To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Układ chłodzenia, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja - Dziwne zachowanie wskaźnika temperatury

Muciek - 21 Styczeń 2017, 16:51

8 stron tematu i dwa tygodnie walki, a problem nadal jest i odpowiedź nadal ta sama :mrgreen:

Abdul, nie pierwszy taki temat będzie w wykonaniu asziatko. :lol:

wiskontii - 21 Styczeń 2017, 16:58

Muciek napisał/a:
8 stron tematu


Detalista :D

Niedzwiad - 21 Styczeń 2017, 18:23

Wrzucaj termostat do garnka. Jak zacznie się otwierać przy 50 stopniach to niech Ci całą kasę zwracają w tym sklepie co te wszystkie termostaty brałeś!
amq - 21 Styczeń 2017, 21:29

Asziatko, pytałem wg danych Twojego sam. o termostat Wahler. Są dwa ,różniące się przekrojami, jeden na zamówienie.Cena 75-86 pln.Propozycję moją podtrzymuję.Proponuję jednak pewną modyfikację.Kup sobie Wahlera osobiście , bo wiesz już zapewne jakie powinien mieć przekroje itp.Poza tym pozbędziemy się dodatkowej zwłoki wynikłej choćby z przesyłek. Spalanie , jak pisali koledzy jest większe.Po wymianie termostatu zrobiłem dwie trasy po około 1000 km. Spalanie spadło ok. 0,6, 0,7l/100km.
lech149 - 22 Styczeń 2017, 00:26

Asziatko Zobacz , czy Twój termostat się zamyka , bo może jest cały czas otwarty :D
perzu126 - 22 Styczeń 2017, 06:20

Abdul napisał/a:
Muciek, a później będzie temat, że więcej pali :P

Kolejne 20stron....

lech149 - 23 Styczeń 2017, 14:46

Asziatko

https://www.olx.pl/oferta...html#ba1f77bac0

https://www.olx.pl/oferta...html#9d4479710a

asziatko - 23 Styczeń 2017, 17:13

Nabyłem jeszcze jeden termostat firmy właśnie WAHLER numer katalogowy 4275.87D, zmieniłem i co się okazało?. Dalej tak samo ze wskazówką - jak było tak jest.

Jazda z tekturą po wymianie też nie dała nic, wskazówka dygnie tylko do pierwszej kreski.

Także mam obawy czy to na pewno jest termostat. Z dwojga złego zostanie mi on już i wydaje mi się że nie ma co kombinować już z termostatem jak dalej jest tak samo jak było.

Cudów nie ma żeby kolejny termostat był wadliwy/zepsuty/czy coś innego z nim było, bo bym musiał mieć pierońskiego pecha.

amq, tudzież też dzięki za chęci i pomoc, Wszyscy stawiali na termostat wydawać by się tak mogło, ale okazuje się że jest coś innego.

lech149, dzięki za linki, owe linki są do wiska z diesla, a jak pytałem w sklepie to są słowa Sprzedawcy że ma być do PB to do PB nie może być do diesla.

Abdul - 23 Styczeń 2017, 17:31

asziatko, ok, ciężko mi w to wszystko uwierzyć :)
Powiedz mi, po wymianie termostatu ile km zrobiłeś? Dolewałeś płynu?

asziatko - 23 Styczeń 2017, 17:35

Abdul, też mi ciężko w to uwierzyć widząc to i będąc przy tym.

Dolewałem tyle płynu co że tam powiem zlałem przed wymianą termostatu. Dodałem to co było zlane.

Po wymianie termostatu zrobiłem dokładnie 24 km.

Abdul - 23 Styczeń 2017, 17:48

asziatko, a ustawiłeś chociaż na chwilę max temp w środku i pokrętło na 5, żeby przez nagrzewnicę wszystko przepłynęło?
asziatko - 23 Styczeń 2017, 17:59

Tak, to za każdym razem robiłem Abdul że dawałem na 5 bieg dmuchawę, pokrętła na czerwone pole na turbo i MB sobie pyrkał. Później też dawałem na jeździe tak samo i jechałem parę km tak.
MateM - 23 Styczeń 2017, 18:12

asziatko, a jesteś pewny, że układ nie jest zapowietrzony?
asziatko - 23 Styczeń 2017, 18:17

Powiem tak że raczej nie jest zapowietrzony.

A jak sprawdzić czy jest zapowietrzony ewentualnie go odpowietrzyć?.

MateM - 23 Styczeń 2017, 18:37

asziatko, jak będzie auto chodziło, to ściskaj węże od wody i zobaczyć czy będą jakieś bańki powietrza w zbiorniczku się robić, z tego co wiem, to w c klasie teoretycznie układ powinien sam się odpowietrzać, ale ja zawsze po wymianach i dolewaniu płynu, jak auto się rozgrzało ściskałem węże od płynu i jakieś tam bańki powietrza jeszcze wypływały do zbiorniczka.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group