie jak co z czym i gdzie podłączyć bo da sie ale to już dużo wertowania w kablach bo kazdy pin idący do liczka trzeba sprawdzić gdybym miał rozpiskę pinow w licznikach w210/208 i w202 to bym to ogarnął z tym że dużo rzeźby przy tym nic czekam może jeszcze kotoś coś dopisze w tym temacie
kolega woj61, ma takie zegary i mu działają a ma 95 rok z tym że wywala mu błędy od czujników których nie posiada w swoim w202 wiec nadzieja jest jako taka może jak znajde z jeden dzień wolny to do tego usiąde sprawdzę ścieżki na płycie licznika porównam może coś sie da stworzyć
Camel- - 26 Styczeń 2013, 00:13
Na pewno da się podłączyć jedno z drugim
Przydałby się jakiś komputer i podłączenie pod zegary, czy się w ogóle da i podpowiedzą czego im brakuje.
Jak błędów będzie multum to można porównać schematy.
Ktoś ma schematy czy poszukać?
Młody - 26 Styczeń 2013, 00:17
Camel-, możesz poszukać ja sie nie poddam jak nie uruchomię tych zegarów
TraczU - 26 Styczeń 2013, 19:51
Młody, A czy W208 nie miały od początku rybki ? w210 były jeszcze chyba na scyzoryku, jest szansa, że ma to wpływ. Będziesz jeszcze kiedyś w łodzi ? można podłaczyć do mnie i zobaczyć czy to cos zmieni.
Młody - 26 Styczeń 2013, 23:35
TraczU, bede na pewno wiec jak coś to go zabiore ze sobą i sprawdzimy u Ciebie co i jak jak nie dojde do tego czasu co jest 5
Camel- - 27 Styczeń 2013, 15:01
TraczU napisał/a: | w210 były jeszcze chyba na scyzoryku |
Były, ale duży wyświretlacz tylko z V6 jak była rybka
Młody - 28 Styczeń 2013, 00:44
Camel-, a ja znalazłem 280tke z takimi zegarami i scyzorykiem na allego i to r6 3,2 też widziałem chyba
woj61 - 28 Styczeń 2013, 22:14
Młody napisał/a: | adikis, no nie mam modułu sam ale liczniki z Clk i E klasy sa takie tasie z tym że clk ma oswojony pływak pod w202 wiec nawet z 210 te z malego liftu z tym dużym wyświetlaczem by mi niestety nie trybiły :/ wiec lipa chyba ze ktoś ogarnie jak co z czym i gdzie podłączyć bo da sie ale to już dużo wertowania w kablach bo kazdy pin idący do liczka trzeba sprawdzić gdybym miał rozpiskę pinow w licznikach w210/208 i w202 to bym to ogarnął z tym że dużo rzeźby przy tym nic czekam może jeszcze kotoś coś dopisze w tym temacie
kolega woj61, ma takie zegary i mu działają a ma 95 rok z tym że wywala mu błędy od czujników których nie posiada w swoim w202 wiec nadzieja jest jako taka może jak znajde z jeden dzień wolny to do tego usiąde sprawdzę ścieżki na płycie licznika porównam może coś sie da stworzyć |
Witaj! No... ja mam luty 96r.Kluczyk mam też scyzoryk,paliwo wskazuje odwrotnie .Idzie to w b.prosty sposób ogarnąć przemieniając przy kostce do czujników zbiornika przewody.Przeciąć i połączyć przewody odwrotnie!! Dlaczego nie wskazuje km itd? to nie moja branża!! he!!he!!
Młody - 20 Marzec 2013, 00:25
Panowie a więc tak licznik mam ogarnięty działa w 95 % mam tylko problem z obrotomierzem bo pokazuje mi niższe wartości o około 1500 obrotów jest o wersji 6 cylindrowej idze go jakoś wykalibrować lub zmienić na sd zeby pokazywał normalnie ??
[ Dodano: 19 Marzec 2013, 23:37 ]
licznik z jednym wyświetlaczem przed liftem pochodzi od w210 3.2 r6
badmojo - 20 Marzec 2013, 11:23
Młody napisał/a: | mam tylko problem z obrotomierzem bo pokazuje mi niższe wartości o około 1500 obrotów jest o wersji 6 cylindrowej idze go jakoś wykalibrować lub zmienić na sd zeby pokazywał normalnie ?? |
Nie wiem czy aż o 1500, ale wykalibrować można samą wskazówką. Tylko pytanie, w którym miejscu jest w stanie spoczynku? Na zgaszonym silniku powinna być poniżej zera. Po przekręceniu kluczyka na II powinna być na 0, a po uruchomieniu powinna pokazywać prawidłową prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli to masz ok, to reszta Ci nie pomoże.
A jeśli nie to:
Ściągasz przednią obudowę a zegar masz podłączony. Zapłon wył. Łapiesz za główkę wskazówki i przekręcasz w prawo lub lewo (w zależności czy pokazuje za dużo czy za mało) do oporu i przekręcasz ją delikatnie dalej pokonując ten opór. Nie ma się co bać nic się nie stanie. Przekręcasz o tyle ile pokazuje za dużo. Włączasz silnik i sprawdzasz. Jeśli jeszcze przekłamuje to wyłączasz kalibrujesz do skutku.
Javoreczek - 20 Marzec 2013, 14:39
Obrotomierz jest od 6-cio cylindrowego silnika, więc nie pokazuje za dużo o stałą wartośc, tylko za dużo o 1,5 raza. Przekładanie wskazówki nic nie da.
Młody - 20 Marzec 2013, 18:36
pokazuje za mało o 1.5 raza tak to tak to ujmę na biegu jałowym mam 500 obrotów a powinno być około 1000 czyli pies pogrzebany kolejny raz ?? :/ kurde a na sd nic sie nie zwalczy nie ma ktoś sprzecik do tego ??
|
|
|