Układ chłodzenia, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja - Dziwne zachowanie wskaźnika temperatury
Muciek - 21 Styczeń 2017, 16:51
8 stron tematu i dwa tygodnie walki, a problem nadal jest i odpowiedź nadal ta sama
Abdul, nie pierwszy taki temat będzie w wykonaniu asziatko.
wiskontii - 21 Styczeń 2017, 16:58
Muciek napisał/a: | 8 stron tematu |
Detalista
Niedzwiad - 21 Styczeń 2017, 18:23
Wrzucaj termostat do garnka. Jak zacznie się otwierać przy 50 stopniach to niech Ci całą kasę zwracają w tym sklepie co te wszystkie termostaty brałeś!
amq - 21 Styczeń 2017, 21:29
Asziatko, pytałem wg danych Twojego sam. o termostat Wahler. Są dwa ,różniące się przekrojami, jeden na zamówienie.Cena 75-86 pln.Propozycję moją podtrzymuję.Proponuję jednak pewną modyfikację.Kup sobie Wahlera osobiście , bo wiesz już zapewne jakie powinien mieć przekroje itp.Poza tym pozbędziemy się dodatkowej zwłoki wynikłej choćby z przesyłek. Spalanie , jak pisali koledzy jest większe.Po wymianie termostatu zrobiłem dwie trasy po około 1000 km. Spalanie spadło ok. 0,6, 0,7l/100km.
lech149 - 22 Styczeń 2017, 00:26
Asziatko Zobacz , czy Twój termostat się zamyka , bo może jest cały czas otwarty
perzu126 - 22 Styczeń 2017, 06:20
Abdul napisał/a: | Muciek, a później będzie temat, że więcej pali |
Kolejne 20stron....
lech149 - 23 Styczeń 2017, 14:46
Asziatko
https://www.olx.pl/oferta...html#ba1f77bac0
https://www.olx.pl/oferta...html#9d4479710a
asziatko - 23 Styczeń 2017, 17:13
Nabyłem jeszcze jeden termostat firmy właśnie WAHLER numer katalogowy 4275.87D, zmieniłem i co się okazało?. Dalej tak samo ze wskazówką - jak było tak jest.
Jazda z tekturą po wymianie też nie dała nic, wskazówka dygnie tylko do pierwszej kreski.
Także mam obawy czy to na pewno jest termostat. Z dwojga złego zostanie mi on już i wydaje mi się że nie ma co kombinować już z termostatem jak dalej jest tak samo jak było.
Cudów nie ma żeby kolejny termostat był wadliwy/zepsuty/czy coś innego z nim było, bo bym musiał mieć pierońskiego pecha.
amq, tudzież też dzięki za chęci i pomoc, Wszyscy stawiali na termostat wydawać by się tak mogło, ale okazuje się że jest coś innego.
lech149, dzięki za linki, owe linki są do wiska z diesla, a jak pytałem w sklepie to są słowa Sprzedawcy że ma być do PB to do PB nie może być do diesla.
Abdul - 23 Styczeń 2017, 17:31
asziatko, ok, ciężko mi w to wszystko uwierzyć
Powiedz mi, po wymianie termostatu ile km zrobiłeś? Dolewałeś płynu?
asziatko - 23 Styczeń 2017, 17:35
Abdul, też mi ciężko w to uwierzyć widząc to i będąc przy tym.
Dolewałem tyle płynu co że tam powiem zlałem przed wymianą termostatu. Dodałem to co było zlane.
Po wymianie termostatu zrobiłem dokładnie 24 km.
Abdul - 23 Styczeń 2017, 17:48
asziatko, a ustawiłeś chociaż na chwilę max temp w środku i pokrętło na 5, żeby przez nagrzewnicę wszystko przepłynęło?
asziatko - 23 Styczeń 2017, 17:59
Tak, to za każdym razem robiłem Abdul że dawałem na 5 bieg dmuchawę, pokrętła na czerwone pole na turbo i MB sobie pyrkał. Później też dawałem na jeździe tak samo i jechałem parę km tak.
MateM - 23 Styczeń 2017, 18:12
asziatko, a jesteś pewny, że układ nie jest zapowietrzony?
asziatko - 23 Styczeń 2017, 18:17
Powiem tak że raczej nie jest zapowietrzony.
A jak sprawdzić czy jest zapowietrzony ewentualnie go odpowietrzyć?.
MateM - 23 Styczeń 2017, 18:37
asziatko, jak będzie auto chodziło, to ściskaj węże od wody i zobaczyć czy będą jakieś bańki powietrza w zbiorniczku się robić, z tego co wiem, to w c klasie teoretycznie układ powinien sam się odpowietrzać, ale ja zawsze po wymianach i dolewaniu płynu, jak auto się rozgrzało ściskałem węże od płynu i jakieś tam bańki powietrza jeszcze wypływały do zbiorniczka.
|
|
|